Bekijk originele versie : Vraag Voor De Dames
SmoothScorpio
17-02-2003, 12:01
Ik heb al sinds mn 12de een chronische darm ontsteking genaamd de ziekte van Crohn, jullie kennen het waarschijnlijk niet.
het is best wel een vervelende ziekte. Ik heb van die periodes dat ik vaak buikpijn koorts hoofdpijn etc heb.
alleen een paar mensen uit mn omgeving weten dat ik dit heb omdat ik niet zielig gevonden wil worden of wat dan ook.
hetzelfde geval bij mn vriendinnen.
Als ik een vriendin heb vertel ik nooit dat ik die die ziekte heb omdat ik altijd een beetje bang ben dat ze het dan eng of vies gaan vinden of wat dan ook
Had ik gelijk vinden jullie zoiets eng als je vriend je zou vertellen dat hij z'n ziekte had..??
eerlijke antwoorden graag!
thankz :zwaai:
Nee integendeel. Mijn neef heeft die zieketen ook en ik vind hem echt niet vies hoor.
SmoothScorpio
17-02-2003, 12:04
ja maar hoe zou je reageren als je vriend je zou vertellen dat hij die ziekte had?
Miss_Banana
17-02-2003, 12:08
Origineel gepost door SmoothScorpio
Ik heb al sinds mn 12de een chronische darm ontsteking genaamd de ziekte van Crohn, jullie kennen het waarschijnlijk niet.
het is best wel een vervelende ziekte. Ik heb van die periodes dat ik vaak buikpijn koorts hoofdpijn etc heb.
alleen een paar mensen uit mn omgeving weten dat ik dit heb omdat ik niet zielig gevonden wil worden of wat dan ook.
Als ik een vriendin heb vertel ik nooit dat ik die die ziekte heb omdat ik altijd een beetje bang ben dat ze het dan eng of vies gaan vinden of wat dan ook
Had ik gelijk vinden jullie zoiets eng als je vriend je zou vertellen dat hij z'n ziekte had..??
Dakshi men 3and Allah (swt). Als mijn mannetje het zou hebben, zou ik er geen problemen mee hebben. Niet iedereen is perfect, dus waarom zou ik er over moeten oordelen? :D
gewoon normaal wat is daar mis mee ;)
SmoothScorpio
17-02-2003, 12:13
Origineel gepost door zahia
gewoon normaal wat is daar mis mee ;)
oke :D
mimi_tangaouia
17-02-2003, 13:21
ik zou het juist willen weten en als die meid echt om je geeft dan zou ze het alleen maar op prijs stellen dat je alles aan haar verteld misschien kan ze je wel helpen door je te steunen
sol_y_mar
17-02-2003, 13:32
Laatst had ik het er met een vriendin over dat als mijn toekomstige man bijv. geen been heeft...een prothese of iets anders heeft bijvoorbeeld een hartziekte, ik dan nog WEL met hem verder wil, waarom niet.
Mijn vriendin wilde dat absoluut niet, ze vond dat ze recht had op een man die niets mankeerde, ik was het er dus absoluut niet mee eens!
Hoe kon ze zo denken :kwaad: , na lang gepraat te hebben is ze wel iets bijgedraaid.....gelukkig maar....
je houdt van iemand ongeacht wat die heeft, tenslotte heeft die persoon er niet zelf voor gekozen...en als je aan een ziekte lijdt heb je veel azar.
SmoothScorpio je moet je dus niets van aan trekken mocht iemand dat denken en voelen, diegene is jou dan niets eens waard.....
dat is mijn mening :D
Thalla :zwaai:
Missprive
17-02-2003, 13:32
waarom zou je vies moeten reageren??? je kan er toch zelf niks aandoen
Ik zou juist heel interessant vinden en er meer over willen weten
Om eerlijk te zijn ken ik het zelf niet ik zou ook niet zehma die persoon zielig vinden ofzo ik bedoel het leven gaat door hoor en daar zal die persoon zich heus niet beter van gaan voelen.
Het zou gewoon me vriend of vriendin blijven maakt niet uit wat ze heeft!!!!!!!!!!!!!!!
Missprive
SweetRose
17-02-2003, 13:34
Ik het zou het zeker niet erg vinden dat ie dat heeft...maar wat ik wel erg zou vinden is dat ie het van me verzwijgt tot kweet ni wanneer...dat vind ik ni leuk...:(
:zwaai:
Missprive
17-02-2003, 13:43
Origineel gepost door zin 'n midar
Ik het zou het zeker niet erg vinden dat ie dat heeft...maar wat ik wel erg zou vinden is dat ie het van me verzwijgt tot kweet ni wanneer...dat vind ik ni leuk...:(
:zwaai:
misschien is ie wel onzeker dat ie daarom dat pas later verteld omdat ie anders bang is dat je hem dumpt
TwinkleEye_19
17-02-2003, 13:55
Origineel gepost door SmoothScorpio
Liefde is niet de perfecte man vinden....
Maar de inperfecte man perfect vinden
Natuurlijk is het niet erg dat je die ziekte hebt........kom op nou.
Koelishi m3and allah dus en als een meisje dat vies vind of zo dan is ze je gewoon niet waard.
Veel sterkte verder & Allah ishafie.
Alles komt goed ;)
SmoothScorpio
17-02-2003, 22:12
thankz voor de reacties dames :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.