Bekijk originele versie : Jouw Grootste Wens...
Ik heb vandaag naar NMO gekeken en er was een aflevering over de hadj. Wie heeft het nog meer gezien...?
Tijdens het kijken kreeg ik echt een warm gevoel. Ik hoop dat ook ik inshallah op de vlaktes van Arafat kan staan. Lijkt me echt zooooo mooi. Dat is mijn grootste wens.
Wat is jullie grootste wens?
Dat ook, maar dit klinkt misschien een beetje cliché, maar ik wil zo graag dat alle mensen in vrede kunnen leven zonder gedreig.
Niemand verdient een leven vol oorlog.
Ik wens gewoon "rehna" voor de mensen.
Voor de kinderen.................
-xxx-Rachida
16-02-2003, 15:04
Soeb7ana Allah.....dat gevoel had ik ook toen ik er naar keek.....mooi, echt mooi was het....
minous21
16-02-2003, 15:04
Wereld vrede!!
Mijn moeder heeft nmo gekeken, maar naar de hajj gaan is volgens mij ieders wens van een Moslim :D
Kuss Masriya
chouroek
16-02-2003, 15:22
[QUOTE]Origineel gepost door Cina
Ik heb vandaag naar NMO gekeken en er was een aflevering over de hadj. Wie heeft het nog meer gezien...?
Tijdens het kijken kreeg ik echt een warm gevoel. Ik hoop dat ook ik inshallah op de vlaktes van Arafat kan staan. Lijkt me echt zooooo mooi. Dat is mijn grootste wens.
Wat is jullie grootste wens? [/QUOT
Salaam alikoum!
Ik heb net ook naar gekeken het heeft weer alles in mij wakker gemaakt vooral dei man met zijn zoon en zijn vrouw echt mooi!
Bij deze mijn grootste wens is het gezicht van ALLAH swt te mogen zien in JAOUM EDIEN en dat mag je alleen als je JANA binnen treedt. :tranen:
chamalgirl
16-02-2003, 16:06
mijn allergrootste wens is jenna binnentreden
en zoals de vele zeiden was echt mooi hoe men hadj aan het verrichtten waren.
soms hoop ik stiekem dat er iemand naar me toekomt en mij vraagt om met diegene naar mekka te gaan om daar als een pure moslima te leven dat lijkt me echt mooi.
chamalgirl
16-02-2003, 16:07
en op aarde is mijn allergrootste wens om op een vrijdag in mekka te mogen overlijden
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.