Bekijk originele versie : Help me ff snel please...
BentDagilia
16-02-2003, 13:31
Salaammalikoum allemaal...
ik heb een vraag is Irak Communistisch???
Ik hou van jullie als jullie dit kunnen beantwoorden
BoEsA Bent Dagilia :blauwkus:
SowFunny
16-02-2003, 13:37
zou het niet weten...
SweetRose
16-02-2003, 13:39
I don't know...:zwaai:
hardtodrive
16-02-2003, 13:40
Origineel gepost door Bent Dagilia
Salaammalikoum allemaal...
ik heb een vraag is Irak Communistisch???
Ik hou van jullie als jullie dit kunnen beantwoorden
BoEsA Bent Dagilia :blauwkus:
Ik weet zeker dat Irak geen communistische land is.
Ook een feit: Irak is geen democratische land.
Irak wordt geregeerd door een man. Zoals de meeste Arabische landen. Je kunt praten van een republiek.
Je kunt op internet zoeken. Niet lang geleden heb ik een site gevonden over Irak. De geschiedenis van Irak wel te verstaan. Ik ga kijken of ik het nog kan vinden. Je hoort van mij.
hardtodrive
16-02-2003, 13:46
Irak site:
WWW.Irak.pagina.nl
Hier is veel te vinden over Irak.
Succes ermee.
BentDagilia
16-02-2003, 13:49
Dank je wel... :blauwkus: echt hier heb ik veel aan... echt... hey je houd nog eentje van me tegoed he ;)
BoEsA, Bent Dagilia
chicamaroquia
16-02-2003, 13:52
Irak is in zekere zin een dictatuur, want het wordt geleid door een dictator. maar ja, dan is de VS dat ook, want Bush is de grootste dictator ter wereld! bij de laatste verkiezingen in Irak hadden ze een stembiljet met Saddam en dan kon je kiezen ja of nee. als je nee koos, verdween je van de aardbodem. hij heeft een percentage van 100 gehaald, dus het is een dictatuur.
hardtodrive
16-02-2003, 13:57
Origineel gepost door chica*******a
Irak is in zekere zin een dictatuur, want het wordt geleid door een dictator. maar ja, dan is de VS dat ook, want Bush is de grootste dictator ter wereld! bij de laatste verkiezingen in Irak hadden ze een stembiljet met Saddam en dan kon je kiezen ja of nee. als je nee koos, verdween je van de aardbodem. hij heeft een percentage van 100 gehaald, dus het is een dictatuur.
Bij een democratische land kreeg je ook een mogelijkheid te kiezen tussen een ja en nee. Maar dit is meestal bij een referendum.
Dat sadam een dictator is is een feit.
Maar verkiezingen in de VS stellen geen reet voor. Je kunt je eigen president maken als je maar genoeg geld en macht hebt. En dat is wat in Amerika gebeurt. Het is toch ook een schade voor democratie zoals in Amerika de verkiezen aan toe gaan.
hardtodrive
16-02-2003, 14:01
Origineel gepost door Bent Dagilia
Dank je wel... :blauwkus: echt hier heb ik veel aan... echt... hey je houd nog eentje van me tegoed he ;)
BoEsA, Bent Dagilia
Ik ben blij dat ik je kon helpen.
Wij Marokkanen helpen elkaar te weinig. Dit is erg jammer.
Als ik in de toekomst jou of iemand anders kan helpen dan hoor ik dit graag.
P.s. Wat ga je ermee doen. Is het voor je school of puur uit interesse?
In iedergeval succes ermee.
chicamaroquia
16-02-2003, 14:08
Origineel gepost door hardtodrive
Bij een democratische land kreeg je ook een mogelijkheid te kiezen tussen een ja en nee. Maar dit is meestal bij een referendum.
Maar verkiezingen in de VS stellen geen reet voor. Je kunt je eigen president maken als je maar genoeg geld en macht hebt. En dat is wat in Amerika gebeurt. Het is toch ook een schade voor democratie zoals in Amerika de verkiezen aan toe gaan.
maar in mijn ogen is de vs geen democratie maar een dictatuur. kijk alleen maar naar de oorlog die gaat komen. het volk heeft niks te zeggen want machtsgeile Bush gaat toch wel oorlogje spelen!
minous21
16-02-2003, 15:03
De vraag was of Irak Communistisch is!
Nee, niet veel arabische landen zijn Communistisch geweest:
Algerije en Libie wel! Maar nu is geen enkel land communistisch (arabisch land)....
Irak is een republiek
Military_Minded
16-02-2003, 15:11
een republiek....trouwens die Sadam hussein is toch van de baath partij.....is Irak dan geen seculiere staat??
-P-
Military_Minded
16-02-2003, 15:18
Origineel gepost door hardtodrive
Democratie is eigenlijk ook bullshiet.....volgens mij had Hamza ooit gezegd...dat democratie het beschaafde gezicht van dictatuur is....en daar ben ik het zeker mee eens
Het Kalifaat stelsel is het beste dat er is........in de Westerse wereld is dit onmogelijk......maar in de Islamitische wereld zal het terugkomen....inshallah
hardtodrive
16-02-2003, 16:33
Origineel gepost door chica*******a
maar in mijn ogen is de vs geen democratie maar een dictatuur. kijk alleen maar naar de oorlog die gaat komen. het volk heeft niks te zeggen want machtsgeile Bush gaat toch wel oorlogje spelen!
DAN ZIJN WE HET DAARMEE VOLLEDIG EENS.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.