Bekijk originele versie : geld sturen naar Marokko
Hallo allemaal,
Voor de Universiteit van Amsterdam doe ik onderzoek naar Marokkanen die geld terugsturen naar Marokko. Ik onderzoek onder andere:
Hoeveel sturen immigranten naar hun Marokko?
Welke kanalen gebruiken zij hiervoor?
Wat zijn de effecten van de geldzendingen in Marokko?
Hoe zou de overheid de geldzendingen kunnen vergemakkelijken?
Ben je Marokkaans en stuur je regelmatig geld terug naar bijvoorbeeld familie, zou je dan kunnen meehelpen aan mijn onderzoek? Het duurt ongeveer tien minuten en kan per email. Reactie a.u.b. via jmbunjes@gong.nl . Sjoekran !
J.M. Bunjes.
praatjes
19-02-2003, 20:09
Wat brent het op?
antiapartheid
19-02-2003, 22:28
hoeveel rijkdom is uit de oude kolnieen naar nederland verscheept en nog steeds niet op is ,uit onder andere,indonieseie,suriname en de antillen en nou gaan we tellen hoeveel een alochtoon heeft verdient met toilleten schoonmaken om het breed uittemeten in detelegraaf met weer een fraudezaak die grooter moett blijken dan de HBO fraudeschandaal.fraude zaken nog grooter dan laatst genoemd die komen ook aan de beurt dit zal niet de laatste zijn.
BintElmagreb
20-02-2003, 14:53
Origineel gepost door praatjes
Wat brent het op?
Echt typisch marokaans!!
hahahahaha :giechel:
Jou3. ;)
antiapartheid
20-02-2003, 20:44
je eigen zuur verdiende geld mag je sinds jaar en dag overal naar toe sturen. vooral nu de witteboorden crimineelen de mond vol hebben van de mondialiseren( met andere woorden) de wereld is een dorp geworden.ps je bent aan niemand verantwoording schuldig ,trouwens het zijn je prive zaken die hij bloot wilt stellen om het te gebruiken als bewijs last tegen de moslims en voor amerika. als marokanen sturen geld naar de al qaida afdeling te marokko. en we hebben al onterecht een slechte naam. en wat is het doel van zijn onderzoek dan laat hem dat maar eerst verklaaren.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.