Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : alles staat klaar voor een oorlog tegen Irak behalve....behalve een reden!

Pagina's : [1] 2

Imene
16-02-2003, 11:42

allest staat klaar voor een oolog tegen Irak behalve een reden En dan kun je mischien zeggen er is wel een reden want saddam heeft een geheime wapens Maar yah daar heeft Bush er duizenden van. Als een arabier zo`n wapen bezit maken ze er meteen een terrorist van. En wie heeft de bewijzen dat hij wapnes heeft of wat dan ook niemand dat zijn een paar gestoorde lui die dat bezitten Als hij dat echt had, Ik denk dan dat hij er ook gebruik van zou maken tegen Amerika. En tien keer raden wie allemaal de dupe van die oorlog worden.Onschuldige mannen, vrouwen, en kinderen !! Waarom kunnen we het niet gewoon uitpraten STOP WAR !!Want daar schiet je nergens mee op. kappuh bush :kwaad:

Imene
16-02-2003, 11:48
precies Dat is het enige wat Bush wil hebben

SaMiax
16-02-2003, 19:35
bushhh wilt met iedereen oorlog!! ZEhma hij is de MAN!! **** hemm kankerlijker.. hij verdient wahed langzame pijnlijke DOOD :D wie is er mee een?? typ 11111111 wie is er neit mee eens??? typ 2222222222 :D :D

code5
16-02-2003, 21:22
jah ze wachten nog op de wapen inspecteurs!!

Saloua1986
19-02-2003, 09:52

Imene, Alles staat klaar voor een Oorlog tegen Irak, behalve een reden.....Dat is toch een uitspraak/uitdrukking van LOESJE???? Ik heb m vaak in de klaslokalen gezien en vind het een hele goeie. Alles staat zeker klaar voor een oorlog tegen Irak, behalve de reden die kan hij niet vinden. Waarom denk je dat hij Irak wil aanvallen? Om de Olie natuurlijk, maar hij probeert natuurlijk een reden te verzinnen door te zeggen dat ze Ze3ma massa vernietigings wapens hebben. Als dat zo was, waarom hebben ze dan nog steeds niets gevonden?? Voor dat je het weet valt hij andere Islamitische landen aan. Laatste tijd zie je alleen maar die en Irak , ........... en Afghanistan,.......... en Palestina.... Je kunt gewoon zien dat het slechter en slechter gaat met deze aarde en er is maar 1 conclusie die je daar uit kunt halen...De dag des oordeel is bijna, wanneer dat weet niemand Alles is almakteb. Liefs, PS: Youssef, Bush heeft geen hoofd, als hij die had dan wist hij waar hij mee bezig is. Die Sukkel die denkt niet aan de andere mensen die onschuldig zullen omkomen...Nee hij denkt natuurlijk zolang ik leef Ben ik DE Baas en doe ik wat ik wil........Hij is een vuile Ego

HoneyBee
19-02-2003, 10:35
Lieve mensen, Er zal een oorlog uitbreken, of misschien ook niet. Ons lot ligt in de handen van Allah, hij is de alwetende, en weet wat het beste voor ons is. Er is tegenwoordig zoveel ellende en zoveel fasad op deze wereld. Als er een oorlog uitbreekt zullen er veel mensen overlijden, het is een teken dat het niet meer goed gaat. Als je terugleest in de geschiedenis van de Islam, kom je iedere keer weer tegen dat Allah de mensheid uitroeit op het moment dat het geloof niet meer op de eerste plaats komt. Bij het begin onze vader en profeet Adam (as), hij werd verdreven uit het paradijs, de verdrijving was noodzakelijk om uitdrukking te geven aan de zwakte van het menselijk karakter. Het verhaal van Noeh (as) markeert het einde van de eerste mensen. Zijn volk werd vernietigd door een zondvloed. Hij zelf, en zijn volgelingen overleefden en begonnen een nieuw leven op aarde. De volk van Ibrahiem (as) was verblind door de materiele welvaart, en het aanbidden van de asnaam. Ook zei werden uitgeroeid. Hierna volgde de volk van mozes en jezus. Denk hier goed over na, er zijn maar weinig moslims voor wie het geloof op de eerste plaats komt. Wij worden verblind door de Sjaitaan, wij houden teveel van alles op deze wereld, terwijl het allemaal geen waarde heeft.

