LELIJKERD
16-02-2003, 15:03
Hier zit ik dan naar MTV te kijken. Ik zie de ene na de andere artiest, van Eminem tot Kylie Minogue. Kylie is voor vele mannen de ideale vrouw, mooie ogen, mooie lippen en om niet te vergeten een mooi lichaam…………….. Come into my world………. Come come come into my world… won’t you lift me up… upppp high upon your live Hoorde ik op de achtergrond, JAZEKERR dacht ik, ik zou graag in haar wereld willen treden……… ik bekeek de clip grondig, ik had de videoclip nooit eerder gezien…… Mijn vader komt de trap af… dus je weet respect voor die man en zappen die handel Al zajeera verschijnt op onze zwart witte televisie van de jaren tachtig….. ik had eens voorgesteld aan mijn PA om een kleurentelevisie te kopen, zegt ie dat ik maar een zonnebril moet kopen met van die gekleurde glazen, volgens hem krijg je dan hetzelfde effect als een kleurentelevisie. Per ongeluk zap ik naar MBC i.p.v. aljazeera…… WOUWWW….. Nawal Zoughbie …….Pa kijkt me aan… zijn blikken zijn gathaarrr, ik weet zeker dat als mijn pa in de fictie-tijd van The Godfather leefde, dan zouden de Corleone’s aan de voeten van mij Pa liggen. Ik voerde gisteren een gesprek met pa, ik vind hem één van de boeiendste mannen ter wereld, en ik zie hem als mijn voorbeeld….. er is echter één minpuntje….. hij moet integreren …… ik stelde voor om samen met hem een keer naar de Auto-rai te gaan, AUTO RAII??? Oke oke geen slimme zet….. misschien kunnen we samen naar een kickbokswedstrijd van mijn broertje gaan kijken pa…..dan kun je de vriendjes van Samir beter leren kennen, en dan kun je een gesprek met zijn trainer voeren…. Euhh…je kent de term Intergratie toch wel? …..INTERGRATIEIE INTERGRATIEEE ISCH DAT SCHOMS GRATIESCHH ??..... :wat?!: Mijn vader keek mij streng aan …… YA RABIEE waarom was er geen journaal op MBC of zo een stomme documentaire over woestijnratten, waarom persee Nawal met die getekende madonna-stip….. hij zweeg en liep de kamer uit….. ik dacht opeens aan Kylie Minogue……. Ik probeerde haar voor de geest te halen, maar dat lukte niet want ik zag Nawal heupwiegend voor me….. ik zapte terug naar MTV….. en ja haar clip was nog te zien…. Ik vergeleek de dames met elkaar….. Kylie hoogstens 1 meter 60 lang….. Nawal waarschijnlijk 20 cm langer….. Kylie met van die volle lippen…… Nawal idemdito alleen met zwarte stip erbij ………. Ik voelde me niet nuttig….. Tarik die nooit naar MTV kijkt en al helemaal niet naar MBC… zat gedwongen op de bank naar een tv te kijken… TV ??? Het is maar hoe je het noemt….. Het lijkt wel op zo een ding uit de tijd van Hitler…. die je eerst dertig schoppen moet geven voordat je eindelijk beelden krijgt… maar ik heb respect voor die tv.. die had ik namelijk een kwartier lang moeten dragen….. vanaf de rommelmarkt tot aan huis….. pfff Ik zie de Spits op de tafel liggen…. Ik kan me nog herinneren dat ik een keer met de Metro op mijn werk verscheen, ik ging dat ding uitgebreid lezen voordat ik aan het werk begon…. Ik merkte dat enkele collega’s mij aankeken…ze weten dat ik me nooit met actualiteit bezig houd, ik verzon snel dat ik een abonnement heb op de metro enkel omdat ik niet het risico wil lopen dat iemand denkt dat ik de metro meeneem omdat ie toevallig gratis is. Mijn zusje Saloua van 8 is bij me komen zitten….. wat een schat is dat ook, met haar schattige blonde vlechtjes……ze vraagt of ze