Bekijk originele versie : Een man hoort gewoon te werken!
Profiela
14-03-2005, 11:53
Dames en heren uiteraard,
Laten we discusseren over deze stelling :D Een man hoort nu eenmaal te werken om de kost te verdienen, wie is het hier wel of niet mee eens... :)
Mijn mening laat ik even achterwege.... :o
batata112
14-03-2005, 12:06
er valt niet te discussieren. een man is verplicht om zijn vrouw te onderhouden. Weer een geweldig staaltje vrouwenonderdrukking he!
Ik ben het EENS met je stelling.
Alleen dan moet de mogelijk er wel zijn.... het niet willen en niet kunnen zijn 2 verschillende dingen
juist ik ben het ook hier mee eens, iemand die op zijn luie r..t zit omdat hij simpelweg geen zin heeft om te werken, vindt ik niet kunnen :kus:
Profiela
14-03-2005, 12:15
Goed zo mensen keep the spirit alive:goedzo:
Miss-Dina
14-03-2005, 12:15
er valt niet te discussieren. een man is verplicht om zijn vrouw te onderhouden. Weer een geweldig staaltje vrouwenonderdrukking he!
Salaam ou 'alaikoum,
Hoezo vrouwenonderdrukking? Een vrouw mag ook werken......
en dat wat ze verdient mag ze zelf houden
en er mee doen wat zij wil :goedzo:
Dat noem ik dus geen vrouwenonderdrukking :hadj:
En ja ik vind dat een man moet werken als dat mogelijk is voor hem.
Wasalaam,
Miss-D :nijn:
zwangermeisje
14-03-2005, 12:53
ik vind zeker dat een man moet proberen te werken maakt niet uit wat voor werk
van mij part is het schoonmaak werk maar hij is verplicht mij en zijn kinderen te onderhouden
yeps mee eens, man moet werken, tenzij hij echt niet kan vinden. dus dat die mogelijkheid er dus niet is. maar niet willen werken of zo, nee dat hoort niet.
Ben er ook volledig mee eens. Man moet gewoon werken, punt uit!!:D
Independence
14-03-2005, 15:47
Ik hoef geen man die niet werkt....
ik denk dat we deze discussie maar moeten sluiten, iedereen is het duidelijk eens dat een man hoort te werken.
ik denk niet dat er iemand tussen zit, het niet eens is met de stelling.....................
...............................tenzij Zusterke natuurlijk om de hoek komt kijken :D
souhaila1_22
14-03-2005, 16:54
jah ik ben er het ook mee eens
Profiela
14-03-2005, 17:07
ik denk dat we deze discussie maar moeten sluiten, iedereen is het duidelijk eens dat een man hoort te werken.
ik denk niet dat er iemand tussen zit, het niet eens is met de stelling.....................
...............................tenzij Zusterke natuurlijk om de hoek komt kijken :D
Waarom sluiten? :moe: Laat hem lekker nog even staan lang niet iedereen heeft een kans gehad om te kunnen reageren meid;)
moslimmagirl
14-03-2005, 17:48
maar stel je voor dat de man graag wel werken maar nergens aan de bak kan omdat hij "te oud"is wat dan? ga jij als vrouw werken of toch gewoon de sociale dienst.
Zusterke001
14-03-2005, 17:57
maar stel je voor dat de man graag wel werken maar nergens aan de bak kan omdat hij "te oud"is wat dan? ga jij als vrouw werken of toch gewoon de sociale dienst.
De vrouw heeft de vrije keuze om te gaan werken of niet dus als zij daar zin in heeft, waarom niet.
Als hij zoekt maar hij vindt geen werk dan kan hij er niets aan doen, dan moet men geen zondebok zoeken. En als hij inderdaad te oud is dan moet hij toch op pensioen?
Als mijn vader zou zeggen, ik stop met werken na al die jaren zwoegen, en hij kan nog niet op pensioen, dan zullen wij hem hierin 101% in steunen hoor.
Wij zijn geen geldwolven :ego: .
Souraida
14-03-2005, 19:45
De vrouw heeft de vrije keuze om te gaan werken of niet dus als zij daar zin in heeft, waarom niet.
Als hij zoekt maar hij vindt geen werk dan kan hij er niets aan doen, dan moet men geen zondebok zoeken. En als hij inderdaad te oud is dan moet hij toch op pensioen?
Als mijn vader zou zeggen, ik stop met werken na al die jaren zwoegen, en hij kan nog niet op pensioen, dan zullen wij hem hierin 101% in steunen hoor.
Wij zijn geen geldwolven :ego: .
Dat iemand het belangrijk vindt om voor zijn geld te zwoegen wil niet zeggen dat diegene een geldwolf is dame! Begrijp dat eens een keer! Er zijn mensen die zich rot werken en omdat ze geen diploma hebben krijgen ze ietjes meer dan iemand die in een uitkering zit. Het gaat om het principe! Je moet niet altijd roepen dat mensen geldwolfen en doenialovers zijn als ze werk belangrijk vinden.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.