Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bodywarmer net als van jlo

marokkoANGEL
12-03-2005, 10:46

wie kan my vertellen waar ik die bodywarmer nog kan kopen die jlo in haar clip draagt get right het. weet je niet welke ik bedoel ik bedoel een zwarte bodywarmer met een cappuchon daar zit bont wie kan me helpen xxmarokkoANGEL

Noerallain
12-03-2005, 22:05
wil je op Jlo lijken? kapot stoer.

Hbilaatje
13-03-2005, 17:07
Stoerr:stout:

ibtissam148
13-03-2005, 17:37
die is wel mooi...maar alleen jammer dat die zo kort is :maf2:

marokkoANGEL
14-03-2005, 15:15

nou ik wil dan een gewoon lengte weet wel gewoon onder je navel. waar kun je die halen

GEkkie20
14-03-2005, 15:34
tis inderdaad een hele leuke.. maar geen idee haah als je weet let me know!

karimmacho
14-03-2005, 20:56
wie kan my vertellen waar ik die bodywarmer nog kan kopen die jlo in haar clip draagt get right het. weet je niet welke ik bedoel ik bedoel een zwarte bodywarmer met een cappuchon daar zit bont wie kan me helpen xxmarokkoANGEL Eerlijk: vind je em zelf mooi of wil je em omdat miss-big-ass dat ding ook heeft.. :moe:

marokkoANGEL
15-03-2005, 10:40
Neej Ik Vind Um Zelf Ook Super Mooi Maar Nu Hoef Ik Tenminste Niet Uit Te Leggen Hoe Die Uitziet Nu Weten Jullie Precies Wat Ik Bedoel Op De Lengte Na....en Ze Heeft Niet Zo Een Big Ass Er Zijn Marokkaanse Meisjes Onder Ons Die Nog Groter Hebben

Jasmien_19
16-03-2005, 13:43
Salaam, Mijn oom heeft die wel voor zijn vriendin gekocht en heb hem gezien! Die lijkt helemaal op die van Jennifer, is wel van leder... Ik zal vragen vanwaar zij die hebben gekocht okay...Ik hoop dat ik je kan helpen Beslama Yasmina

kloppendhart
17-03-2005, 09:29
Die leren jasjes die heeft iedereen en draagt iedereen. Het is een soort stereotype marokaanse jassen geworden. En wat Jlo aan heeft in die clip met echte breed bont op haar jas, zul je moeilijk vinden. Ja van leer kun je overal halen, bij een lederwarenzaak zo gepiept. Maar een bomberjack.......vergeet niet zij heeft geld en een eigen kledinglijn. En ik weet niet wat voor dier ze heeft geslacht om die bont daar aan haar jas te krijgen, want het is wel echt! En echt is tegenwoordig duurder dan dat neppe(je weet wel dat ruwe neppe bont ziet er niet uit vind ik persoonlijk, maar het kan ermee door ben geen dierenbeul!!!!!)Meid er zijn zoveel andere leuke dingen te koop ;) Maar succes met je zoektocht, zomercollectie is al binnen bij de meeste winkels.................

sWeEt_LaDy_
17-03-2005, 09:34
In welke steden ken je die leren jasjes halen met bont?? en welke winkels??

marokkoANGEL
17-03-2005, 09:40
Ja Weet Ik Dat Er Genoeg Leuke Andere Dingen Zijn En Die Koop Ik Ook Maar Die Bodywarmer Wil Ik Ook In Mijn Kleding Kast Hebben

NisriN
17-03-2005, 09:51
Ja Weet Ik Dat Er Genoeg Leuke Andere Dingen Zijn En Die Koop Ik Ook Maar Die Bodywarmer Wil Ik Ook In Mijn Kleding Kast Hebben Die zul je overal wel hebben. Vóórdat Lopez haar clip uitbracht waren die jassen al in. Je moet gewoon goed kijken in de stad.