Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Atelier Dehbi te Al hoceima (kledingmaker)

yem
10-03-2005, 23:51

Salaam aleikom, Heeft iemand hier het telelefoonnummer van een man die takshita''s naait in Al hoceima, Hij heet "dehbi". Alvast bedankt! wa salaam

oemJasem
16-03-2005, 23:08
Nee ik heb het nummer niet, maar ik kom ook uit alhoceima en ik zoek een goede attelier die van die mooie getailleerde jurken naait. Misschien kan jij me helpen. Ik zie bij jouw locatie rotterdam. Ik kom ook uit rotterdam. Welke deel van rotterdam kom jij

yem
17-03-2005, 14:59
Salaam Aleikom, Oem Yasem ik heb je een priveberich gestuurd

blauwe_hemel
19-03-2005, 12:57
Dehbi is zeker aan te raden, hij is echt :goedzo:..ik heb daar vorig mijn kleedje laten naaien, en was prachtig..qua prijzen is hij wel veel duurder vergeleken met de andere naaiers, maar het resultaat mag er zijn..bij de andere naaiers duurt het wel een maand vooraleer je kleed wordt genaaid..bij Dehbi namelijk niet.. En Mokaltum, ik denk dat jij iemand anders bedoeld, want Dehbi heeft namelijk geen 2 winkels naast mekaar en als ik me niet vergis, zijn winkel is ook niet gelegen bij de grote Moskee..maar ja, zoals je zei..er zijn zoveel ateliers dat je ze niet meer uit elkaar kunt houden..

blauwe_hemel
19-03-2005, 13:18

Ah, oke dan. Zit deze in de wijk 'Marmoucha', een heel eind lopen van het centrum? Pff, ik heb daar alle ateliers gehad en ben nu verliefd geworden op het werk van een atelier in Tanger. Nou vraag je me wat meid :o ..er zijn zoveel van die zijstraatjes dat ik ze niet meer uit elkaar kan houden, maar Dehbi is inderdaad een eindje gelegen van het centrum..in Al-hoceima heb ik ook al verschillende ateliers gehad, en om eerlijk te zijn, ze stellen je ieder keer teleur en ook hun naaiwerk is niet echt van 'wow'...Dehbi is namelijk de enige die nog prachtig werk levert, misschien toch ook maar eens richting Tanger reizen.. :D

blauwe_hemel
19-03-2005, 13:34
Volgens mij zit deze inderdaad in de wijk Marmoucha, écht een heel eind lopen. Teleurstellen is nog zacht uitgedrukt. Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen om elke keer wel wat te verpesten. Alsof jij ze les moet geven in het 'naaiwerk'. Trauma's aan overgehouden. Bhal die kaftan's met 'muts', heeft-ie er zo'n hele grote muts aangedaan, écht groot..en sfifa ze3ma twee kleuren, helemaal niet te zien, en de tarz er vergeten op te zetten en de touwtjes die op je rug zitten, fout zitten! Pfff, drama. En dan ga je terug om te zeggen dat de muts véél te groot is, zegt hij;'ik kan er niets aan veranderen'. Maar ík kan niet tegen onrecht. Dus vertel maar weer dat hij de jruk dan met alle liefde mag houden en hij een nieuwe mag maken. Dan blijkt hij het ineens wel te kunnen veranderen. Schijnheiligerds! Die in Tanger is goedkoper én véél en véél beter dan die in Al Hoceima. Ook van die absurde prijzen vragen ze in Al Hoceima, alsof de jurk met goud besprenkeld wordt, écht onzin. Blij een 'modefanaat' familielid in Tanger te hebben wonen. ;) Nou en of, schijnheiligerds zijn het zeker :kwaad: ..Nou je hebt gelijk in Tanger heb je zoveel meer keuze..en wat betreft de prijzen, wollah ilaah daar heb je gelijk in..gewoon te belachelijk wat ze durven vragen, en dat alleen maar al voor stof..

yem
19-03-2005, 19:42
sallam alaykoem yem kan je me ook dat nr zenden aub?kzoek ook iemand die mooie jurken maakt in al hoceima.Liefs en alvast bedankt Salaam Aleikom, Ik wil jullie bedanken voor jullie reacties dames. Sorry Mereyem ik heb het nummer niet kunnen vinden. Maar deze man schijnt wel bekend te zijn in Al hoceima, tegenover hem heb je zo'n supermarkt (supermarche) volgens mij en het is wel een drukke winkelstraat. En ja de prijzen zijn zeker duur in Alhoceima vergeleken met andere steden ik ben net terug van vakantie en heb me jurken daar laten naaien het was duurder als ik gewend ben. Maar hij stuurt het dan weer naar fes om met de hand te laten naaien.....ik ben benieuwd naar me jurk ik krijg het binnenkort inscha'allah per post. Wa salaam

Tawayagetshhh
19-05-2009, 20:46
Upppie :giechel:

Dina03
03-06-2009, 23:35
ken iemand een goeie die taksita enz. naait in al hoceima

Al-Hoceima90
03-06-2009, 23:47
ken iemand een goeie die taksita enz. naait in al hoceima de beste blijft Dehbi,die naait gewoon alles netjes:goedzo: alleen is het supper duur : P Je hebt ook Qiseriyat Sahli,daar heb ik ook wel eens me takshita's laten maken.Alleen verpesten ze alles in de zomer,echt een puinhoop wordt het dan.

Dina03
03-06-2009, 23:50
de beste blijft Dehbi,die naait gewoon alles netjes:goedzo: alleen is het supper duur : P Je hebt ook Qiseriyat Sahli,daar heb ik ook wel eens me takshita's laten maken.Alleen verpesten ze alles in de zomer,echt een puinhoop wordt het dan. kan je misschien uitleggen waar dehbi is ongeveer;)

hayat_b
05-06-2009, 11:33
meiden ik wil ook wel weten waar Dehbi zit. Ik ben geen enkele keer tevreden geweest met mijn jurken er is altijd wel iets mis.

Womantje
05-06-2009, 11:49
dehbi is toch die half kale man die ze3ma de lotto gewonnen had?