Bekijk originele versie : Bruiloft thuis..Helppp
sweetourzazatia
14-03-2005, 19:25
Het zit dus zo dames, mn zusje gaat binnenkort trouwen, maar ze wil het hier gewoon thuis houden omdat ze ook nog in marokko een feest gaat geven.
Mijn vraag aan jullie is: Hoe maak je der thuis een leuke feest van, ik wil niet dat mensen zich gaan vervelen of zo, dus a.u.b als jullie ideeen hebben of als iemand van jullie ooit een bruiloft thuis heeft gegeven please let me know...
Alle ideeen zijn welkom!!
Kussiessss
ambitiontje
14-03-2005, 19:33
Als je muziek wilt draaien, Begin nu al een compilatie van muziek te maken waar je goed op kan dansen. Dan hoef je niet iedere keer een nummer te veranderen. :banana:
Als je Anasheed wilt kan je precies hetzelfde doen, op deze site vind je ontzettend veel anasheed voor op de bruiloft! :hihi: goed he
http://www.enshad.net/htm/weddings/
Ik denk dat dat al voor genoeg afleiding zorgt...
Kan voor de rest niet zoveel verzinnen
Al die bandjes zijn voor bruiloften/feesten
Pfffffffff, bruiloft thuis :(
sweetourzazatia
14-03-2005, 20:00
Als je muziek wilt draaien, Begin nu al een compilatie van muziek te maken waar je goed op kan dansen. Dan hoef je niet iedere keer een nummer te veranderen. :banana:
Als je Anasheed wilt kan je precies hetzelfde doen, op deze site vind je ontzettend veel anasheed voor op de bruiloft! :hihi: goed he
http://www.enshad.net/htm/weddings/
Ik denk dat dat al voor genoeg afleiding zorgt...
Kan voor de rest niet zoveel verzinnen
Al die bandjes zijn voor bruiloften/feesten
dank je schat ;)
Nahimaaaatje
14-03-2005, 20:02
Bruiloft thuis is nogal moeilijk.....
Hebben jullie veel familie???? En hebben jullie veel plaats thuis????
sweetourzazatia
14-03-2005, 20:03
Pfffffffff, bruiloft thuis :(
Tjah moet wel, is een beetje te veel als ze en hier en in marokko een big party gaat geven..ze wil gewoon voor degenen die er niet bij kunnen zijn in marokko een feesie hier geven, en het is haar keus om dat thuis te doen dus jah enige wat ik dan kan doen is haar een beetje helpen heh :D
sweetourzazatia
14-03-2005, 20:04
Bruiloft thuis is nogal moeilijk.....
Hebben jullie veel familie???? En hebben jullie veel plaats thuis????
Nee hebben zelden familie hier, en jah er is best wat plaats thuis als k alle meubels wegdenk :maf:
Nahimaaaatje
14-03-2005, 20:06
Nee hebben zelden familie hier, en jah er is best wat plaats thuis als k alle meubels wegdenk :maf:
Aaah dan kan je het thuis geven is dan ook gezelliger
Tjah moet wel, is een beetje te veel als ze en hier en in marokko een big party gaat geven..ze wil gewoon voor degenen die er niet bij kunnen zijn in marokko een feesie hier geven, en het is haar keus om dat thuis te doen dus jah enige wat ik dan kan doen is haar een beetje helpen heh :D
Je bent haar zus, dus het is je taak om haar te helpen :D
Maar toch, de rotzooi die je na afloop hebt, de drukte, ik word nu al moe :maf2:
gizou_maroc
14-03-2005, 20:21
Salaam mo3laikom meid,
Ten eerste gefeliciteerd met je zusje... Inshallah zullen ze voor altijd gebonden zijn en moge Allah swt hun belonen Inshallah...
Je kan best een bruiloft thuis houden.. geen probleem..
Alleen je moet dan niet te veel mensen uitnodigen maar alleen familie... Zodat het dan niet te druk wordt en lekker alleen met je nigten en tantes....
En dan de muziek.. je moet goeie muziek hebben en lekker sfeervol... Gewoon nieuwe marokaanse liedjes op cd branden of nieuwe cd's kopen... Om dan lekker met je familie te dansen :banana: .. lekker gek doen met z'n allen ;)...
Dan wordt het vanzelf feest...
Als je nog meer over iets wilt weten of vragen... ik hoor van je inshallah...
Ik wil je graag helpen...
Ma3a salama :nijn:
:zwaai:
sweetourzazatia
14-03-2005, 20:21
Je bent haar zus, dus het is je taak om haar te helpen :D
Maar toch, de rotzooi die je na afloop hebt, de drukte, ik word nu al moe :maf2:
jah vertel mij wat..ik moet er niet aan denken :moe: , pfff ik ga der proberen over te halen tog een klein zaaltje te huren of een school of zo, anders wordt k gek :maf2:
elhoceima_girl
14-03-2005, 20:24
het komt allemaal vanzelf als de mensen er nou eenmaal zijn!
sweetourzazatia
14-03-2005, 20:34
Salaam mo3laikom meid,
Ten eerste gefeliciteerd met je zusje... Inshallah zullen ze voor altijd gebonden zijn en moge Allah swt hun belonen Inshallah...
Je kan best een bruiloft thuis houden.. geen probleem..
Alleen je moet dan niet te veel mensen uitnodigen maar alleen familie... Zodat het dan niet te druk wordt en lekker alleen met je nigten en tantes....
En dan de muziek.. je moet goeie muziek hebben en lekker sfeervol... Gewoon nieuwe marokaanse liedjes op cd branden of nieuwe cd's kopen... Om dan lekker met je familie te dansen :banana: .. lekker gek doen met z'n allen ;)...
Dan wordt het vanzelf feest...
Als je nog meer over iets wilt weten of vragen... ik hoor van je inshallah...
Ik wil je graag helpen...
Ma3a salama :nijn:
:zwaai:
INSHA ALLAH!DAnk je wel voor je mooie woorden lieve zuster (k),
We zijn ook niet van plan te veel mensen uit te nodigen hoor, en jah over dat muziek heb je gelijk in , een paar cd's branden is een goed idee :goedzo:
kussies
thefa2girl
14-03-2005, 20:39
ik zie daar ouarzazatia staan ik weet niet of je uit ouarzazate komt maar zo ja....
dan weten de vrouwen wel wat ze kunnen doe met bendir enzo je weet ahidous en als die vrouwen zingen :D egttt leukk haha krijg er nu weeer zin in zo'n feestje
veel plezier die dag ;)
sweetourzazatia
14-03-2005, 20:46
ik zie daar ouarzazatia staan ik weet niet of je uit ouarzazate komt maar zo ja....
dan weten de vrouwen wel wat ze kunnen doe met bendir enzo je weet ahidous en als die vrouwen zingen :D egttt leukk haha krijg er nu weeer zin in zo'n feestje
veel plezier die dag ;)
tnxx schat!Ja klopt kom uit ouarzazate, en ja hahahahah begrijp precies wat je bedoeld :hihi: i love ahidous :banana:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.