Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie van de Dames werkt met een huishoudschema?

Pagina's : [1] 2 3

Riannah
10-03-2005, 11:52

Wie van de Dames werkt hier met een huishoudschema? Ik ben wel benieuwd hoe de huishoudschema er uit zien , en of jullie je er goed aan kunnen houden? Ik probeer het altijd wel maar af en toe schiet het er wel bij in, ik heb het de afgelopen week strak bijgehouden en ik moet zeggen het huis ruikt fris en is schoon geen wasmanden vol gewassen was :D heerlijk......... groetjes Riannah

zwangermeisje
10-03-2005, 11:56
ik niet...maar ik moet je zeggen misschien moet ik het maar een keer gaan inlassen lijkt me erg handig!!

doha
10-03-2005, 12:36
Wie van de Dames werkt hier met een huishoudschema? Ik ben wel benieuwd hoe de huishoudschema er uit zien , en of jullie je er goed aan kunnen houden? Ik probeer het altijd wel maar af en toe schiet het er wel bij in, ik heb het de afgelopen week strak bijgehouden en ik moet zeggen het huis ruikt fris en is schoon geen wasmanden vol gewassen was :D heerlijk......... groetjes Riannah Salaam, dit lijkt me wel handig, vooral voor zo'n luilak als ik :D zou je me eff door kunnen geven hoe jij je schema hebt als je het niet erg vind?? Ma3a salama

Ouissam
10-03-2005, 12:38
Het lijkt mij ook handig :D Yellah zied, vertel ons maar hoe jij je schema maakt :stout:

dipsy
10-03-2005, 13:26

Salaam, dit lijkt me wel handig, vooral voor zo'n luilak als ik :D zou je me eff door kunnen geven hoe jij je schema hebt als je het niet erg vind?? Ma3a salama Zelfs te lui om je eigen schema te maken :hihi: Stiekempjes ben ik ook benieuwd naar dat schema :o Groetjes Dipsy

Riannah
10-03-2005, 13:41
Ja komt zo ; ik het een weekelijkse en een maandelijkse lijst

Riannah
10-03-2005, 13:48
Ik heb hem normaal in Excel staan dat is iets makkelijker lezen en aankruisen wat je gehad heb. Huishoudschema Week 11 Maandag : Wc's schoonmaken Huiskamer stofzuigen/dweilen Gang/ keuken stofzuigen/dweilen Strijken/wasvouwen Dinsdag Badkamer schoonmaken Kleedkamer opruimen Was draaien en ophangen wc's schoonmaken Woensdag Slaapkamers : Dweilen, stofzuigen Bedden verschonen Huiskamer,keuken,gang stofzuigen en dweilen Wc's schoonmaken Donderdag Wasvouwen, strijken Was draaien/ophangen Studeerkamer opruimen Badkamer schoonmaken Vrijdag Boodschappen doen Boodschappen opbergen Wasvouwen/strijken Zaterdag Hele huis stofzuigen/dweilen Pitjes,oven,afzuiger vaatwasser Was draaien/ophangen Planten water geven extra klussen : Laden Huiskamer opruimen Kleding kast zoontje Lades slaapkamer Kast slaapkamer opruimen Zondag Oven schoonmaken Was vouwen/strijken Stofzuigen/dweilen Keuken/gang vloer schrobben ik zet een kruisje bij alles wat ik gedaan heb, Zondag neem ik de klussen die ik heb laten liggen en iets uit de maand lijst.

Riannah
10-03-2005, 13:53
Huishoudlijst Maandelijks Afzuigkap,oven,pitjes Ramen zemen Slaapkamer Ramen zemen Sl.kmr zoontje Ramen zemen kleedkamer Ramen zemen comp. kamer Spinnewebben verwijderen helehuis Deuren schoonmaken hele huis Kleding kast zoontje Plank Kamer Laden slaapkamer zoontje Kasten/laden slaapkamer Kasten/laden Huiskamer Kleding Kast man Ramen zemen huiskamer/keuken/gang Plank kleedkamer Laminaat reinigen huiskamer Laminaat reinigen kleedkamer/computerkmr Laminaat reinigen slaapkamers/gang Vaatwasser schoonmaken Keuken tegels schrobben Wc tegels schrobben Badkamer tegels schrobben Pannen schoonmaken Alle Keukenkastjes binnen/buiten Kelderkast opruimen Kleding kast (mijn) Waterbed schoonmaken Laden kleed kamer Plank keuken

doha
10-03-2005, 14:27
jeetje deze moet ik echt uit printen en ophangen misschien dat ik van mijn luiheid af kom :hihi: maar ik zie dat je laminaat hebt hoe reinig je die dan bij mij in de gang ziet het er niet uit heb het helemaal geboend maar er blijven zwarte lelijke vlekken te zien :( wil maar niet weg?????

