Bekijk originele versie : pil doorslikken???? help!!
zelf ben ik al 2 maanden geleden begonnen met de pil. omdat ik ook nog hele rare menstruatie heb is er nu eindelijk wat regelmaat in gekomen.
maar nu heb ik een probleem: ik ben ongesteld op mijn bruiloft. Dus mijn vraag is: als ik de pil doorslik word de menstruatie dan uitgesteld, ik hoop het zoooo!!
graag wil ik weten hoe het zit.....
alvast heel veel dank.
Zusterke001
15-03-2005, 21:24
Als je de pil doorslikt dan word je niet ongesteld. Ik heb er ervaringen mee ;)
Manhattan girl
15-03-2005, 21:52
Door wie en wat wordt er gewacht? dat begrijp ik niet zo. Kun je mij dat uitleggen svp?
Door wie en wat wordt er gewacht? dat begrijp ik niet zo. Kun je mij dat uitleggen svp?
Ik denk dat ze bedoelt dat ze dan op het RODE doekje wachten.
Ik dacht eigelijk dat dat niet meer bestond joh, dat gewacht om te kijken of de bruid nog maagd is. Maarja het zal denk ik nog wel voorkomen.
Moslimmaa
16-03-2005, 11:17
beste Nouralain
Eerst en vooral van harte gefeliciteerd !!
Antwoord:
Ik ben een persoon die een zeer laag ijzergehalte heeft en ik heb steeds 'overstroming' als ik mijn maandstonden heb. Ik verlies té veel bloed en dit resulteerde in gezondheidsproblemen. Oplossing van de gynecoloog: ik slikte mijn pil 3 maanden aan 1 stuk door en dan pas mochten mijn maandstonden komen. Dit gaat nu zo al 2 jaar. En mijn ijzergehalte is gestegen, ik ben ook niet meer zo moe .....
Dus het kan zeker géén kwaad dat je ze doorneemt.
Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen
Hey Nourelain$,
Je kunt gewoon de pil doorslikken. Je menstruatie wordt dan uitgesteld. Zodra je je bruiloft hebt gehad en je weer de gelegenheid hebt om ongesteld te worden, kun je stoppen met de pil en wordt je na ongeveer 3 dagen ongesteld. ( heb namelijk hetzelfde verhaal gehad op mijn bruiloft.) Je voelt wel een beetje buikpijn, maar maak je geen zorgen.
Ik wens je een mooie en fijne dag. Geniet ervan en van je man. Heel veel geluk in je huwelijk.
xxx Azizatie
Azizatie,
je vertelt dat je na ongeveer 3 dagen ongesteld wordt. Als je stopt met de pil en w8 op je menstruatie. Maar heb je binnen die 3 dagen geen kans op zwangerschap..omdat je namelijk stopt met de pil? :confused:
ja dan moet je het veilig doen in die 3dagen :goedzo:
ik heb ook gewoon 2mnd de pil genomen omdat ik na me bruiloft op vakantie ging dus het kan helemaal geen kwaad.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.