Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hirsi ali tot ongewenst vreemdeling

Pagina's : [1] 2 3

boss
15-03-2005, 20:32

Als Verdonk 3 imams wil uitzetten . vind ik dat ze ook hirsi ali tot ongewenst vreemdeling moeten verklaren en haar terug moet sturen naar het land van herkomst. Ze veroorzaakt alleen maar ellende :kwaad: . Bron: Boss

Sugah_
15-03-2005, 20:33
Als Verdonk 3 imams wil uitzetten . vind ik dat ze ook hirsi ali tot ongewenst vreemdeling moeten verklaren en haar terug moet sturen naar het land van herkomst. Ze veroorzaakt alleen maar ellende :kwaad: . Bron: Boss Wie zou er nou teruggaan naar Somalië Haha, vooral zij niet . Dan is ze echt de pineut daar .. houdoe ;)

Sugah_
15-03-2005, 20:36
Ze is een onrustzaaier ;) houdoe

trans
15-03-2005, 20:37
Waarom moet ze terugkeren?Ze heeft toch geen wet overtreden? Ze mag van mij ook blijven.

Bongo
15-03-2005, 20:39

Waarom moet ze terugkeren?Ze heeft toch geen wet overtreden? als persoonlijke noot! ik mag die muts niet! maar jij hebt gelijk, er is geen reden waarom zij niet hier mag zijn. helaas is realiteitszin nauwelijks te bespeuren bij boss.

boss
15-03-2005, 20:51
Hirshi Ali is m.i. niets anders dan propaganda vanuit de overheid, ze bevestigt het heersende vooroordeel na 9-11 en al wat daarop volgde. Ze zorgt er voor dat onbegrip, woede en met name de angst voor Moslims blijft groeien...gewoon een onderdeel van de gang naar totale controle. ze maakt alleen maar problemen hier..en die worden nog meer opgestookt met die woorden van haar

boss
15-03-2005, 21:01
Woorden maar geen daden.Zoals een bepaald boek van jullie die oproept tot daden ,om homo s van het hoogste dak te gooien. Hoe zo van dak gooien :confused: Ze moeten gewoon het voorbeeld van Herman Brood volgen…dan is het probleem opgelost :D

guercifia
15-03-2005, 21:39
die imams hebben ook geen wet overtreden dus als hirsi niet weg hoeft dan hoeven die imams ook niet weg.punt uit.

Raseem
15-03-2005, 22:19
Hirsi Ali is op illegale wijze in Nederland gebleven op een vlucht tussen Londen en Canada en ze heeft hier met leugens asiel aangevraagt. De reden waarom ze niet naar Canada wilde is omdat ze uitgehuwlijkt was en dat huwelijk niet zag zitten, hier heeft ze gelogen door te zeggen dat ze uit Kenia was weggevlucht en heeft zo asiel aangevraagt. Dit alles heeft ze zelf in een intervieuw gezegt. Voor mij reden genoeg om haar als ongewenst politicus weg te sturen.

boss
15-03-2005, 22:42
Zij heeft geen enkele steun en bodem onder geen enkele Islamitische mens. Zij bestaat slechts en wordt slechts in leven gehouden (figuurlijke zin) door de Nederlandse Media volk en Politiek. Ze kost de NL samenleving alleen maar geld…

nadiak
16-03-2005, 00:44
Ben haar ook liever kwijt dan rijk...

ElAlamein
16-03-2005, 01:05
Mijn God, dat een paar woordjes zo'n massa mensen kan ontmaskeren, als regelrechte neuroten!

FAITHLESS
16-03-2005, 01:11
Mijn God, dat een paar woordjes zo'n massa mensen kan ontmaskeren, als regelrechte neuroten! Schelden is ook een vorm van ontmaskering van je zelf.

Removed
16-03-2005, 01:15
Hirshi Ali,wat wil ze? wat heeft ze gedaan? wat gaat ze nog doen? Ik maak me zorgen over Nederland de laatste tijd. Personen, o.a Ayaan die hele delen van de Nederlandse samenleving kwetst, het mag, het is niet verboden? Maar willen we dit nu wel? @Ayaan Hirshi Ali, als je dit leest, doe Nederland geen pijn,, alsjeblieft.

boss
16-03-2005, 12:20

Hoe die woestijnaap Nederlands praat, is toch een schande voor Nederland. (minachting voor de Nederlandse taal) Een zo woestijnaap zit gewoon in de tweede kamer…. :jammer:

Pagina's : [1] 2 3