doha
10-03-2005, 14:29
Zelfs te lui om je eigen schema te maken :hihi: Stiekempjes ben ik ook benieuwd naar dat schema :o Groetjes Dipsy erg he, mijn man zegt het zo vaak tegen mij, maar gaat de ene oor in en de andere oor weer uit, ik stel altijd dingen uit en dan is het te laat, want dan heb ik ineens bezoek en dan moet ik alles in één keer doen, ik ben dan daarna helemaal kapot :moe:

Rahima
10-03-2005, 14:35
ikke ook, is niet te doen zonder schema, gecombineerd met werken, het huishouden loopt hier op rolletjes ahahahaha, in het begin heb je een schema nodig maar nu kan ik alles uit mijn hoofd, om 4 uur heb ik alles klaar, om 5 uur hebben we gegeten, om half6 ligt mijn zoonjte te slapen en daarna werken, lekker dan heb je een voldaan gevoel, en alles is tip top netjes in huis, is echt aan te raden :goedzo:

doha
10-03-2005, 14:39
ikke ook, is niet te doen zonder schema, gecombineerd met werken, het huishouden loopt hier op rolletjes ahahahaha, in het begin heb je een schema nodig maar nu kan ik alles uit mijn hoofd, om 4 uur heb ik alles klaar, om 5 uur hebben we gegeten, om half6 ligt mijn zoonjte te slapen en daarna werken, lekker dan heb je een voldaan gevoel, en alles is tip top netjes in huis, is echt aan te raden :goedzo: je zoontje slaapt al om half 6 hoe doe je dat ik krijg mijn dochter echt niet rond die tijd in bed en als ze gaat slapen wordt ze na 2 uurtjes wakker en wilt ze niet meer slapen wanneer wij willen slapen?? wat is je geheime methode :o vertel??

Riannah
10-03-2005, 14:40
jeetje deze moet ik echt uit printen en ophangen misschien dat ik van mijn luiheid af kom :hihi: maar ik zie dat je laminaat hebt hoe reinig je die dan bij mij in de gang ziet het er niet uit heb het helemaal geboend maar er blijven zwarte lelijke vlekken te zien :( wil maar niet weg????? Ik gebruik laminaat reiniger van pledge, die vind ik het fijnst, ik stofzuig het laminaat van te voren, dan pak ik witte doek doe daar wat pledge op en boenen maar. Echt schitterend schoon wordt het dan! groetjes Riannah

Riannah
10-03-2005, 14:44
ikke ook, is niet te doen zonder schema, gecombineerd met werken, het huishouden loopt hier op rolletjes ahahahaha, in het begin heb je een schema nodig maar nu kan ik alles uit mijn hoofd, om 4 uur heb ik alles klaar, om 5 uur hebben we gegeten, om half6 ligt mijn zoonjte te slapen en daarna werken, lekker dan heb je een voldaan gevoel, en alles is tip top netjes in huis, is echt aan te raden :goedzo: Ja dat is zeker fijn. ik ben elke dag pas om 16.30 thuis, dan moet ik nog koken, ik eet rond 18.00 uur, dan de keuken opruimen. ik rust dan eerst een beetje uit tot 20.00 uur als mijn zoontje in bed ligt ( 20.00uur ) begin ik aan mijn wekelijkse klusjes. Vroeger deed ik dat zonder schema, en toen bleef af en toe de was liggen enzo en daardoor had ik het in het weekend super druk.......

Marisah
10-03-2005, 16:08

check eens www.huishoudplaza.nl & http://nl.msnusers.com/huishoudkundemetsuus er wordt elke dag een schema gemaild

Pagina's : [1] 2 3