Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kleine vraagje aan iedereen

Pagina's : [1] 2

SaifelIslam
13-03-2005, 22:51

ik hou het effe kort zijn er een organisaties die opkomen voor mensenrechten in marokko? ik bedoel, marokkaanse organisaties, die tegen het bewind van de koning zijn. als jullie iets weten, wil ik het graag weten. salam

Farkoessa
13-03-2005, 23:08
ik weet dat amnesty international ook in Marokko actief is, maar dat is geen marokkaanse organisatie.. Misschien kan je op de website kijken van amnesty, dat daar andere linken zijn ofzo.. farkoessa lmfarksa

SaifelIslam
13-03-2005, 23:17
jah, ik ben net bij die site geweest en heb me als actief lid aangemeld, hopelijk zal het wat nut hebben.bedankt in ieder geval. zijn er mensen trouwens, die tegen het bewind van de koning is?laat wat van jullie horen, of neem contact met mij.

SaifelIslam
13-03-2005, 23:19
als er mensen zijn, die het onrechtvaardigheid van de marokkaanse regering( koning), laat wat van je horen. salam

sarahR
13-03-2005, 23:37

Wat is je kritiek op Mohammed VI dan? Had je liever zijn broer Rachid op de troon gewild soms? Ik vind het een superkoning! Ben apetrots op hem!

Farkoessa
13-03-2005, 23:45
Wat is je kritiek op Mohammed VI dan? Had je liever zijn broer Rachid op de troon gewild soms? Ik vind het een superkoning! Ben apetrots op hem! :wow: jeetje rustig meid.. Hij vraagt ons naar onze mening is over het koningshuis, zijn eigen mening hoor je niet hoor.. :o :maf:

sarahR
14-03-2005, 00:47
:wow: jeetje rustig meid.. Hij vraagt ons naar onze mening is over het koningshuis, zijn eigen mening hoor je niet hoor.. :o :maf: Waarom is hij dan zo enthausiast bezig negatieve ervaringen te verzamelen ten aanzien van de koning? Als hij zijn pijlen op Hassen II zou richten, ala, daar kan ik inkomen, maar Mo VI doet zijn uiterste best, en dat blijkt onder meer uit dat openbare tribunaal onlangs waar men naar harte lust kon komen vertellen over de martelingen die zij ondergaan hadden gedurende het bewind van zijn vader. Ik vind het zeer bewonderingswaardig dat hij zoiets organiseert, getuigt ervan dat hij de mensenrechten, in tegenstelling tot zijn vader, wél respecteert. Dat doen niet veel koningen of premiers hem na. Bovendien vraag ik hem toch ook naar zijn mening, naar wat zijn kritiek dan inhoudelijk is op Mohammed VI?

Bachelorette
14-03-2005, 01:09
Waarom is hij dan zo enthausiast bezig negatieve ervaringen te verzamelen ten aanzien van de koning? Als hij zijn pijlen op Hassen II zou richten, ala, daar kan ik inkomen, maar Mo VI doet zijn uiterste best, en dat blijkt onder meer uit dat openbare tribunaal onlangs waar men naar harte lust kon komen vertellen over de martelingen die zij ondergaan hadden gedurende het bewind van zijn vader. Ik vind het zeer bewonderingswaardig dat hij zoiets organiseert, getuigt ervan dat hij de mensenrechten, in tegenstelling tot zijn vader, wél respecteert. Dat doen niet veel koningen of premiers hem na. Bovendien vraag ik hem toch ook naar zijn mening, naar wat zijn kritiek dan inhoudelijk is op Mohammed VI? maar de namen van de officieren ed mogen niet genoemd worden? wat voor zin heeft dat dan?

MooiRood
14-03-2005, 20:26
zijn er een organisaties die opkomen voor mensenrechten in marokko? ik bedoel, marokkaanse organisaties, die tegen het bewind van de koning zijn. Sinds wanneer is dat hetzelfde???

