Bekijk originele versie : mijn bevalling
mijn zoontje is 5 weken te vroeg geboren.hamdoelha is alles goed met hem een gezond ventje is het.
maar in iedergeval ik was totaal niet voorbereid.ik was die bewuste woensdag met me schoonzus koekjes aan het bakken voor een andere schoonzus die een babyfeest gaf.op een gegeven moment zei tegen me schoonzus ik heb een raar gevoel in me buik of dat ik last heb van me menstruati.heb er eigenlijk ook niet te veel aandacht aan gegeven.en om 12 uur snacht begonnen de weeen.me man sliep.ik had al 3 keer gedoucht ik had de verloskundige gebelld om 1 uur en die zei je hebt last van een blaasonsteking.ik belde om half 4 weer ik zei een;ik heb weeen mens .ik krijg ze om de 2 min .binnen een half uur was ze der .ik naar boven maakte me man wakker en zei de verloskunde komt zo.die arme jongen snapte het niet en ging door slapen .een half later stonde ze voor de deur.ik had 4 cm ontsluiting.binnen een kwatier stond de ambulance voor de deur een paar uur later was me schat geboren.ik vond het heel mooi.en ben ook erg rustig gebleven.
Souraida
11-03-2005, 21:52
Hartstikke gefeliciteerd lieverd. Geniet van je kindje.
zinaatje18
11-03-2005, 22:55
he meid deed het pijn en wel eerlijk zeggen he....
MashAllah!!!!!! gefeliciteerddddd!!!!! maar...het is namelijk heel interresant om iemands ervaring te lezen. Hoe ging het in het ziekenhuis? En waarom was er een ambulance? Omdat het te vroeg was of omdat je in ziekenhuis wilde bevallen? Hoe kwam het dat ie te vroeg was? SOrry als ik je overlaad met vragen, maar ik heb ook nog maar 5 weken te gaan. En het is zo mooi om te horen.
Masha'allah. Al7amdoelillah zijn jij en je zoontje gezond en wel.
Proficiat moedertje. :gefeli: Welkom in het wereldje der slapeloze nachten, luiers en flessen :banana:
Geniet ervan
nou ik had er voor gekozen om gewoon thuis te bevallen.maar doordat me ventje weer veel te vroeg kwam .ben ik ben spoed naar het zieken huis gebracht.alles is goed gegaan gelukkig.ik kon het zelf niet eens begrijpen.nee ik had geen pijn,was ook niet ingescheurd gelukkig.dat scheelt ook denk ik.ik heb tijdens me weeen ook veel onder de douche gestaan .daar werd ik erg rustig van
weet snel ook nog steeds niet waardoor hij te vroeg is geboren.als je nog meer wil wetten dan hoor ik het wel.groetjes
boyengirl
12-03-2005, 19:20
mebrok met je zoontje
hoe gaat het met je nu en met je zoontje
hoe heet hij als ik vraagen mag
ma3a salama
Mooi om te horen. (krijg gelijk in mijn hoofd, veel douchen) Maar moest hij niet in een coveuce (of hoe je het ook schrijft :D) want volgens mijn verloskundige moet ie voor dat ie 37 weken is moet ie daar dus in.
Mabrouk meid! :)
El 7amdulilah dat alles goed gegaan is,, :nijn:
stilleverlangen
13-03-2005, 14:08
:) Van harte geleficiteerd moedertje! Geniet er van :goedzo:
ja klopt hij ging 2 daggen in de couvesse.daarna in een warmte bedje ik geloof 3 daggen .hij moest leren om op eigen kracht zn eigen warm te houden .en daarna in een bedje en toen eindelijk .in zn eigen bedje .
ik zal heel eerlijk zijn om je kindje in een couvesse te zien liggen is heel erg .maar een van de zuster liet me fotos zien van kindjes die echt er heel slecht aan toen waren.heel gemeen om te zeggen ,maar dat heeft me op dat moment heel goed gedaan .dat je dan pas ziet dat je eigen kind er hamdoeliha.me zoontje heet Ismail.
:nijn:
het is niet gemeen maar natuurlijk, je ziet dan dat het erger gekund had en bent dan blij dat het niet zo is. hoeft niet te betekenen dat je blij bent dat andere het erger hebben, maar dat jou kind het beter maakt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.