Bekijk originele versie : Weekend Voorbij!!!
Just_me_Dina
17-02-2003, 10:32
Salaam Zusters en broeders,
Ja het weekend is helaas weer voorbij...:(
Dus de normale doorsnee week begint weer..
Ik zelf werk (fulltime) en wat doen jullie werken offe nog studeren..ene wat hebben jullie zoal in het weekend allemaal meegemaakt???
Ik weet het het is geen orginele topic maar ach ik moest toch wat.. :o
Gooi eruit wat je te vertellen hebt..maar GEEN gescheld of elkaar viesmaken of zo...RESPECT!!!!!! ;)
Liefs,
Dina :zwaai:
Just_me_Dina
17-02-2003, 10:53
Origineel gepost door fardou
Hey meid,
Ja balen he, dat het weekend weer voorbij is.
Ik loop stage de hele week, en heb echt geen zin vandaag!!!
Maar ik heb volgende week gelukkig vakantie.
Ik heb het weekend niet zo veel gedaan, gezwommen en uit eten geweest op vrijdag en verder niks eigenlijk.
Ik zou naar de demonstratie op de dam gaan, maar was te laat!!!
En jij???/
Dag meid,
Nou ik had al vanaf donderdag weekend!! Heerlijk..
Eerst lekker geluierd thuis.. Echt ik heb steeds minder zin om iets te doen..wat moet je nou doen..??? Het is zo koud..BAH :huil:
Er valt eigenlijk niks te doen..
Maar goed..verder heb ik met mijn (3) nichten (en mijn zusje) afgesproken en gezellig met ze alle wezen drinken en daarna uit eten..jamie jamie jamie ;)
En iegenlijk de volgende dag weer met mijn nicht afgesproken..hihihi:)
Was zo gezellig!!
Ik kwam mijn bed vanmorgen ook helemaal niet uit...pfffffff..mijn vader roepen, roepen...hij was echt kwaad..hij haat het als ik telaat kom...
Heeft me ook meteeen naar werk gebracht..Lief he!!:)
Zo ik zie weer dat ik aardig wat heb geschreven..hihihi nu jij ;)
Liefs, Dina
p.s: waar loop je stage?
BAAAAAAAAAAh het weekend is te kort.
Ik moet elke dag vroeg opstaan, loop namelijk ook stage en daar naast werk ik ook nog op zaterdag..... dus ben alleen op zondag vrij .
Ik haat vroeg opstaan
Ik ben naar de demostratie geweest zaterdag was echt druk niet normaal meerr. Maar was echt geweldig om te zien hoeveel mensen er tegen de oorlog zijn. Gisteren heb ik een beetje zitten luieren. En nu zit ik op school niks te doen heb nog geen les.
Nou dat was mijn korte weekend.
Afz Zahia :D
Origineel gepost door Just_me_Dina
Salaam Zusters en broeders,
Ja het weekend is helaas weer voorbij...:(
Dus de normale doorsnee week begint weer..
Ik zelf werk (fulltime) en wat doen jullie werken offe nog studeren..ene wat hebben jullie zoal in het weekend allemaal meegemaakt???
Ik weet het het is geen orginele topic maar ach ik moest toch wat.. :o
Gooi eruit wat je te vertellen hebt..maar GEEN gescheld of elkaar viesmaken of zo...RESPECT!!!!!! ;)
Liefs,
Dina :zwaai:
Zaterdag ben ik naar mijn tante geweest in geuzenveld (amsterdam)zwaaaaar gelachen. En zondag ben ik met mijn vriendinnen naar de moskee geweest(lezingen ensjo)
En door de weeks ga ik naar school :maf2:
Just_me_Dina
17-02-2003, 14:29
:regie: DrOek.. :maf2: DroEk.. DrOeK... :maf2:
Enne de Maandag is bijna voorbij :hoera:...elhadmoullilah.. pffffff:toink: die Maandag lijkt altijd zo lang...
Liefs, Dina
Just_me_Dina
17-02-2003, 14:45
Was zeker gezellig mijn weekend, elhadmoullilah..Ondanks die kou...pfffff, :maf2:wat benik die kou zat zeg!!!!
Verder ach ja ook al gaat het wat minder met mij :( zo af en toe..ik laat niks blijken gewoon vrolijk :melig: doorgaan..en het komt wel oke..Incha allah!!(sbar, ene zo moet je wel denken tegenwoordig)
Heb je het wel naar je zin op je stage...??? Ik heb dus nu echt geen zin om te werken..hihihih :melig:echt erg..En de week is pas begonnen!!
Maar meid je hebt blijkbaar ECHT zin in vakantie!! Ga je wel van de zomer? Of ben je van plan eerder te gaan??
Ik ga denk nog wel voor de zomer weg.. Athans dat ga ik proberen...
ik heb vrijdag vrijaf genomen en ben voor een vriendin gaan koken, koekjes bakken, en wat helpen dweilen enzo ( ze kreeg bezoek, maar was enorm nerveus om voor zoveel te koken) zaterdag, ben ik naar antwerpen geweest, wat winkelen, en lekker eten, zondag lang uit geslapen, en tegen 15.00h had ik afgesproken met een vriend om samen iets te drinken wat is uitgelopen tot 21.00h!! was best gezellig, en vanmorgen raakte ik er moeilijk uit...maar ja, weer een weekje werken en voor we het weten is het weer vrijdagavond!
ik heb ook besloten dat ik een drie weekjes naar marokko ga, ga heb het echt nodig die vakantie. ticket boeken en begin augustus ben ik weg.... kan niet wachten ( heb uit verlangen naar vakantie een afbeelding van het strand in cuba op mijn pc voorblad gezet... sjielig)
Just_me_Dina
17-02-2003, 15:17
Origineel gepost door fardou
Ik heb het wel naar mijn zin op mijn stage, alleen ik heb zelf even geen zin :D
Maar gelukkig heb ik volgende week lekker vrij.
Ik ben zeker van plan op vakantie te gaan in de zomer.
Ik denk dat ik de hele zomer ga, naar Spanje en Marokko.
Heb ik echt veel zin in.
Ga jij ook nog??
Hier nog zo 1 ook gen zin :D en helemaal de Maandag!!!hihihih...
Nou ik werk fulltime..dus voor mij geen krokusvakantie of iets..:(
Incha allah ga ik ook naar marokko ja..dat zeker..verder moet ik moet nog even kijken waar ik heen ga..Ik moet ook in mijn porto kijken ;)
Just_me_Dina
17-02-2003, 15:20
Origineel gepost door Anya
ik heb vrijdag vrijaf genomen en ben voor een vriendin gaan koken, koekjes bakken, en wat helpen dweilen enzo ( ze kreeg bezoek, maar was enorm nerveus om voor zoveel te koken) zaterdag, ben ik naar antwerpen geweest, wat winkelen, en lekker eten, zondag lang uit geslapen, en tegen 15.00h had ik afgesproken met een vriend om samen iets te drinken wat is uitgelopen tot 21.00h!! was best gezellig, en vanmorgen raakte ik er moeilijk uit...maar ja, weer een weekje werken en voor we het weten is het weer vrijdagavond!
Klinkt LEKKER gezellig!!! Heerlijk he!!!
En ja ik was eind December en begin Januari in marokko...hihihi maar ik kan nu ook wel gaan hoor..Ik ben die KOU hier SPUUG zat...BAH!!!
Enne ja ik heb Donderdag al weekend!!:D Lang weekend!! Dus na vandaag voor mij nog 2 daagjes werken..hihihi
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.