House
19-02-2003, 12:11
Origineel gepost door een_Rotterdamse Lieve mensen, Er zal een oorlog uitbreken, of misschien ook niet. Ons lot ligt in de handen van Allah, hij is de alwetende, en weet wat het beste voor ons is. Er is tegenwoordig zoveel ellende en zoveel fasad op deze wereld. Als er een oorlog uitbreekt zullen er veel mensen overlijden, het is een teken dat het niet meer goed gaat. Ja het is een teken dat het niet meer goed gaat, maar misschien ook wel een ommekeer. Misschien is het het einde van Amerika. En na Amerika zal er weer een groot macht komen, maar dan de islam als geloof (insha allah). Misschien is dit de tijd dat moslims weer echt moslims worden. Eén ding weet ik bijna zeker, en dat is als er een oorlog uitbreekt, dat het dan niet meer hetzelfde wordt, maar dan in de negatieve zin van Amerika en haar bondgenoten. Wallahoe a3lem.

SA3IED
19-02-2003, 16:36
Origineel gepost door AceChilla Q Ik geef je 1 reden: Saddam is een psychopaat met chemische en biologische wapens, en hij heeft laten zien dat hij gek genoeg is om ze te gebruiken. Als we hem de kans geven bouwt hij een atoombom en dan is het te laat. Dat was de reden, Snap je het nu? Daarbij komt nog dat hij zijn eigen volk onderdrukt en uitmoord. Als we het Irakese volk ook nog kunnen bevrijden. Is de oorlog helemaal gerechtvaardigt. Wazzup :cool: ja fanta met je onzin hoeveel mensen zijn er gedood door de sancties tegen irak meer dan 1 miljoen en dan nog de slachtofers van de eerste golf oorlog meer dan een half miljoen en ga zo door de wie heeftsadam op de troon geholpen wie heeft hem toen der tijd wapens aangeboden de vs dus de schuldige is de vs zelf en nu het slecht gaat met de economie wil bush d economie op krikken met de olie van irak

SA3IED
19-02-2003, 16:57
Origineel gepost door AceChilla Q En wie heeft de schuld van die sancties? 1 man: Saddam Hoessein. Die sancties zijn opgelegd door de hele wereld namelijk de VN. En dat kwam omdat Saddam niet wilde meewerken. Jij draait de zaken om, Saddam was zelf volledig verantwoordlijk voor die sancties. Daarbij komt nog dat Saddam wel Olie mocht verkopen in ruil voor voedsel en medicijnen. Maar daar had Saddam geen zin in omdat hij geen fuk geeft om zijn eigen volk. Jij verdedigt de grootste moordenaar van deze tijd. Wazzup :cool: dus jij wilt beweren dat een oorlog rechtvaardig is om dat ze denken dat dat irak wapens heeft ik dacht het niet en nog iets als de vs wisten dat sadam kern wapens heeft zouden ze geen stap zetten maar het gaat om de olie en sadam is niet de aardigste man hij heeft veel mensen vermoord maar hij heeft nog ballen dat is wat veel arabieren missen

Rajaa
19-02-2003, 23:50
Origineel gepost door AceChilla Q Ik geef je 1 reden: Saddam is een psychopaat met chemische en biologische wapens, en hij heeft laten zien dat hij gek genoeg is om ze te gebruiken. Als we hem de kans geven bouwt hij een atoombom en dan is het te laat. Dat was de reden, Snap je het nu? Daarbij komt nog dat hij zijn eigen volk onderdrukt en uitmoord. Als we het Irakese volk ook nog kunnen bevrijden. Is de oorlog helemaal gerechtvaardigt. Wazzup :cool: Het gaat hier maar om een vraag. Vertrouw je blindelings op Bush en co. of niet. Jij doet dit wel en ik uiteraard niet. Ik ben voor slimme sancties die het regime treffen en niet de bevolking. Ik ben voor steun aan de democratisch gezinde oppositie en het streven naar een dialoog met Irak door de buurlanden.

zekzek
20-02-2003, 10:19
wat dacht je van al die olie in de grond !