SaifelIslam
19-03-2005, 18:29
geen idee, daarom vraag ik het aan jullie?en effe een reactie op sahar r. als de koning zou zijn best doet, en zogenaamd een organisatie opzet om te zoeken naar mensen die gemarteld waren door zijn vader.waar blijft dan Driss al basri, hassan2's rechterhand dan???waar zijn de mensen die aan verdwijningen gewerkt hebben? en over dat de koning meer vrijheid heeft gegeven, vind ik maar onzin. twee jaar geleden nog werd er een demonstratie gehouden door een marokkaanse organisatie dat voor mensenrechten opkomt. 36 mensen zijn opgepakt, 6zijn vrijgelaten. de rest, weet nog niemand waar ze zijn. vorig jaar nog, waren sommige mensen opgepakt en nog gemarteld. dus verbeteringen die mohammed VI doet, zijn er helemaal niet. ze zijn alleen bedoeld voor de show,maar achter de schermen, is hij hetzelfde als zijn vader.!!!

SaifelIslam
19-03-2005, 19:05
geen idee, daarom vraag ik het aan jullie?en effe een reactie op sahar r. als de koning zou zijn best doet, en zogenaamd een organisatie opzet om te zoeken naar mensen die gemarteld waren door zijn vader.waar blijft dan Driss al basri, hassan2's rechterhand dan???waar zijn de mensen die aan verdwijningen gewerkt hebben? en over dat de koning meer vrijheid heeft gegeven, vind ik maar onzin. twee jaar geleden nog werd er een demonstratie gehouden door een marokkaanse organisatie dat voor mensenrechten opkomt. 36 mensen zijn opgepakt, 6zijn vrijgelaten. de rest, weet nog niemand waar ze zijn. vorig jaar nog, waren sommige mensen opgepakt en nog gemarteld. dus verbeteringen die mohammed VI doet, zijn er helemaal niet. ze zijn alleen bedoeld voor de show,maar achter de schermen, is hij hetzelfde als zijn vader.!!!

DhrR
19-03-2005, 19:47
als er mensen zijn, die het onrechtvaardigheid van de marokkaanse regering( koning), laat wat van je horen. salam Sorry dat ik het zeg, maar de marokkaanse regering en koning spelen een hele slimme spelletje. Wat je ook doet je bereikt er niks mee denk ik. Marokko probeert tegenover het westen een democratisch land te ogen dat voor de rechten van de burgers opkomt. Dat zie je alleen de laatste tijd sinds Amerika met een kruistocht bezig is tegen islamitische en ondemocratische landen. Dat doet Marokko niet voor de burgers, maar om de slapende wolf (Amerika) niet wakker te maken. Als ze geen inspanningen doen om Marokko een democratisch land te laten overkomen dan zullen de regeringsleiders de dupe van worden en zal Amerika en de VN ingrijpen.

Jihaane
19-03-2005, 19:52
sukkels. hou je bezig met de nlse politiek ipv te zeuren over de Marokkaanse, in Marokko hoef je tenminstte geen belasting te betalen.

SaifelIslam
19-03-2005, 20:09
jihaane, wat is dat voor opmerking?in marokko moet je wel belasting te betalen, heet thariba. en bovendien. ik heb liever belasting betalen ,dan onder de juk van de koning en zijn regering. zoals ik al zei en wat Dhr R zei, de regering speelt een spelletje,ze zoeken elke middelen om goed nar voren te komen, maar achter de schermen.......het bekende verhaal.

DhrR
19-03-2005, 20:26

sukkels. hou je bezig met de nlse politiek ipv te zeuren over de Marokkaanse, in Marokko hoef je tenminstte geen belasting te betalen. Deze topic gaat over Marokko. Als je een topic over de nederlandse politiek wil dan start je die toch. Er is een verscheidenheid aan topics, je hoeft niet alleen naar deze te kijken.

Pagina's : [1] 2