Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hallo Heren!!!

PerfectTangawia
17-02-2003, 14:34

WAAROM LATEN JONGENS LANG NIETS VAN ZICH HOREN... ??? je belt met een jongen om hem beter te leren kennen.. , maar wat is het de jongen laat een week niets horen en dan belt hij weer.. waarom is dat zo...??? TANGAWIA PS: hebben ze het te druk met andere meiden of zo..?

chicamaroquia
17-02-2003, 14:35
hahahahahaaaaaaaaaaaaa, misschien hebben ze geen beltegoed :hihi:

PerfectTangawia
17-02-2003, 14:37
Origineel gepost door Kadir shittttttttttt ghoe vaak heb k t nou gezegd safi we doen dat zodat jullie ons missen, dan geniet je meer van ons;) O JA dus het is goed bedoeld eigenlijk...??? TANGAWIA..

zahia
17-02-2003, 14:37
"ze hebben het te druk met hun werk of zo" tenminste dat beweren ze maar volgens mij zit er meer achter. Ze zitten achter de wijven aan ;)

PerfectTangawia
17-02-2003, 14:38

Origineel gepost door chica*******a hahahahahaaaaaaaaaaaaa, misschien hebben ze geen beltegoed :hihi: HAHAHAH DIE IS GOED.. MEID.. TANGAWIA

PerfectTangawia
17-02-2003, 14:40
Origineel gepost door zahia "ze hebben het te druk met hun werk of zo" tenminste dat beweren ze maar volgens mij zit er meer achter. Ze zitten achter de wijven aan ;) ZO DRUK ZAL JE HET MET NIET MET JE WERK HEBBEN.. is maar een smoes... al ben je maar voor 5 min zo lang is dat toch niet...??? TANGAWIA

chicamaroquia
17-02-2003, 14:40
Origineel gepost door PerfectTangawia HAHAHAH DIE IS GOED.. MEID.. TANGAWIA ik spreek uit ervaring, ben ook altijd beltegoedloos :hihi: maar gelukkig belt hij mij, dus dat is geen probleem :D

PerfectTangawia
17-02-2003, 14:42
Origineel gepost door chica*******a ik spreek uit ervaring, ben ook altijd beltegoedloos :hihi: maar gelukkig belt hij mij, dus dat is geen probleem :D HAHAH.. ja dat is wel makkelijk dan.. ik heb altijd beltegoed.. kan niet zonder.. VERSLAAAAAAFD.. TANGAWIA. PS: maar belt je vriend je wel eens een week lang niet..???

zahia
17-02-2003, 14:43
Origineel gepost door PerfectTangawia ZO DRUK ZAL JE HET MET NIET MET JE WERK HEBBEN.. is maar een smoes... al ben je maar voor 5 min zo lang is dat toch niet...??? TANGAWIA Die smoesje heb ik zo vaak gehoord van een jongen ;)

chicamaroquia
17-02-2003, 14:45
Origineel gepost door PerfectTangawia HAHAH.. ja dat is wel makkelijk dan.. ik heb altijd beltegoed.. kan niet zonder.. VERSLAAAAAAFD.. TANGAWIA. PS: maar belt je vriend je wel eens een week lang niet..??? ik heb ook wel altijd beltegoed hoor, maar het komt wel eens voor dat ik 1 week zonder zit, dan krijg ik ontwenningsverschijnselen :hihi: waaaaaaaaaaaaatttttttt 1 week mij niet bellen, daar staat de doodstraf op! we zien elkaar elke dag, heel soms niet in het weekend, maar we bellen elke dag en vaak meerdere keren op een dag, maar we zijn ook meer dan 2 jaar samen, dus...

PerfectTangawia
17-02-2003, 14:47
Origineel gepost door love_yoe_88 dat probleem heb ik ook !!!!!!!!!!!!!!!!! ik had 12 weken contact met iemand uit rotje vorige week zaterdag had ik hem gebeld, en stond de mobiel uit!!!!!!!!!!!!!!!!!! tot nu toe staat de mobiel elke dag uit ik vind het wel eigenaardig want daarvoor had ik ook contact met drie jongens en er gebeurde het zelfde??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! groeten !!!!!!!!!!!! MISSCHIEN ZIJN ZE WEL GETROUWD OF ZO... en ja doen ze de tel pas aan als het hun uit komt.. dus als de vrouw niet in de buurt is.. TANGAWIA

PerfectTangawia
17-02-2003, 14:49
Origineel gepost door chica*******a ik heb ook wel altijd beltegoed hoor, maar het komt wel eens voor dat ik 1 week zonder zit, dan krijg ik ontwenningsverschijnselen :hihi: waaaaaaaaaaaaatttttttt 1 week mij niet bellen, daar staat de doodstraf op! we zien elkaar elke dag, heel soms niet in het weekend, maar we bellen elke dag en vaak meerdere keren op een dag, maar we zijn ook meer dan 2 jaar samen, dus... IK DACHT AL.. ja omdat jij dat eerder zei vandaar dat ik het vroeg.. dat zal ik wel raar vinden... TANGAWIA

chicamaroquia
17-02-2003, 14:50
Origineel gepost door PerfectTangawia IK DACHT AL.. ja omdat jij dat eerder zei vandaar dat ik het vroeg.. dat zal ik wel raar vinden... TANGAWIA wat bedoel je precies? over dat beltegoed of over dat elke dag bellen? :confused: