Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : boot van frankrijk naar marokko????

Pagina's : [1] 2

nisrine_hart
11-03-2005, 18:11

wie heeft er met deze boot genomen om naar marokko te gaan?? of heeft er info over of een site??vb: hoelang duurt de reis enz.... ik heb er van gehoord en wil graag dit jaar gaan met deze boot

samrat
11-03-2005, 18:39
Je bedoelt Cet!! k weet niet of k heb goed geschreven

nisrine_hart
11-03-2005, 18:55
Je bedoelt Cet!! k weet niet of k heb goed geschreven salaam samrat, ja zoiets denk ik maar weet het niet zeker :confused: maar je kent het dus of niet? zoja,graag meer info ;)

mocro_casa4life
11-03-2005, 18:57
sette-tanger duurt ongeveer 36 uur.. en ik heb gehoord dat het niet zo duur is

nisrine_hart
11-03-2005, 19:05

sette-tanger duurt ongeveer 36 uur.. en ik heb gehoord dat het niet zo duur is waar kan je deze sette nemen en hoeveel kost die +- is er een site hierover? sorry voor de vele vragen he :o ps: bedankt voor je reactie

nisrine_hart
11-03-2005, 21:14
niemand????

nisrine_hart
11-03-2005, 21:57
he nass bedankt voor je antw. maar de site's die je hebt opgenoemd doen het niet ???????

1ladymaroc1
11-03-2005, 21:58
Ik ben twee jaar geleden met zo boot geweest,nou ik moet je eerlijk zeggen eens maar nooit meer.Ik vondt er geen zak aan en het duurt 36 uur en er is niks op dit boot of schip te beleven. Dat is mijn ervaring en ik heb gewoon via een reisburo geboekt en het is heel erg duur.

nisrine_hart
11-03-2005, 22:06
Ik ben twee jaar geleden met zo boot geweest,nou ik moet je eerlijk zeggen eens maar nooit meer.Ik vondt er geen zak aan en het duurt 36 uur en er is niks op dit boot of schip te beleven. Dat is mijn ervaring en ik heb gewoon via een reisburo geboekt en het is heel erg duur. echt waar :confused: maar is dat de boot naar tanger of naar nador want heb ook gehoord dat er een is die naar nador vaart? ik zou hier echt graag meer over weten ps:hoeveel was het dan je zegt:heel erg duur,en bedankt voor je antw.

la3rassi
11-03-2005, 22:07
ik ben ook een keer met zo'n boot geweest en echt waar..ik doe het nooooit weer. het was verschrikkelijk. zoals 1ladymaroc1 al zei: er valt niks te beleven. het duurt veelste lang en je wordt er echt misselijk van :( groetjes,

Jadidia
11-03-2005, 22:35
wie heeft er met deze boot genomen om naar marokko te gaan?? of heeft er info over of een site??vb: hoelang duurt de reis enz.... ik heb er van gehoord en wil graag dit jaar gaan met deze boot Salaam Ik ben 2x met deze boot meegereisd.De 1x was van Seth naar Nador,en de 2x was van Seth naar Tanger.Was leuk en gezellig.Van Seth naar Tanger gingen we met Marakech (zo heet dat boot).Een boot met marokkaanse geschiedenis.Een koninklijke boot.Maar de marokkanen hebben er weinig van overgelaten.Vrijdagmiddag vertrokken om 15.00 uur en maandagochtend 10.00 uur was ik in Tanger.Uitgerust en al.De site heet Meditour (de reisbureau) in Den Haag.Meer heb ik er nix van te zeggen.Ja ik heb het nog op video-band :D Nou ja ik hoop dat je meer info hebt gekregen.Als je nog iets wil weten,dan lees ik het wel :p .Veel plezier alvast :) Doeii

nisrine_hart
11-03-2005, 22:49
hoeveel heeft dat je gekost als ik vragen mag?

o0Bent_Casa0o
13-03-2005, 21:38

wie heeft er met deze boot genomen om naar marokko te gaan?? of heeft er info over of een site??vb: hoelang duurt de reis enz.... ik heb er van gehoord en wil graag dit jaar gaan met deze boot www.comanav.nl ...wij gaan er ook elk jaar mee.. echt harstikke geselig die boot heet marrakech en gaat van sete naar tanger... je hebt ook en boot van sete naar nador... je ken op die site aanklikken of je naar tanger of naar nador wilt.. prijs enz staat ook op die site al je nog vragen hebt hoor ik et wel

miss_roterdamia
13-03-2005, 22:43
wat zijn de prijzen eigenlijk , ik kan het niet vinden op die site

o0Bent_Casa0o
13-03-2005, 23:05
licht eraan wat voor classe je neemt wanneer je gaat en wat voor hut kammers enz www.comanav.nl... dan klik je helemaal rechts sete tanger of iets anders en dan tarief a ken je kijken

Pagina's : [1] 2