Bekijk originele versie : Wat moet ik met deze Player...?
Yo Lady's, en .......
Je kent dat wel die spreekwoorden die luiden als "IN ELK STADJE EEN ANDER SCHATJE" of "GOOI NOOIT OUWE SCHOENEN WEG VOORDAT JE NIEUWE HEBT!"
Ongetwijfelt zullen er genoeg zijn die deze spreekwoorden kennen door dat ze zich er tegen hebben moeten stootte! Ewa ja, life is a *itch zou mijn broer nu zeggen. Hij is namelijk een Player, uhmm zehma for life...
Ik zal jullie een klein verhaaltje vertellen...
Op een dag ergens in Nederland besloot er een jonge MOCCRO revange te nemen om wat meiden die hem gedist hadden in zijn verleden. Aan gezien hij altijd goed was voor de lady's.
En net naar zijn breakUP wat te vaak luisterde naar 2 pac en naar de "HOW TO BE A PLAYER'' te hebben gekeken. Dacht hij dit te kunnen evenaren, dit vertelde hij zijn vrienden die hem recht in zijn gezicht uitlachten en door wie hij voor een dwaas werd uit gemaakt.
Hij wou hij en zou dit hij niet pikken en besloot zijn woorden waar te maken! Hij begon met het re- stylen van zijn imago. Al zijn wijde kleren, stinkende luchtjes en lelijke praatjes werden ingeruild voor wat hij noemde 'The plan" zehma THE MAN WITH THE MASTER PLAN! Dit gebeurden. En binnen de kortste keren had hij vangst, en wat voor vangst, de hottest, flyes en cooles Lady's.
Hij nam de lady's een voor een naar zijn zus thuis en gaf ze het gevoel dat zij THE ONE AND ONLY waren yeh zehma.
Maar goed om een lang verhaal kort te maken. Hij is nog steeds intact en is niet te stoppen. Ik volg hem in elke stap die hij neemt, wat het voor meisje is waar ze vandaan komt en hoe hij haar benadert heeft krijg ik ook te horen. Maar Lady's out there.... Ik vind het onterecht wat hij doet MAAR IK BEN ZIJN KLEINE ZUSJE EN MOET TEGEN AL DIE LADY'S LIEGEN. En met zijn spelletje mee spelen, alhoewel ik dit niet eerlijk vind voor die meiden.
Ik heb hem verteld dat ik hier niet meer aan mee doe!!!
Is dit terecht of moet ik gewoon mee spelen en hem nog mee harten laten BREKEN..........................
Ik hoor het wel see yah.....
Love Rihem63
zeg tegen hem: a tardaha li oegtik? a tardaha li oemiek? a tardaha li galaatiek?
chicamaroquia
17-02-2003, 14:32
dat je die vraag nog durft te stellen, die meiden zijn dom, maar je broer is vet fout bezig en jij ook. je moet hem niet met die meiden laten spelen. stel sat een jongen het bij jou zou doen, zou je broer dat ook leuk vinden :rolleyes:
the_silver_one
17-02-2003, 15:01
hahahahaha...
Dat je nog drie serieuze reacties gekregen hebt..
Dat je op die vraag nog antwoord wenst..
:rolleyes:
Hindaatje
17-02-2003, 15:03
Origineel gepost door the_silver_one
hahahahaha...
Dat je nog drie serieuze reacties gekregen hebt..
Dat je op die vraag nog antwoord wenst..
:rolleyes:
Inderdaad,als ze zelf een beetje logisch nadenkt komt ze zelf ook wel tot conclusie dat het verkeerd is :rolleyes:
Toufik19
17-02-2003, 15:08
Origineel gepost door Rihem63
Is dit terecht of moet ik gewoon mee spelen en hem nog mee harten laten BREKEN..........................
Love Rihem63
Als je het spel meespeelt zal Allah swt jou hiervoor later inshallah straffen net zoals je broer.
Ik begrijp niet dat je nog zo een vraag durft te stellen.Hoeveel levens heeft je broer nu kapotgemaakt van nietsvermoedende meisjes?
mimi3000
17-02-2003, 15:10
Origineel gepost door Rihem63
Yo Lady's, en .......