grendel
20-02-2003, 18:21
Origineel gepost door AceChilla Q Je hoeft niet op Bush te vertrouwen want het staat vast dat Saddam duizenden liters antrax heeft en zenuwgas, althans niemand weet waar het is. Het is ook onafhankelijk vastgesteld dat hij het heeft gebruikt op zijn eigen bevolking. Daarbij komt dat hij zijn buurlanden heeft aangevallen met gifgas. Hij werkt al 10 jaar niet mee met inspecties. De VN-inspecteurs vonden 6 jaar lang niets, totdat een overloper vertelde waar al die zooi lag. Toen kwam het allemaal boven water. Dat bewijst dat inspecties omzeild kunnen worden en dus niets oplossen. Conclusie: Saddam is een idioot met zijn vinger op een rode knop, die moet worden uitgeschakeld. Wazzup :cool: ps. let op de blije Irakezen die de bevrijders zullen verwelkomen dan zul je je onzinnige anti-amerikanisme inzien en je excuses aanbieden. Het betreft hier volgens mij Anti-Bushisme en geen Anti-Amerikanisme, ik heb absoluut geen hekel aan Amerikanen. Maar wel aan Bush en sommige consorten. Omdat: -deze man regeert zonder de verkiezingen te hebben gewonnen. (dat ga ik niet uitleggen, ga maar opzoeken :D ) -schijt heeft aan de wereld. Hij wil op z'n eentje een oorlog beginnen zonder de VN. Dus ook schijt heeft aan de democratie (de meerderheid beslist). -als reden geeft hij op dat het hier een oorlog is tegen een terroristich land wat banden heeft met Al-Qaida. En in het bezit is van massa-vernietigingswapens. Van enige connectie tussen Irak en Al-Qaida is geen bewijs. Dat Irak massavernietigingswapens heeft of heeft gehad dat wisten Bush en Co natuurlijk allang. -Bush constant God erbij haalt als eventuele glimlachende toeschouwer die het allemaal best vindt wat Georgie Boy hier beneden uithaalt. En het dan raar vinden dat dit eventuele extreme religieuze reacties oproept. Zoals die debiel van een imam die gaat zwaaien met een zwaard op de televisie. Misschien heeft iemand dat gezien, die weet wel wat ik bedoel. -als Bush de rol van politieagent van de wereld toch wil uitoefenen dan zal hij ook met gelijke monniken ( :D ) moeten kappen. Ik hoor steeds resolutie dit en dat maar eventuele maatregelen tegen Israel...........dan hoor ik opeens niks meer. Vreemd he, dat de regio dan opeens gaat koken van woede. -...............wat is het volgend land wat we gaan aanvallen. We zijn dan toch zo lekker bezig ? Noord-Korea, Iran en dan maar meteen Jemen of waarom niet China. The red must get dead :D zou een gek kunnen gaan denken. :D (Ik mis Clinton, die geil.de tenminste op iets anders dan MACHT !!!) :D :zwaai:

appie666
20-02-2003, 21:48
Eigenlijk heeft amerika 3 redenen: 1.amerika en het westen produceren veel geanvanceerde wapens (miljarden dollars ) zolang de deze wapens niet in praktijk worden gebruikt ,dus niet worden getest kan men eigenlijk nooit de wapens verbeteren en de wapenleveranciers kunnen weinig nieuwe wapens aanmaken, alleen na een oorlog kan een analyse worden gemaakt ,proeftesten zeggen weinig, kijk maar naar de patriots die nederland heeft gestuurd , 'ze worden nu echt uitgetest' zei een hoge man van het leger op het nos journaal, dus die wapens moeten worden gebruikt ook dat speelt een GROTE rol. 2.Amerika wil de heerserij over de irakese oliebronnen , 10% van de wereldhoeveelheid ,amerika heeft onder andere al de hand op de oliebronnen van nigeria en venuzeula 3.'irak heeft connecties met al-qaeda en is in bezit van massavernietigingswapens' eigenlijk is het de enige reden die amerika aangeeft en 'de stok waar amerika mee probeert te slaan' Maarja al-qaede is ook connected met indonesie,saude arabie,tsjetenje enz.(val die ook maar aan) En van israel is al jaren bekend dat ze in bezit zijn van atoomwapens en massavernietigingswapens ,en sharon is net zo GEK en niet te VERTROUWEN als saddam om ze te gebruiken als het moet. METEN MET 2 MATEN DUS!!!

grendel
21-02-2003, 13:51
Origineel gepost door AceChilla Q Wat is jouw oplossing voor Irak dan? Nog 20 jaar "slimme inspecties" en dan wachten tot zijn zoon het overneemt. Kunnen we het volk van Irak dat aandoen? Dacht het niet. Wazzup :cool: Ik blijf me verbazen over het plotselinge ontstaan van enig MEDELEVEN voor het Iraakse volk. Waar komt dat zo opeens vandaan ? Die mensen lijden al jaren en opeens is iedereen begaan met het Iraakse volk. Waar waren deze mensen de afgelopen jaren.

appie666
25-02-2003, 22:07

ik ben absoluut geen voorstander van saddam, ook hij heeft hele verkeerde dingen gedaan maar los van saddam ,los van de onderdrukking in irak en het regime, OOK als saddam mensen vermoord hoor je mij afkeuring(onze afkeuring) maar waar het hier omgaat is dat een supermacht dat duizenden kilometers elders woont en leeft , even de les komt wijzen in irak hoe het moet DAT RECHT VAN HUIZEN BOMBADEREN, ONSCHULDIGEN MOSLIMBROEDERS VERMOORDEN,INFRASTRUCTUUR SLOPEN ETC. HEBBEN DIE VUILE HUFTERS NIET ,WHO THE **** IS AMERIKA!!!

Pagina's : [1] 2