Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Reactie van abubakkersiddiq op mijn topic.

asana
16-02-2003, 09:50

abubakkersiddiq Junior Lid Offline Lid sinds: 18-12-2002 Aantal berichten: 330 Zielig hoor!!!!!!!!!!!!!! Wat ben jij ongelooflijk zielig zeg he!!! Waarom bespreek je dit op het internet, gek?? Heb jij eindelijk een vriend kunnen krijgen ga je het meteen hier op yasmina bespreken. Je hebt totaal geen zelftrots, tfoe. Ik schaam mij diep tegenover je! natuurlijk willen marokkaanse mannen alleen maar ******! Duuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh moehim, het gaat je goed _________________________________ BLijf uit mijn prive mail ,zielige jongen.

miss_kreta
16-02-2003, 10:21
Welke tpoic was dat dan?

asana
16-02-2003, 12:56
de topic sex

minous21
16-02-2003, 15:22
Hij is een Sukkel........ Let niet op hem!

beppie_truus
16-02-2003, 17:25

Origineel gepost door asana abubakkersiddiq Junior Lid Offline Lid sinds: 18-12-2002 Aantal berichten: 330 Zielig hoor!!!!!!!!!!!!!! Wat ben jij ongelooflijk zielig zeg he!!! Waarom bespreek je dit op het internet, gek?? Heb jij eindelijk een vriend kunnen krijgen ga je het meteen hier op yasmina bespreken. Je hebt totaal geen zelftrots, tfoe. Ik schaam mij diep tegenover je! natuurlijk willen marokkaanse mannen alleen maar ******! Duuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh moehim, het gaat je goed _________________________________ BLijf uit mijn prive mail ,zielige jongen. let niet op hem hij is een eerste klas loser bij wie een steekje los zit

asana
16-02-2003, 17:45
ok dames kvond het al raar dat ie ineens zo reageerde. ik weet niet wat jullie er van vinden,maar ik stort nu mijn hart liever bij onbekenden uit dan bij bekenden die mijn vriend misschien wel raar zouden gaan bekijken.Respect is de hoogste eer die je maar kan krijgen. groetjes

minous21
16-02-2003, 19:21
Origineel gepost door asana ok dames kvond het al raar dat ie ineens zo reageerde. ik weet niet wat jullie er van vinden,maar ik stort nu mijn hart liever bij onbekenden uit dan bij bekenden die mijn vriend misschien wel raar zouden gaan bekijken.Respect is de hoogste eer die je maar kan krijgen. groetjes Respect is inderdaad de hoogste eer die je maar krijgen kan! Maar helaas zijn een heleboel mensen respectloos! Jammer....trek je daar niets van...... Liefs MInousje :zwaai:

beppie_truus
17-02-2003, 17:03
abubakkernogwatus is een eersteklas hypocriete kerel met een gespleten persoonlijkheid.

minous21
17-02-2003, 19:19
Origineel gepost door beppie_truus abubakkernogwatus is een eersteklas hypocriete kerel met een gespleten persoonlijkheid. :lol: :hihi: :stout:

beppie_truus
17-02-2003, 21:42
Origineel gepost door minous21 :lol: :hihi: :stout: het is echt waar hoor:hihi:

minous21
18-02-2003, 18:16
Origineel gepost door beppie_truus het is echt waar hoor:hihi: Dat weet ik nu :D :stout: