Bekijk volle/desktop versie : wie was er van partij 16 feb in paradiso



Pagina's : [1] 2

17-02-2003, 00:35
Salaam beste mensen,

Zo wie van jullie was er aanwezig 16 feb in paradiso :boogie: en wat vonden jullie ervan?

Ik zelf was wel aanwezig en vond het wel gezellig vooral de mode show, er zaten een paar hele mooie jurken tussen die ik graag zou willen hebben



Ma a salama

17-02-2003, 12:03


salaam alaikoum!

ik was er ook en was echt gezellig!! alleen jammer dat de boys een beetje last hadden van losse handjes
maar 16 maart weer insa-allah!:boogie:
groetjes

17-02-2003, 13:31
ze hadden zeker losse handjes en praatjes
maar er waren ook heeeelllleeee lieve jongens en meiden
pfff gelukkig maar

17-02-2003, 13:36
Ik was er ook, en moet zeggen dat de muziek wel tegen viel,maar voor de rest heb ik me zeker wel vermaakt zoals altijd!!!

Beslama

17-02-2003, 13:51


Hallo allemaal
Ik was er ook en ik vond het hartstikke gezellig. Was voor mij de eerste keer dat ik naar zo een marokkaans feest was geweest. Normaal hoor je er hele slechte dingen over, maar ik heb er zelf niets van gemerkt.
Het was gewoon een gezellige avond.
Tot 17 maart allemaal.

17-02-2003, 19:00
Yes Yes :boogie: Yes ik ben ook van partij 16 maart inscha-allah.

Ma a salama


Fessia24

17-02-2003, 20:08

Citaat:
Origineel gepost door mocromagic
salaam alaikoum!

ik was er ook en was echt gezellig!! alleen jammer dat de boys een beetje last hadden van losse handjes
maar 16 maart weer insa-allah!:boogie:
groetjes
de voornaamste reden waarom ik nooit naar zulke ish ga, altijd moet er wat gebeuren dat de sfeer verpest...ik ga liever vrijdag naar SPLENDID

18-02-2003, 10:56
Was er ook en er waren hele mooie jurken, maar alleen vond ik het heel erg voor de larousa ze keek zo zielig omdat ze de hele tijd zo moest blijven staan...

18-02-2003, 23:20
zoooooooo jij hebt het wel erg naar je zin gehad!!!
Ik heb ook nog geprobeerd larousa te helpen, maar the hell with here, ze waardeerde het niet eens!! Hahaha intersection is altijd aanwezig bij marmoucha, dus wil je ze vaker zien, moet je ook vaker komen

Groetjes

18-02-2003, 23:44


Vooral dat meisje in de rode trui die ging helemaal uit haar dak heb ik ook gezien haahahahahaha

En echt waar je hebt gelijk de bruid keek heel zielig haar man was niet aanwezig.

En dan nog de laatste ronde van de mode show toen had een meisje een zwarte met glitters tekshita aan maar door die medama (riem) puilden haar borsten naar voren en de jongens genoten er echt van hun testeron gehalte spoot de lucht in.

Maar de catwalk dames hadden lef knap gedaan hoor girls.



Ma salama

19-02-2003, 09:26
Thanks Fessie23, ik had wel de zenuwen in de eerste ronde maar toen ik eenmaal een het lopen was ging het wel weer.

Het was een leuke ervaring hahahah!

Boessaaaaaaaaa!

19-02-2003, 13:20



You go girl



Boessa terug

19-02-2003, 14:18



Citaat:
Origineel gepost door parisien
Thanks Fessie23, ik had wel de zenuwen in de eerste ronde maar toen ik eenmaal een het lopen was ging het wel weer.

Het was een leuke ervaring hahahah!

Boessaaaaaaaaa!
Welke van de 10 was jij??
Ik vond de allereerste jurk (witte) van dat langste meisje het mooist!!

ben helemaal verliefd geworden op de jurk!!

Groetjes

19-02-2003, 15:57
Hoi Angeltje, ik was die in het zwart.

20-02-2003, 03:18
er waren twee of drie zwarte
was jij die ene die met haarheupen ging shaken

Pagina's : [1] 2