Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Irrrrie !!!

Pagina's : [1] 2

LELIJKERD
16-02-2003, 22:47

Weet je er zitten hier een aantal leden die mij een beetje irriteren... Ik begin me mateloos te ergeren aan een bepaald lid hierzo. en ik ga gewoon namen noemen, want die gene moet het gewoon weten the_silver_one beter ga je niet meer op mijn topics reageren, want je hebt alleen maar negatieve commentaar. ZO dat is gezegd :D wie vinden jullie zwaar irrie ?

the_silver_one
16-02-2003, 22:49
Soooooo.............. Zo was dat niet bedoelt hoor, Maar nog wel altijd leuk als iemand een topic ter nagedachtenis aan je opent thxx

saidaaatje
16-02-2003, 22:50
haar:D:D

saidaaatje
16-02-2003, 22:51
maar goed,.....ik zeg niks meer.........ik heb al de status van ene ***** dus:rolleyes:

nour_el_3oejoen
16-02-2003, 22:52

NIEMAND IRRITEERT ME......................;)

LELIJKERD
16-02-2003, 22:59
Origineel gepost door ouiam_tet1 HMMM ZO LELIJK VIN IK JOU NIET A LELIJKERD!!! :ego: wat doet die lelijke HASNI onder je naam ?

saidaaatje
16-02-2003, 23:16
:boogie::boogie:

Dounia81
16-02-2003, 23:22
Origineel gepost door LELIJKERD Weet je er zitten hier een aantal leden die mij een beetje irriteren... Ik begin me mateloos te ergeren aan een bepaald lid hierzo. en ik ga gewoon namen noemen, want die gene moet het gewoon weten the_silver_one beter ga je niet meer op mijn topics reageren, want je hebt alleen maar negatieve commentaar. ZO dat is gezegd :D wie vinden jullie zwaar irrie ? vertel wie zijn die andere namen dan lelijkerd. Je hebt er maar een genoemd. En ik vind niemand zwaar irritant de een zal positief of je topic reageren en de andere negatief. Die kans heb je gewoon als je iets op het forum plaatst. Maar tot nu toe heb ik nog niets negatiefs kunnen zeggen over jou topics. Maar wat niet is kan nog komen :D toch grt leila

Ouidath
16-02-2003, 23:58
Hee lelijkerd, Ouiam heeft gelijk Hasni kan je absoluut niet lelijk noemen eerder Afschuwelijk. Sorry meid ik vind hem echt walgelijk maar zijn liedjes zijn wel heel heel heel goed. doei doei groeten van laila

tarifasht
17-02-2003, 19:59
aloeeee lelijkerd... ik plaats dit bericht misschien op een verkeerde forum maar ja.. alles komt goed:hoera: ik ben hier pas nieuw.. en ik had je verhaal gelezen over dat je er een tijdje niet echt bij was... nou ik hoop dat alles weer goed met je gaat... veel sterkte nog:zwaai: tarifasht:wijs:

Moonshine
17-02-2003, 20:05
ehm mis ik iets hierzo????????????????

emsoem
17-02-2003, 20:06
fffjeeew blij dat niemand mij noemt :maf2: =emsoem=

Moonshine
17-02-2003, 20:10
en ik word ook niet genoemd.....ehm volgens mij val ik niet een op :huil:

tarifasht
17-02-2003, 20:24
nou moonshine en emshoem aangezien jullie zo graag opgoenmd willen worden als irritant... ben ik de gene die jullie wensen maar moet vervullen.. tarifasht vind de volgende gasten irritant::::moonshine en enshoem en sorry maar ik moest het ff kwijt:hihi: zo zijn jullie nu blij:lol:

Pagina's : [1] 2