Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Soms voel ik diepe haat voor ....

Pagina's : [1] 2

Chaimae
16-02-2003, 11:19

mijn vader en ik wil dat helemaal niet maar toch voel ik me zo. Het is mijn eigen vader maar toch kom ik niet van het gevoel af. En het is niet dat ik lichamelijk word mishandeld ofzo, maar zijn woorden worden met de dag erger. Ik heb nooit geweten dat woorden zoveel pijn kunnen doen. Woorden die niet aan mij zijn gericht maar tegen anderen die dicht bij me staan. Het is mijn bloedeigen vader maar soms voel ik diepe haat voor hem. En ik hoop dat Allah het mij vergeven kan....... Sorry maar het moest er gewoon uit....

FEALTJE
16-02-2003, 11:20
OH meisjeeee gaat het met je ? ik heb zo met je doen, het is mijn bedoeling niet om je zielig te vinden, maar je tekst heeft me echt geraakt kom eens hier, ik wil je een knuffel geven

Chaimae
16-02-2003, 11:22
Origineel gepost door FEALDAT OH meisjeeee gaat het met je ? ik heb zo met je doen, het is mijn bedoeling niet om je zielig te vinden, maar je tekst heeft me echt geraakt kom eens hier, ik wil je een knuffel geven Knuffel er maar op los..:D PS: ik zoek hier geen medelijden maar ik moest mijn hart luchten, en ik kan dat onmogelijk tegen mensen zeggen in mijn omgeving.

SowFunny
16-02-2003, 11:24
Origineel gepost door Chaimae mijn vader en ik wil dat helemaal niet maar toch voel ik me zo. Het is mijn eigen vader maar toch kom ik niet van het gevoel af. En het is niet dat ik lichamelijk word mishandeld ofzo, maar zijn woorden worden met de dag erger. Ik heb nooit geweten dat woorden zoveel pijn kunnen doen. Woorden die niet aan mij zijn gericht maar tegen anderen die dicht bij me staan. Het is mijn bloedeigen vader maar soms voel ik diepe haat voor hem. En ik hoop dat Allah het mij vergeven kan....... Sorry maar het moest er gewoon uit.... als je haat of woede voelt dan moet je zeggen "aoedoe billahi mina sheytanie arajiem" zoek je toevlucht bij allah swt

Chaimae
16-02-2003, 11:25

Origineel gepost door SowFunny als je haat of woede voelt dan moet je zeggen "aoedoe billahi mina sheytanie arajiem" zoek je toevlucht bij allah swt Doe ik ook, maar het gevoel blijft..........

SowFunny
16-02-2003, 11:28
Origineel gepost door Chaimae Doe ik ook, maar het gevoel blijft.......... probeer dan aan iets tofs te denken...iets waar je goedgezind van word

FEALTJE
16-02-2003, 11:29
Origineel gepost door Chaimae Knuffel er maar op los..:D PS: ik zoek hier geen medelijden maar ik moest mijn hart luchten, en ik kan dat onmogelijk tegen mensen zeggen in mijn omgeving. ik weet dat je niet op medelijden uit bent, maar op de een of andere manier heb ik toch echt meedelijden met je........ maar ik vind het knap van je dat je het er uit durft te schrijven voel je je al beter ?

Chaimae
16-02-2003, 11:31
Origineel gepost door FEALDAT ik weet dat je niet op medelijden uit bent, maar op de een of andere manier heb ik toch echt meedelijden met je........ maar ik vind het knap van je dat je het er uit durft te schrijven voel je je al beter ? Ja hoor. Je moet mijn tekst niet verkeerd begrijpen. Het is niet constante haat, ik houd zielsveel van mijn vader (wie niet) maar er zijn momenten dat ik dat gevoel krijg, doordat hij weer iets doet en zegt.

FEALTJE
16-02-2003, 11:34
Origineel gepost door Chaimae Ja hoor. Je moet mijn tekst niet verkeerd begrijpen. Het is niet constante haat, ik houd zielsveel van mijn vader (wie niet) maar er zijn momenten dat ik dat gevoel krijg, doordat hij weer iets doet en zegt. ja ik begrijp je ik ken dat gevoel ook, maar niet vanuit mijn vaders kant maar BROERS kant :kwaad:

Chaimae
16-02-2003, 11:36
Origineel gepost door FEALDAT ja ik begrijp je ik ken dat gevoel ook, maar niet vanuit mijn vaders kant maar BROERS kant :kwaad: Dat heb ik juist niet. Het is meestal gericht tegen mijn broers.........

Masriya
16-02-2003, 12:39
Chaimae ik heb ook meestal haat voor mijn vader, en dat komt ook allemaal door woorden, dat hij niet tegen mij zegt maar tegen anderen, en ik mag hem zoiezo niet, en soms word die haat ZOOOOOO erg bij mij :( Kuss Masriya

Chaimae
16-02-2003, 12:42
Origineel gepost door Masriya Chaimae ik heb ook meestal haat voor mijn vader, en dat komt ook allemaal door woorden, dat hij niet tegen mij zegt maar tegen anderen, en ik mag hem zoiezo niet, en soms word die haat ZOOOOOO erg bij mij :( Kuss Masriya Ik mag mijn eigen vader ook niet. Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen zonder me te schamen. Je zou denken mensen die ouder worden gedragen zich beter uit angst voor Allah, maar blijkbaar denkt niet iedereen zo.

Masriya
16-02-2003, 12:43
IK haat mijn vader al sinds mijn 11de, kun je nagaan, maar ja heeft allemaal een goeie reden. Kuss Masriya

Chaimae
16-02-2003, 12:45
Origineel gepost door Masriya IK haat mijn vader al sinds mijn 11de, kun je nagaan, maar ja heeft allemaal een goeie reden. Kuss Masriya Natuurlijk heeft het een reden, je haat iemand niet zo maar........

SweetRose
16-02-2003, 13:56

maar meisje toch :( Ik heb nog nooooooooit haat voor mijn vader gevoeld..ajow Laïsta..Ik zou ni eens kunne leven zonder hem.. ook al scheld die er op los tege mij...Ma3lisch..ik weet dat ie dat niet meent.. ik hou echt megaveel van mijn ouders... Dus haat never never never never never voor hen... Maar chaimae...veel sterkte...;)

Pagina's : [1] 2