Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Yasminasoup .. terug van nooit weggeweest

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

LZN
16-02-2003, 17:27

Owkee dit is het plan.. elke zondag rond hetzelfde tijdstip plaats ik een nieuwe aflevering van de soap...! Ik had er al 1 geschreven, maar daar was ik mee gestopt.. en nu dus weer een nieuwe.. hope you like it! xx LiSa ~*~*~**~*~*~*~*~* Aflevering 1; dont wanna be a player no more ~*~*~*~*~*~*~*~** MuzzyAA zat bij de bushalte zijn zonde te overdenken, hij dacht aan MissBanana, Babycake, Cleopatra1, Lunatic007 en alle andere meisjes die hij het hoofd op hol had gebracht... Hij zou zijn leven beteren...! Dat wist hij zeker... De laatste tijd had hij heel slecht geslapen en toen hij met zijn best friend Vin had gesproken had hij het besluit genomen om niet meer meisjes te kwetsen en gewoon een normale jongen te worden.. Hij zou serieus gaan doen, zijn rijbewijs halen, autootje kopen, eigen huissie en dang een vrouwtje te gaan zoeken waarmee hij zich zou kunnen gaan settelen.. 2 meisjes van ongeveer 17 jaar kwamen ook bij de bushalte staan, ze keken MuzzyAA lachend aan, maar MuzzyAA gaf geen kick en schonk geen aandacht aan ze.. "Focus jezelf Moes.. je kan het!!" hij zei het 100 keer tegen zichzelf.. Eindelijk zag hij de bus om de hoek eraan komen.. Met snelvaart kwam de bus de hoek om, hij stopte en uit de bus kwam het ALLER ALLER ALLER mooiste meisje wat MuzzyAA ooit gezien had... Zijn mond viel open en het kwijl liep langs zijn mond... Het leek alsof ze slowmotion de bus uitstapte.. alles stond stil.. Ze stond even stil keek MuzzyAA aan en zei:"Doe je mond dicht sjap, er komt allemaal kwijl uit.." en liep door... MuzzyAA was verbaast... zo *****ie had nog nooit een meisje gedaan tegen hem... Helemaal in aparte toestand liep MuzzyAA de bus in.. Helemaal wegdromend van het meisje dat hij zou gaan veroveren... OOIT!! Het meisje waar MuzzyAA over sprak liep ondertussen naar huis toe, ze moest nog 1001 dingen doen voordat haar vader en moeder terug zouden komen.. ze was een beetje ge-irriteerd omdat haar broer helemaal niets deed in huis, ze was het goed zat! Maar ja.. zo waren mannen nou eenmaal in haar ogen. Lui Lui en nog eens Lui! Ze had het helemaal gehad met het mannelijke geslacht en zat er echt aan te denken om binnenkort met een vriendin de wereld te gaan bekennen, ze zouden niets meenemen.. alleen een tent en wat geld voor in nood.. Maar nu nog haar ouders overtuigen.. Babycake en Dreamlover zaten ondertussen in hun Pyama's op het kingsize bed van Dreamlover te fantaseren over hun toekomst. Babycake had een oogje op iemand en zat Dreamlover te vragen hoe ze hem zou kunnen veroveren.. Dreamlover en zij waren net in een aardige discussie verwikkeld toen Babycake haar telefoon overging.. B:"Ja hallo met Beebie..." K:"Hey met Kadir, alles goed?" B:"Ja , met jou? waarom bel je." K:"Ja, alles gaat goed, ik ben op zoek naar je broertje D@T KRAY-Z MOCRO.. weet jij waar ie is?" B:"Nee probeer maar thuis, hij is denk ik aan het playstationnen..." Ze hing op, ze was een beetje chago, want Kadir belde haar altijd als hij haar broertje nodig had.. en altijd op van die momenten dat ze net in een BELANGRIJK gesprek was!! Ze zuchte:"Dat was Kadir.. AGAIN!!" Dreamlover keek haar stralend aan... "Ow Kadir.." zuchte ze... Babycake was verbaasd...:"Hoe bedoel je Ow Kadir?" Ze begon heel hard te lachen... "You like him? whahahah SLEET!!" Dreamlover begon te blozen en stamelde..:"eeeeh.. nou like him.. ikkeeeeh ik.. ik weet niet.. hij is wel schattig en zijn ogen.. eeh zijn ogen zijn gewoon betoverend..." Babycake kwam niet meer bij.. haar girlfriend Dreamlover vond Kadir leuk... Ze gniffelde..."Time 4 sum action...." --> Volgende week zondag.. Nieuwe aflevering!!.

