Bekijk originele versie : gewild wanneer je bezet bent..
Guadaloupe
16-02-2003, 16:34
laatst sprak ik een vriend van me....hij vertelde me dat ie vriendin had....blablabalba
conclusie is....als ie met haar op straat loopt, krijgt ie opeens zoveel aandacht van andere meiden.....
hij zei dat ie dat vreemd vindt....hoezo???
is dat omdat ie onbereikbaar is geworden
wordt ie dan opeens aantrekkelijk???
waarom is dat???
Guadaloupe
16-02-2003, 16:46
Origineel gepost door Kadir
dat is ZEKER zo, heb ik uit ervaring gemerkt, is gewoon zo
mensen wilen nou eenmaal t onbereikbare
daarom zeg k ook altijd dat ik bezet ben:hihi:
in t begin zeggen ze dan jammer enzo, maar laterrrrr......
hahahah gekkerd... :D
en hoeveel heb je er op dit moment??
chamalgirl
16-02-2003, 16:53
ahhahaha kadir
op welk manier krijgt hij dan aandacht? en daarmee bedoel ik proberen ze hem te versieren/flirten ze met hem,geven ze commentaar enz en als die meiden dat doen dat noem ik dacht schaamteloos en onrespectvol van hun.
als ik ergens een stelletje zie dan kijk ik ook maar dat betekent nog niet dat ik diegene leuk vindt
Origineel gepost door Kadir
dat is ZEKER zo, heb ik uit ervaring gemerkt, is gewoon zo
mensen wilen nou eenmaal t onbereikbare
daarom zeg k ook altijd dat ik bezet ben:hihi:
in t begin zeggen ze dan jammer enzo, maar laterrrrr......
:ego: :kwaad:
Zoals eerder al is vermeld, onbereikbare mensen zijn het spannendst..
Trouwens ooit gehoord dat er mensen zijn die er van genieten om relaties te verbreken/verstoren en dan weer verder te gaan..??..
RealCasawia
16-02-2003, 16:56
Weetje wat het is....sommige meisjes kicken erop als een jongen met ze vriendin loopt om hem dan te gaan versieren en aand8 geven. Dat geeft ze een beetje macht en het idee zovan kijk ik kan je mannetje verleiden voor je neus enzo je weet tog zieke meisjes....... :verdriet:
CLeOpaTrA01
16-02-2003, 16:57
ff stukje citeren..
4. Wek de indruk dat u erg geliefd bent; creëer 3-hoeken
Tot iemand die door anderen gemeden of genegeerd wordt voelen weinigen zich aangetrokken. Mensen richten op diegenen die al in de belangstelling staan. We willen wat anderen willen wat anderen willen......
Kortom, klopt dus wat je zegt...:D...
Guadaloupe
16-02-2003, 17:03
Origineel gepost door chamalgirl
ahhahaha kadir
op welk manier krijgt hij dan aandacht? en daarmee bedoel ik proberen ze hem te versieren/flirten ze met hem,geven ze commentaar enz en als die meiden dat doen dat noem ik dacht schaamteloos en onrespectvol van hun.
als ik ergens een stelletje zie dan kijk ik ook maar dat betekent nog niet dat ik diegene leuk vindt
kijken......staren...lachen...
en het is zeker respectloos...en dan vooral voor haar.....
Weetje wat het is....sommige meisjes kicken erop als een jongen met ze vriendin loopt om hem dan te gaan versieren en aand8 geven. Dat geeft ze een beetje macht en het idee zovan kijk ik kan je mannetje verleiden voor je neus enzo je weet tog zieke meisjes.......
ja klopt, ik begrijp niet waarom ze daar op kicken...
Guadaloupe
16-02-2003, 17:06
Origineel gepost door CLeOpaTrA01
ff stukje citeren..
4. Wek de indruk dat u erg geliefd bent; creëer 3-hoeken
Tot iemand die door anderen gemeden of genegeerd wordt voelen weinigen zich aangetrokken. Mensen richten op diegenen die al in de belangstelling staan. We willen wat anderen willen wat anderen willen......
Kortom, klopt dus wat je zegt...:D...
juist ja....
kvind dat echt balen...echt
Military_Minded
16-02-2003, 17:13
Het primitieve van de mens.....is toch heerlijk om dat te manipuleren :D
RealCasawia
16-02-2003, 17:25
Origineel gepost door Military Minded
Het primitieve van de mens.....is toch heerlijk om dat te manipuleren :D
Ewaaaaa fain a Afro ik zocht jou overal mafkees maar BUSTEDDDD ik heb je te pakken !! :D
Military_Minded
16-02-2003, 17:28
Origineel gepost door RealCasawia
Ewaaaaa fain a Afro ik zocht jou overal mafkees maar BUSTEDDDD ik heb je te pakken !! :D
Damn....hoe heb je me gevonden :confused: :confused: ....shiettttttttttttttttttttt
Guadaloupe
16-02-2003, 17:31
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb
Is altijd zo... als je een vriendin hebt krijg je opeens allemaal aandacht van vrouwen die je opeens willen enzo .. ach ja :D
ewa jah, wat doe je eraan
niets toch :D
Military_Minded
16-02-2003, 17:35
Origineel gepost door kinky_boy
he bezet of of verzet, geloof me ik ben bereikbaar, kom gewoon ff babbeltje en ja je zult versteld zijn van me echt
KinkY Boy.....je bent weer terug.....enne nog wat meisjes geplayed :D :D
Guadaloupe
16-02-2003, 17:38
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb
Hangt ervanaf hoe leuk het aanbod is en hoe leuk het geen is wat je hebt :D
dus er zijn 2 richtingen die je op kan....of je blijft bij je huidige girl....of je gaat vreemd/uitmaken voor de ander...
khoop maar da je verstandig bent
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.