Je kent dat wel die spreekwoorden die luiden als "IN ELK STADJE EEN ANDER SCHATJE" of "GOOI NOOIT OUWE SCHOENEN WEG VOORDAT JE NIEUWE HEBT!"
Ongetwijfelt zullen er genoeg zijn die deze spreekwoorden kennen door dat ze zich er tegen hebben moeten stootte! Ewa ja, life is a *itch zou mijn broer nu zeggen. Hij is namelijk een Player, uhmm zehma for life...
Ik zal jullie een klein verhaaltje vertellen...
Op een dag ergens in Nederland besloot er een jonge MOCCRO revange te nemen om wat meiden die hem gedist hadden in zijn verleden. Aan gezien hij altijd goed was voor de lady's.
En net naar zijn breakUP wat te vaak luisterde naar 2 pac en naar de "HOW TO BE A PLAYER'' te hebben gekeken. Dacht hij dit te kunnen evenaren, dit vertelde hij zijn vrienden die hem recht in zijn gezicht uitlachten en door wie hij voor een dwaas werd uit gemaakt.
Hij wou hij en zou dit hij niet pikken en besloot zijn woorden waar te maken! Hij begon met het re- stylen van zijn imago. Al zijn wijde kleren, stinkende luchtjes en lelijke praatjes werden ingeruild voor wat hij noemde 'The plan" zehma THE MAN WITH THE MASTER PLAN! Dit gebeurden. En binnen de kortste keren had hij vangst, en wat voor vangst, de hottest, flyes en cooles Lady's.
Hij nam de lady's een voor een naar zijn zus thuis en gaf ze het gevoel dat zij THE ONE AND ONLY waren yeh zehma.
Maar goed om een lang verhaal kort te maken. Hij is nog steeds intact en is niet te stoppen. Ik volg hem in elke stap die hij neemt, wat het voor meisje is waar ze vandaan komt en hoe hij haar benadert heeft krijg ik ook te horen. Maar Lady's out there.... Ik vind het onterecht wat hij doet MAAR IK BEN ZIJN KLEINE ZUSJE EN MOET TEGEN AL DIE LADY'S LIEGEN. En met zijn spelletje mee spelen, alhoewel ik dit niet eerlijk vind voor die meiden.
Love Rihem63
don't you know right from wrong???? :jammer:
Ho, ho ho,
Jeetje man, wat een haat gevoelens ik ben niet de boosdoener in dit verhaal. En om heel eerlijk te zijn wil ik jullie laten weten dat er mensen zijn die dit gewoon kunnen doen zonder een geweten te hebben! Daar bedoel ik niet mezelf mee.
Maar ik wil jullie wijze op het feit dat er wezens zijn op deze aarden die gaan bij de naam Players.. waar hij een van is en nog velen met hem.
Ik begrijp de boosheid van velen en ja, ik zou het ook niet fijn vinden als het mij zou overkomen wat niet uitsluit dat het mij niet is overkomen (en ja daarom zou ik moeten weten hoe het voelt). Ik probeer het ook niet goed te praten voor hem, maar ik sta gewoon in een enge positie ik geef om mijn broer en wil hem geen pijn doen.
Maar soms begrijp ik ook niet die onozzelheid van die meisje. Je moet niet te naief zijn, want daar maken mensen misbruik van. Een andere reden waarom ik dit bericht heb geplaats is om deze meiden hier van bewust te maken!! En te hopen dat ze de volgende keer 2X zullen NADENKEN voor dat ze aan het web blijven hangen!!! Van die enge Player spin
Oke, ik heb voor mezelf besloten om hier niet meer aan mee te doen. Maar dat zal mijn broer er niet van weer houden om op te houden.
En ook al zou hij er mee ophouden en ZIJN NOG GENOEG JONGENS DIE DIT DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Toufik19
17-02-2003, 15:31
probeer hem te overtuigen van zijn ongelijk.Als hij niet wil luisteren of voortdoet met zijn duivelse praktijken,neem dan drastische stappen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.