Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : partycentrum van den adel

Pagina's : [1] 2 3

joepiee
12-03-2005, 22:20

Wie heeft hier haar/zijn feest/bruiloft gegeven??

joepiee
12-03-2005, 23:01
niemand..??..

zina_love
13-03-2005, 19:43
Ik heb daar zelf 2 bruiloften meegemaakt.. Het is echt een mooiie zaal ..:Iluvu:

joepiee
13-03-2005, 19:45
ok, ik stel het nu anders: wie kent er iemand die daar zijn feestje heeft gegeven?

joepiee
13-03-2005, 19:47

Ik heb daar zelf 2 bruiloften meegemaakt.. Het is echt een mooiie zaal ..:Iluvu: bedankt voor je reactie...eindelijk iemand die reageert.......weet je toevallig of kan je misschien voor me navragen, als je wil natuurlijk, of ze een eigen catering hadden genomen en wanneer dat was............alvast bedankt!!!

zina_love
13-03-2005, 20:20
Nou sgat ik heb er binnekort een bruiloft en die hebben geloof ik een eigen catering genomen .. ;)

benladina
13-03-2005, 20:36
hey meid ik wilde gister reageren maar ik heb daar nooit een bruiloft gegeven dus ben ik maar weggegaan.... ;) Ik heb daar ook een bruiloft meegemaakt en vind de zaal helamaal niets moe tik eerlijk zeggen heeft en lelijke indeling is wel heel schoon en netjes en de wc's zijn helemaaaaaal TOP groot en schoon en veel wc's maar de zaal nee daar ozu ik nooit mijn bruiloft willen geven maar ja ieder zijn eigen smaak he.... kussie bennie

benladina
13-03-2005, 20:41
SOORY BEN IN DE WAR MET DIE ZAAL IN HAARLEM... :) sorry foutje...... ik ook met mijn grote mond.... ;) kus ben

joepiee
13-03-2005, 20:48
SOORY BEN IN DE WAR MET DIE ZAAL IN HAARLEM... :) sorry foutje...... ik ook met mijn grote mond.... ;) kus ben hahah...wat schattig...geeft niet, meid. kan gebeuren!

joepiee
13-03-2005, 20:50
Nou sgat ik heb er binnekort een bruiloft en die hebben geloof ik een eigen catering genomen .. ;) echt waar?? weet je het zeker? want je maakt me echt blij als dat daadwerkelijk zo is...ik vind zaal heeel mooi, maar hun eten wat minder..........dus zo eigen catering willen nemen....en als ze moeilijk doen, dan kan ik zeggen dat ik weet dat meerdere mensen wel eigen catering hebben genomen..... ;) ...snappie?

zina_love
13-03-2005, 20:56
echt waar?? weet je het zeker? want je maakt me echt blij als dat daadwerkelijk zo is...ik vind zaal heeel mooi, maar hun eten wat minder..........dus zo eigen catering willen nemen....en als ze moeilijk doen, dan kan ik zeggen dat ik weet dat meerdere mensen wel eigen catering hebben genomen..... ;) ...snappie? Jah i know sgat ..ze hebbe alleen van die kleine hapjes..dusz dit keer hebbe ze een eigen catering genomen ..maar uhh k kan ze nu niet bereiken..dusz ik kan je morgen wel zegge ..of ze een eigen catering hebbe genomen ..k geloof het well maar weet het nie hellemaal zeker.. :( maar het is c\echt een beautefill zaall..echt..;)

Ghizlane76
13-03-2005, 21:26
ik ga me bruidloft daar geven 2 april het is een hele mooi zaal, en de catering is van hun zelf maar wel marokaans catering ik heb proef gekregen op een bruidloft en het was echt lekker en top zag het eruit. ik zou zeggen ga er heen die man helpt je erg goed en je kan gewoon eerst vragen om te kijken wanneer bruidlift is dan kan je kijkje nemen en proven dan weet jet het maar zelf vind ik het een schitterende zaal en lekkere catering succes en voor vragen stuur maar pmjetje

xxxHannan
13-03-2005, 23:25
weet er iemand of je die zaal kunt uitkopen, gezien we catering saada hebben

xxxHannan
13-03-2005, 23:26
En heeft de zaal ook een site? Ik heb hem namelijk nog nooit gezien, maar hoor er wel verhalen over?

miss_burberry
13-03-2005, 23:33

www.vandenadel.com :D:D

Pagina's : [1] 2 3