Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Willen alle joden zich hier melden!

Pagina's : [1] 2 3 4

House
15-02-2003, 23:43

Wees welkom.

Dida
15-02-2003, 23:51
worD dit een soort tweede klaaGmuur voor hun ofsjo?

saidaaatje
15-02-2003, 23:53
house ga een life getten of beter:D ga je haartjes op je handen verbranden:D

Onslaught
16-02-2003, 09:44
?stomme topic die nergens op slaat, maar je zeker doeloos junkie's

SA3IED
16-02-2003, 10:00

Origineel gepost door House Wees welkom. denk je dat de joden hun identiteid vrij geven ik dacht het niet de focking joden zijn slim ze kunnen je buren zijn en je weet het niet dus deze topic heb je niet veel aan

Onslaught
16-02-2003, 10:02
heeee wie ben jij???????????? ben jij niet die ........je weet wel altijd bij klethoekje of niet of ben je zelf een jood, want je haalde je bericht weg en je plaats hem weer dus????????? ik zie alles en de moderator ook:D

SowFunny
16-02-2003, 10:02
op die forum reageren geen joden trouwens een jood herken je aan die scherpe neuzen :hihi:

Onslaught
16-02-2003, 10:08
:hihi: :hihi: :hihi:

SA3IED
16-02-2003, 10:11
Origineel gepost door Onslaught heeee wie ben jij???????????? ben jij niet die ........je weet wel altijd bij klethoekje of niet of ben je zelf een jood, want je haalde je bericht weg en je plaats hem weer dus????????? ik zie alles en de moderator ook:D noem jij mij een jood wajooow wie ben jij omdat te zeggen :kwaad: any way mn naam SA3IED MONTANA AANGENAAM :zwaai:

Onslaught
16-02-2003, 10:14
Origineel gepost door SA3IED noem jij mij een jood wajooow wie ben jij omdat te zeggen :kwaad: any way mn naam SA3IED MONTANA AANGENAAM :zwaai: nou je ben niet een jood ziek ik maar een marokaan die niet goed kan lezen hahahahaha ik zei of, ik zie niet je ben snap je maar ja no hard feelings maar ben je die sahied niet of wel die gebanne is:D

SA3IED
16-02-2003, 10:18
Origineel gepost door Onslaught nou je ben niet een jood ziek ik maar een marokaan die niet goed kan lezen hahahahaha ik zei of, ik zie niet je ben snap je maar ja no hard feelings maar ben je die sahied niet of wel die gebanne is:D lala me SA3IED MONTANA DE ORGINELE NO FAKE SHIT NOG EEN VRAAG JIJ BENT DIE GOZER DIE ALLE MODERATORS HAAT ;) HOE KOMT DAT

Onslaught
16-02-2003, 10:21
hahahah neeeee joh j bedoelt mustapha aa alias muzzy aa ik haat niemand hahahahahaha wejoww je scheld me uit zomaar hahaha junk

SowFunny
16-02-2003, 10:22
Origineel gepost door SA3IED lala me SA3IED MONTANA DE ORGINELE NO FAKE SHIT NOG EEN VRAAG JIJ BENT DIE GOZER DIE ALLE MODERATORS HAAT ;) HOE KOMT DAT omdat hij denkt dat hij het is hier op de forum

Onslaught
16-02-2003, 10:24
Origineel gepost door SowFunny omdat hij denkt dat hij het is hier op de forum :confused: die is echt droog, haha sorry jij ben echt de enige lid die zo alles serieus neem, maar is ook leuk blij zo doen aub, dan is er weer sfeer hier op yasmina :D hahah ik denk dat ik hier wat ben hahahaah ja right koe zal wel :zwaai:

SowFunny
16-02-2003, 10:30

Origineel gepost door Onslaught :confused: die is echt droog, haha sorry jij ben echt de enige lid die zo alles serieus neem, maar is ook leuk blij zo doen aub, dan is er weer sfeer hier op yasmina :D hahah ik denk dat ik hier wat ben hahahaah ja right koe zal wel :zwaai: ik ben de enige van 20000leden die hier alles serieus neemt?ohhh jaaaa en als het u nie aanstaat dan heb je pech en op de rest van je zinnen kan ik niet reageren omdat er waarschijnlijk teveel grammaticafouten inzitten

Pagina's : [1] 2 3 4