Bekijk originele versie : Is het echt noodzakelijk om dingen gemeen te hebben om een goeie relatie te hebben?
En nu even een serieuze topic, dat mag ook wel toch :D
Wat ik me afvraag he, ik hoor het vaak om me heen op tv en alles, mensen hebben het altijd over dingen gemeen hebben in een relatie... Maar dat hoeft toch niet het is toch veel leuker als je juist verschillend bent. Je kunt elkaar steunen in elkaars ambities. Ik begrijp het hele probleem niet :confused:.
chicamaroquia
17-02-2003, 12:38
het hoeft niet, maar als jullie niks gemeen hebben dan ben je snel uitgepraat :D
ja mee eens
je moet je grenzen verleggen en van elkaar leren enzo
je weet toch
als dinghen gemeen zijn is het best zaai
okee doei
chicamaroquia
17-02-2003, 12:41
mijn liefie kan uren doorpraten over de motor van een auto, believe me, i don't care! als een auto 4 wielen heeft en kan rijden ben ik allang tevreden :D
Origineel gepost door helleau
inderdaad wie wilt er nou een kloon van jezelf?? je hebt helemaal gelijk jochie :D
jochie????
ik kon je broer wel wezen
haal eens wat te eten
ik heb honger
dan vertel ik je wat over iemand
Origineel gepost door chica*******a
mijn liefie kan uren doorpraten over de motor van een auto, believe me, i don't care! als een auto 4 wielen heeft en kan rijden ben ik allang tevreden :D
Hy praat b3da over iets jullie vrouwen kunnen uren lang ouwenhoeren over niets
Like we care :D
chicamaroquia
17-02-2003, 12:44
Origineel gepost door didi_1
Hy praat b3da over iets jullie vrouwen kunnen uren lang ouwenhoeren over niets
Like we care :D
:rolleyes: ik praat over belangrijke dingen in het leven, zo'n motor is toch niet belangrijk, als je een keer de moeite zou nemen om naar een meisje te luisteren zou je niet de hele tijd met van die fok op opmerkingen komen. je kan be3da iets van ze leren :D
Origineel gepost door chica*******a
:rolleyes: ik praat over belangrijke dingen in het leven, zo'n motor is toch niet belangrijk, als je een keer de moeite zou nemen om naar een meisje te luisteren zou je niet de hele tijd met van die fok op opmerkingen komen. je kan be3da iets van ze leren :D
Stelletje roddelaars :p
blah blah blah
ik praat over yasmina en eten
yallah haal eten voor me :D
chicamaroquia
17-02-2003, 12:47
Origineel gepost door helleau
right on sista :goedzo:
:D
:hihi:
maar ff over je vraag, het is inderdaad niet leuk als je alles gemeen met elkaar hebt, maar je moet wel een paar dingen gemeen hebben anders leef je denk ik een beetje langs elkaar heen.
chicamaroquia
17-02-2003, 12:48
Origineel gepost door MuzzyAA
blah blah blah
ik praat over yasmina en eten
yallah haal eten voor me :D
skoen, enna :confused:
chicamaroquia
17-02-2003, 12:49
Origineel gepost door didi_1
Stelletje roddelaars :p
whateva :rolleyes: :lekkerpuh
chicamaroquia
17-02-2003, 12:50
Origineel gepost door Jurgen
Ik had ooit eens een turkse tjikie geplayd en zij zat maar te kwebbellen over weet ik veel wat haar vriendinnen hadden gedaan
Nou, wat denk je, die heb ik gekiert en meteen erna gedumpt
ga een leven zoeken :rolleyes:
tatouzient
17-02-2003, 13:07
Origineel gepost door Emshoom
"dingen gemeen hebben" hoeft niet echt , wat wel absoluut moet is wederzijds begrip en de "elementaire" ommegangsvormen onder de knie hebben .....
kvoeg me hierbij... het belangrijkste is da mn voor elkaar open staat, elkaar door dik en dun steunt, elkaar vertrouwt, respecteert...
da men het ni altijd over iets eens is, of ni dezelfde smaak heeft, maakt het net interessanter om zo van elkaar te leren en elkaar beter te begrijpen...
het zou maar een saai huwelijk zijn als mn man alleen maar ja knikt en het met me over alles eens is...
bisous xxx
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.