Bekijk originele versie : demonstratie
Goede sfeer, goede toespraken (Marijnissen!), goede spandoeken en heel veel mensen!
Waar ik er 1 van was. Wie van hier was er ook?
ik was er helaas niet bij......... ik vind het wel prachtig dat er zoveel mensen waren , ook bij andere demonstraties in het buitenland
voor de gewone iraakse mensen die al jaren tussen 3 !!!!! vuren zitten ( amerika en saddam en de extreem wrede VN-embargo ) zal het een mooie teken zijn van medeleven en betrokkenheid van gewone mensen met gewone mensen ...
OneTouch
15-02-2003, 22:55
ik ben ook geweest, het was echt een supergoede demonstratie. Een woordvoerder van de politie noemde het een supervreedzame demonstratie. Zij heeft het goed verwoord, het was echt druk en je zag zoveel soorten mensen. echt heeeel geslaagd!!
My To ...samen met RACHIDA (van Jasmina)..Rachida het was gezellig hé...en..DRUK...
Dit was mijn eerste keer, dat ik meeliep met één Demonstatie en ik moet zeggen..Ik heb er geen spijt van..
ik vodn het deze keer wat minder, het was drukker dan die palestijnse demonstratie, maar toch vodn ik die vorige palestijnse demonstratie veel spannender, mensen waren toen echt fanatic.
OneTouch
16-02-2003, 19:44
Adam X, ik was ook aanwezig bij de Palestina demonstratie vorig jaar. gister was ik ook in Amsterdam om te demonstreren. Je hebt wel gelijk, vorig jaar was men echt fanatiek en er werd veel geschreeuwd en leuzen geroepen maar ik ben blij dat het gister anders is verlopen. Gister waren er namelijk voornamelijk autochtonen en dan is de sfeer sowieso anders. Ik zag wel dat sommige groepjes "AllahuAkbar" en "Bi 3og Bi dem", riepen, maar persoonlijk deed ik daar dit keer niet aan mee omdat de aard van de demonstratie anders was.
En met zulke leuzen roep je blijkbaar bij bepaalde pubertjes woede op en gaan ze zich misdragen. Ik zag gister bijvoorbeeld dat een groepje al borden begonnen te verbranden maar toen ze surveillerende agenten zagen , gooiden ze het meteen weg. Hoe erg het ook is, met sommige leuzen in groepsverband, kunnen de jongeren opgehitst raken waardoor ze relletjes gaan schoppen, blij dat dit gister niet gebeurd is.
Stel je voor dat er paniek uitbreekt op de dam met 70000 man!! Allahigfad en weer die stempel op onze naam.... Nee dank je lief!
sweet_honnepon
16-02-2003, 20:06
was er ook :D
Moonshine
16-02-2003, 20:12
Ik was er ook...ik vond het wel leuk al die mensen..maar ik vond het (zoals hierboven staat) vorige jaar wel leuker...al die mensen van dezelfde achtergrond bij mekaar etc.....toen voelde ik me echt goed....
Asalaam Aleikum wr wb,
Ik was ook van de partij.......veel mensen met verschillende achtergronden inderdaad........al met al een geslaagde demonstratie.
Prima mensen!
Ma'a Salama
enne wat bedoel je precies???????:confused:
Origineel gepost door tonk
Goede sfeer, goede toespraken (Marijnissen!), goede spandoeken en heel veel mensen!
Waar ik er 1 van was. Wie van hier was er ook?
Ik was ook van de partij! Mooie demonstratie, maar ik moet bekennen dat ik onder die mensen was die na een uurtje begonnen te scanderen "Lopen, lopen".. wat was het koud zeg! :D
Uiteindelijk had de sfeer een verwarmend effect :)
Origineel gepost door Defender
Ja, het was een hele mooie demo.....en terwijl jullie daarna tevreden sliepen waren anderen al weer vroeg bij de spoorlijn...voor de begeleiding van de eerste trein richting botlek.
Niet zo verbitterd, had je op school maar beter je best moeten doen!
Origineel gepost door Moonshine
Ik was er ook...ik vond het wel leuk al die mensen..maar ik vond het (zoals hierboven staat) vorige jaar wel leuker...al die mensen van dezelfde achtergrond bij mekaar etc.....toen voelde ik me echt goed....
Van dezelfde achtergrond?? We waren daar allemaal voor de vrede, dan hoeft toch niet iedereen zwarte krulletjes te hebben om het jou naar de zin te maken? Je begrijpt het principe niet ben ik bang..
Laat je wel weten als er een Rai festival is :jammer:
ik kon er helaas niet bij zijn gelukkig waren er duizenden andere mensen die in plaats van mij aanwezig konden zijn.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.