Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : [I]Snotaap-Marokaantjes[/I] een jaartje naar Marokko sturen

Ra3jab
15-03-2005, 01:06

Naar mijn mening is er een klein groep snotmarokaantjes, die het verzieken voor de rest van de marokaanse bevolking. Stelen, liegen en bedriegen zonder pardon... Drank- en drugsgebruik zonder te blozen, maarre varkensvlees, nee man mag niet is haram, ben je gek geworden ofscho? Deze kinderen kun je het eigenlijk ook niet kwadelijk nemen, want de bron van deze problemen zijn toch de ouders. Het klinkt hard, maar het is een feit. Ouders moeten véél strenger optreden tegen hun kinderen en daar bedoel ik niet mee dat ze moeten slaan, want geweld lost niets op. Zo denken ze alleen maar dat dat de normaalste zaak is van de wereld. Wat ze wel kunnen doen is hun kinderen als eerste aandacht geven, want dat gebeurt bij veel jongeren niet. Als een kind ziet dat zijn vader of moeder om hem geeft, dan zal hij sneller naar zijn ouders gaan als hij een probleem heeft. Vanaf jongs af aan al opvoeden en niet zeggen van: 'ach... hij is nog jong, als ie ouder wordt, dan leert hij dat vanzelf af...', nee!! het verschil tussen fout en goed leren, leren respect te hebben voor anderen en andermans goederen. Mocht dat niet helpen, dan moeten ze beroep doen op de marokaanse overheid, een soort van heropvoeding van deze jongeren... Ja, dat lijkt me een prima idee, want het nederlandse rechtsysteem is véél te soft voor deze kiddo's. Ik denk dat ze een stuk dankbaarder en beleefder zullen zijn, omdat ze dan inzien hoe goed ze het wel niet hebben, terwijl ze alleen maar lopen te klagen. :moe: maar goed, ik dwaal af.... mensen voel je vooral niet aangesproken, dit is zomaar een mening van iemand. Graag zou ik jullie mening willen weten :jammer:

haji-82
15-03-2005, 01:09
HEYLAAAAAAAAA je heb gelijk :moe: ga slapen meeloper tfoeee

Removed
15-03-2005, 02:56
Snotaap-Marokaantjes een jaartje naar Marokko sturen? De Snotaap-Marokaantjes wonen in Nederland, werken in Nederland zijn meestal geboren in Nederland, .. Ze zijn gewoon Nederlanders. En de nieuwe ideeen zoals Uitzetten, terug sturen, paspoort innemen tijdelijk of niet, allemaal meningen die zonder enig geduld en verstand zijn gevormd. Paspoort innemen en terugsturen naar het land van herkomst, .. Waarom? Werkelijk nodig of gewoon teveel naar anti-marokkaan- snotapen geluisterd Ra3jab? Glen Mills School lijkt mij bijvoorbeeld al genoeg, het was al een succes voordat het naar Nederland kwam. Heropvoeding op Glenn Mills School, goed genoeg.

RitaMaria
15-03-2005, 03:36
Het probleem ligt inderdaad bij de opvoeding. Ouders die hun dochters van alles verbieden en hun zoontjes de 'vrijheid' geven zonder dat hij hier enige verantwoording voor hoeft af te leggen. Ouders die niet (openlijk) afkeuren wat zoonlief uitspookt. Daar ligt het probleem. Want zeg nou zelf; ooit van maronederlanders meiden gehoord die overlast veroorzaken?

De_Patriot_3000
15-03-2005, 03:38

Het probleem ligt inderdaad bij de opvoeding. Ouders die hun dochters van alles verbieden en hun zoontjes de 'vrijheid' geven zonder dat hij hier enige verantwoording voor hoeft af te leggen. Ouders die niet (openlijk) afkeuren wat zoonlief uitspookt. Daar ligt het probleem. Want zeg nou zelf; ooit van maronederlanders meiden gehoord die overlast veroorzaken?he je hebt gelijk weet je dat?

TheMasochist
15-03-2005, 09:34
Ik ben het met de topicstarter eens maar eigenlijk zou deze regel moeten bestaan voor alle snotjong. Stuur ze maar mooi een jaartje naar een werkkamp. Of ben ik nu te grof.

Perez
15-03-2005, 10:21
Ik denk dat de marokkaanse ouders (bedoel ik niet veralgemeniserend, er zijn veel verschillen) vaak de oplossing zoeken in het straffen, door klappen bijvoorbeeld. Maar volgens mij zijn deze kinderen veel meer gebaat bij aandacht. Bijvoorbeeld door als gezin eens samen een dagje uit te gaan, door als gezin samen bijvoorbeeld spelletjes te doen, door bijvoorbeeld samen met pa een hobby te hebben ofzo. Ik noem maar wat ideëen. Maar het is omdat ik zie dat de marokkaanse families wel heel hecht zijn, maar het gezinsverband is niet zo sterk. Tenminste niet in het dingen samen ondernemen. En dat is in dit koude kikkerlandje toch een belangrijke bindende factor. Want door samen doen, krijg je ook samen gesprekken en krijg je ook sneller wederzijds begrijpen. Door de tv en de computerspelletjes zijn de gezinsspelen en de hobby's hier in nederland op de achtergrond gekomen en volgens mij is dit geen goede zaak voor de gezinshechtheid.

MrBrownstone
15-03-2005, 10:34
Snotaap-Marokkaantjes moeten gewoon het leger ingegooid worden, net als de rest van de snotapen zonder opvoeding. En dan bedoel ik niet om naar Irak te sturen, want zulke mensen wil je ook niet aan het front van een oorlog hebben. Dan krijg je waarschijnlijk Amerikaanse martel praktijken en dat soort zaken. Ze moeten gewoon hard aangepakt worden zodat ze een beetje discipline krijgen en respect leren hebben voor andere mensen. Een soort boot-camp dus.