Guadaloupe
16-02-2003, 17:34
hehehehh....:D

cheetah
16-02-2003, 17:36
hahahahahah NEXT...

Masriya
16-02-2003, 17:37
Masriya moet der ook in komen he;) KUss Masriya

MuzzyAA
16-02-2003, 17:38

wah fde7tinie

emsoem
16-02-2003, 17:57
en ik zat er weer niet bij :huil: =emsoem=

CLeOpaTrA01
16-02-2003, 18:07
Aaaaaaaaaahhh cool...:D...!!! THA Yasmina-Soap izz backzz...:wijs:... Maarre..wel doorgaan heh sweety... :blauwkus:

-xxx-Rachida
16-02-2003, 18:37
hij is goed.....maaruuuhhh, ik kom toch ook ergens misschien eens een keertje in jouw verhaaltje voor:(

Dida
16-02-2003, 18:39
Origineel gepost door -xxx-Rachida hij is goed.....maaruuuhhh, ik kom toch ook ergens misschien eens een keertje in jouw verhaaltje voor:( Heej, weet je wat ik Ga ook een stuk schrijVen hoor! En jij zal er in komen ok! :p

-xxx-Rachida
16-02-2003, 19:00
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Heej, weet je wat ik Ga ook een stuk schrijVen hoor! En jij zal er in komen ok! :p owkee :blauwkus: maaruhhhh...wat ga je dan over mij vertellen:(

Dida
16-02-2003, 19:10
er was eens een rustiG meisjUh,die altijd beziG was met haar daGelijkse dinGen,naar school Gaan en naar huis.Hard studerend als een studjUh zat ze altijd in haar kamer.BeGraven onder haar boeken met papieren in haar handen druk beziG met het leren,en het halen van haar tentamens.Haar brilletjUh zat haar nooit in de weG,ze was er mee gewenD dat ze hem op had en ook stond hij haar ontzettenD schattiG.Op een dag moest ze een hele ingewikkelde werkstuk maken over verpleGinG,ze had wekenlanG in de bib.gezeten om informatie te verkrijGen.Ze moest en wou de beste werkstuk inleveren.Deze werkstuk bepaalde immers ook haar overGang naar de volGende klas en was ook deels bepaald voor haar examen.Van de zenuwen zat ze de hele dag in haar kamer,te plakken en te knippen en heviG geconcentreerd teksten samenvatten.Op een dag had ze haar werkstuk af,ze bekeek het van binnen en kreeG het gevoel dat er iets mis mee was.Haar werkstuk was gewoon nog iet helemaal compleet,ze voelde een leegte van binnen alsof ze gefaalD had.Bij dit moment veranderDe Rachida's leven compleet...Ze keek uit haar ooGhoeken en zaG haar pC daaar zitten onder het stof.Ze vroeG zich opeens af dat misschien datgene wat ze zoekt voor haar werkstuk misschien wel op internet zat.Ze stond op en liep aarzelend naar haar pC toe,ze wist niet of het wel een goed idee was om "weer" op de pC te gaan.Immers was Rachida jarenlanG verslaafd geraakt aan deze pC,het was niet de pC die haar verslaafd maakte maar een "bepaalde" site die ze tot dag nu toe niet kan verGeten.Ze dacht opeens aan deze site en durfde haast niet de woorden van die site uit haar mond te krijGen.Bibberend en hevig liep ze snel naar die pc toe..ze wist niet wat ze moest doen.Ze zette de pc aan ..en klikte vervolGens op internet explor! Ze wou www.google.com intypen om informatie op te zoeken ..maar ze maakte een fout..de GROOSTE fout van haar leven! ze typte www.marokko.NL in,ze raakte weer helemaal verslaafd aan deze site..aan de mensen en vooral aan haar "naamGenoten" ze was verloren, en sinds die daG heeft -xxx-Rachida nooit meer haar pC uitGedaan ..en nooit meer het licht in het leven gezien... the enD! drooG he.:p

-Reda-
16-02-2003, 19:14
ik sta erin :cool:

Dreamlover
16-02-2003, 21:09
:hoera:OeYeaaH ga snel verder! Ben benieuwd naar onze actie! :bril: LaF Joe All :engel: :verliefd: Dreamlover.

cheetah
17-02-2003, 11:57
ik en koken ? :D :D:D

Dreamlover
17-02-2003, 15:31

whahah ga snel verder! :hihi:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9