mij een mop mag vertellen….. een mop over Belgen…. Hoe kon het ook anders ……. Eigenlijk is het alleen leuk als een Belg of blond meisje zelf de mop vertelt…… dan lach je namelijk niet om de mop, maar om de persoon zelf…..je loopt namelijk geen kans op een onbedoelde vernedering, maar krijgt juist een vreemd soort ironie. Ik zap naar Ned 2 waar het journaal te zien is …. Komt er nou wel een oorlog of niet ? President Bush jr. heeft zijn zinnen gezet op een oorlog met Irak…. waarom ? …… Ja daar vraag je me wat…. Waarom inderdaad ? Weet jij waarom ? .............misschien omdat Saddam Hussein zich niet aan de VN resolutie houdt die speciaal na het eind van de Golfoorlog is opgesteld. D.w.z. dat Irak zich moet ontwapenen……ontwapenen ?? Ik kan me niet herinneren dat het eindrapport van de inspecteurs er al is….. ja je weet wel, die zogenaamde wapeninspecteurs die rond speuren in Irak. Maar Amerika denkt voldoende bewijs te hebben gevonden tegen Irak. Iets dat Powell heeft vernomen noemen ze bewijs, ja jongelui Colin Powell weet zeker dat er terroristische aanslagen gepland worden vanuit Irak door Al Qaida ….. Niemand neemt die man toch serieus nadat George Michael hem voor schut heeft gezet in zijn videoclip :rolleyes: Zelf denk ik er anders over; Bush doet het niet zozeer vanwege de massavernietigingswapens, maar om de olietoevoer veilig te stellen. WHATTT Tarik waar ben je mee bezig.... sinds wanneer hou jij je bezig met actualtieten ? Je bent niet voor niets geen lid van jongeren en actualiteiten maar lid van het Kletshoekje. Gisteren was het valentijnsdag….. alhoewel voor de meeste, voor mij namelijk niet. ….. anyway …..wat hoor je op valentijn te geven aan je geliefde ? Een bloemetje vind ik te afgezaagd, een kaart te onpersoonlijk en een ring te bindend. Weet je wat leuk is om te geven…. Een cadeaubon voor een kappers en schoonheidsbehandeling ….. :stout: je liefje geeft je onmiddellijk de bons…. Ze denkt namelijk dat je haar niet meer aantrekkelijk vindt :D Valentijndag is een dag die als overbrugging dient tussen Kerst en Moederdag……..kunnen de bloemisten weer wat verdienen. Het is zo’n uit Amerika overgewaaide ondernemersdag waarin iedereen wordt aangespoord bloemen en kaarten te sturen naar de beminde geliefde…. Tazzz…mag ik dat zelf nog uitmaken awella kifash ??? gisteren had ik een valentijnskaart gehad… de envelop was helemaal versierd met bloemetjes en hartjes. Mijn hart klopte als een bezetene. Een stille aanbidster?.... maakt de Lelijkerd van Yasmina toch nog kans bij de vrouwen … is die kaart echt voor mij?? Snel haal ik de kaart uit de envelop… “Mounier …I love you , ….loves Jolanda” WHATTTT hoe kan dat, sinds wanneer valt mijn broertje van 18 in de smaak bij vrouwen en ik niet ? ….. is er dan niemand door cupido geraakt om aan mij te denken ? Ik weet het al, cupido is een racist….. Mourad die dit jaar voor het eerst mocht stemmen snelde naar de stembanken, greep die rode potlood vast en kleurde alle cirkels in…. Ja vind je het gek, de stem-uitleg hangt 4 meter boven je hoofd vandaan… dat doen ze expres, zodat mensen gewoon van alles inkleuren en dan is die stem natuurlijk niet geldig…. Ja en die stem gaat automatisch naar de rechtse partijen….dat verklaart de valentijnskaart voor hem. Ik heb echt geen leven…. Ik heb alleen maar onzin zitten typen…. WAYOOOWW Ik ga eten thallaaawww