Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hey Doet Airpeace fm ook raar bij jullie...

BentDagilia
16-02-2003, 22:40

Hij moet bij mij telkens in buffer plaatsen of wat dan ook ik wordt er gek van :( En ik kan het ook niet vinden op de radio.... Help Bent Dagilia :zwaai:

Onslaught
16-02-2003, 22:42
jaaaaaaa dat komt dooooor die rotzooooi op jullie pc dammmmmmmmmmmm maak je pc schoooon :D tuurlijk hij slaat steed rotzppi op en bij een buffer is een andere rotzoooi dus

flexiegirl
16-02-2003, 22:42
Salaam, HAAHHAHAHA wEES MAAR NIET BOOS MEID IK HEB HETZELFDE PROBLEEM AHHAAH DAM,NNNN IK SNAP ER HELEMAAL NIKS VANN :confused: mA3A SALAMAA :zwaai:

flexiegirl
16-02-2003, 22:44
Origineel gepost door Onslaught jaaaaaaa dat komt dooooor die rotzooooi op jullie pc dammmmmmmmmmmm maak je pc schoooon :D tuurlijk hij slaat steed rotzppi op en bij een buffer is een andere rotzoooi dus sALAAM, Oeffff :kwaad: Echt hulpzaam ben jij niet he Onslaught Je haalt het bloed onder me nagels vandaan :D hahaha Ma3a salamaa :rolleyes:

nour_el_3oejoen
16-02-2003, 22:44

JA MAN!!! :kwaad:

Onslaught
16-02-2003, 22:46
hahahaha:d is ook de bedoeling want jullie nemen alels serieus :d

BentDagilia
16-02-2003, 22:47
Onslaught wat moet ik dan weg halen??? trouwens ik heb geen rotzooi op me computer :P IK vind het echt ****up :( Bent Dagilia

flexiegirl
16-02-2003, 22:47
Origineel gepost door Onslaught hahahaha:d is ook de bedoeling want jullie nemen alels serieus :d haahahahah denk jij :D

Onslaught
16-02-2003, 22:49
is zo hahahahahah:d jullie hebbbe neen problee niet ik:D en bentie je moet gewoon nog een kee proberen meid

minous21
16-02-2003, 22:50
bij mij doet ie het prima!

Saiyan
16-02-2003, 22:51
bij mij doet ie het perfect :D

Asri
16-02-2003, 22:55
Origineel gepost door Bent Dagilia Hij moet bij mij telkens in buffer plaatsen of wat dan ook ik wordt er gek van :( En ik kan het ook niet vinden op de radio.... Help Bent Dagilia :zwaai: Oh...In dat geval moet je dit als volgt uitvoeren alvorens je naar je die site gaat: Als eerst dien je alle spullen weg te halen die rond en om de PC zitten. Deze kunnen een magnetische beinvloeding zijn voor de transmissies. Als je dit gedaan hebt zou ik effe kijken of de snoer niet in knoop zit, dit zorgt alleen maar voor trage verbinding, omdat alle gegevens niet er doorheen kunnen. Kijk of de stekkers eruit zijn, zo niet dan eerst deze uit de stopcontact eraf halen. Na dit gedaan te hebben kun je misschien een het volgende doen. Dit zal uiteraard een moeilijke opgave zijn want dit vergt veel van je fysieke kracht. Als je altijd met twee handen werkt zou dit geen probleem kunnen zijn...Ok...Je tilt de PC met je rechterhand op en de andere linkerhand dien je het raam open te zetten...Ok en nu komt het: Met een grote haal naar achter met je rechterhand waar je PC hebt en deze met volle kracht naar voren smijten...als het goed hoor je na een paar seconden een knal...dit is goed nieuws. Zo is het probleem opgelost en kun je lekker gaan slapen! :D -Y-