Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : trouwjurk kopen of huren wat zou jij doen?

Pagina's : [1] 2

Faithcasa
15-03-2005, 19:39

trouwjurk kopen of huren wat zou jij doen? wil je ze houden voor altijd om aan je big dag te denken of gewoon iets huren

BoogieWoogie
15-03-2005, 19:43
trouwjurk kopen of huren wat zou jij doen? wil je ze houden voor altijd om aan je big dag te denken of gewoon iets huren huren is beter vind ik wat ga je 1000eur ofso uitgeven aan een jurk die je maar 1 keer gaat dragen jah oke je kan het mischien later verhuren enzo maar je moet wel opletten hoeveel je uitgeeft aan de bruiloft snappie

Faithcasa
15-03-2005, 22:27
misschien heb je wel gelijk

dolfijntje1978
16-03-2005, 12:28
huren

Mysticalia
16-03-2005, 13:11

huren :)

ZaraAya
16-03-2005, 13:12
huren

Naima1986
16-03-2005, 13:13
ligt eraan, wat voor jurk het is etc.... een vriendin van me wou een jurk huren maar kwam op het zelfde neer of ze ;m nou zou huren of kopen, dus heeft ze 'm gekocht.. ;)

abida_r
16-03-2005, 15:07
als je een jurk gaat huren dan kom je wel bijna uit op de kostprijs. dan kan je het beste een eigen trouwjurk kopen, heb je het als eerste aangehad, zonder andermans viezigheid en stank. dan kan je 'm lekker doorverkopen. vinden jullie niet????????????????? net als met je jurken, waarom nemen van een neggafa? als je zo je eigen jurken kan maken lekker schoon, de jurk hoe jij het wilt en je kan het altijd nog aandoen als er een andere feest komt.

zina_maghrebia
16-03-2005, 15:25
Ik zelf zou geen bruidsjurk willen aantrekken, maar een mooie tikshita met selhem :love: Die tikshita en selhem blijven dan van mij. Maar als je toch een bruidsjurk wilt moet je huren..

vrouw_van_appie
16-03-2005, 15:27
ik heb de mijne gekocht!!

zonneschijntje
16-03-2005, 16:20
Ik ga mijn bruidsjurk kopen, Inshallah. Als je een bruidsjurk koopt dan wordt het helemaal op je lichaam aangepast. Ik heb heel vaak bruidjes gezien met een veelste lange jurk aan, echt geen gezicht. En het lijkt mij geen prettig idee dat de jurk door andere is gedragen. Bovendien lijkt het mij een leuk aandenken voor later. En tja wat de kosten betreft, we trouwen inshallah maar 1 keer ;)

Faithcasa
17-03-2005, 00:41
Ik ga mijn bruidsjurk kopen, Inshallah. Als je een bruidsjurk koopt dan wordt het helemaal op je lichaam aangepast. Ik heb heel vaak bruidjes gezien met een veelste lange jurk aan, echt geen gezicht. En het lijkt mij geen prettig idee dat de jurk door andere is gedragen. Bovendien lijkt het mij een leuk aandenken voor later. En tja wat de kosten betreft, we trouwen inshallah maar 1 keer ;) indd ja 1keer dus beter te goei :goedzo: :kus:

snoopie
17-03-2005, 09:06
Ik heb de mijne ook gekocht.

Kwebbel_24
17-03-2005, 09:23
Ik ga mijn bruidsjurk kopen, Inshallah. Als je een bruidsjurk koopt dan wordt het helemaal op je lichaam aangepast. Ik heb heel vaak bruidjes gezien met een veelste lange jurk aan, echt geen gezicht. En het lijkt mij geen prettig idee dat de jurk door andere is gedragen. Bovendien lijkt het mij een leuk aandenken voor later. En tja wat de kosten betreft, we trouwen inshallah maar 1 keer ;) Als je gaat huren wordt ie ook op jou maat gemaakt.. Wat dat aandenken betreft.. vindt ik een beetje onzin.. ik heb mijn foto’s wel als aandenken Snoopie.. heb je toevallig ook een foto van jou jurk!

snoopie
17-03-2005, 09:36

Als je gaat huren wordt ie ook op jou maat gemaakt.. Wat dat aandenken betreft.. vindt ik een beetje onzin.. ik heb mijn foto’s wel als aandenken Snoopie.. heb je toevallig ook een foto van jou jurk! Ik heb nog geen foto van mijn jurk, inschaalah na mijn bruiloft.

Pagina's : [1] 2