Bekijk originele versie : hometrainer of een crosstrainer?
Sjemmelia
10-03-2005, 11:36
Salaam mensen,
Ik wil een apparaat thuis hebben waarop kan trainen en het gaat me vooral om m'n heupen en billen :hihi: . Wat is dan een beter een hometrainer of een crosstrainer? Ik twijfel omdat ik bij een hometrainer nooit fijn zit vanwege die oncomfortabele zadels.
Iemand een suggestie, mening?
Veni_Vidi_Vici
10-03-2005, 11:54
Selam waalikuum meid......ik zou zeker voor de crosstrainer gaan! Topapparaat, je traint je hele lichaam. Tja, de hometrainer is wat meer voor de benen, dan niet eens echt de benen......je krijgt er meer sterke kuiten van.
Dus conclusie: Crosstrainer......succes!
Veni, Vidi, Vici........aldus Caesar
Zusterke001
10-03-2005, 11:55
Ik zou gaan voor een loopband.
Mysticalia
10-03-2005, 11:57
crosstrainer :goedzo:
daar train je je hele lichaam mee :o
Sjemmelia
10-03-2005, 12:29
oké dames bedankt voor jullie reactie, kunnen jullie me ook aanraden waar ik een goede kan halen? Ik heb er 1 gezien op de wehkamp van buffalo voor € 200,- is dat een goede?
Mysticalia
10-03-2005, 13:20
mn moeder heeft er eentje en heeft het besteld via Quelle. Maar dat is al een paar jaar geleden :o
Sjemmelia
10-03-2005, 13:53
Nou ik weet niet waar ik op moet letten ik word er :maf2: van.
rbattiiaa
10-03-2005, 13:54
oké dames bedankt voor jullie reactie, kunnen jullie me ook aanraden waar ik een goede kan halen? Ik heb er 1 gezien op de wehkamp van buffalo voor € 200,- is dat een goede?
Dag meid, Ik heb toevallig vorige week ook een Crosstrainer via wehkamp besteld de Buffalo 62360 die is maar 99euro is, super ding ;) , zeer geschikt om mee te beginnen. Later als je gevorderd ben kun je een duurder en echt proffesioneel apparaat bestellen :)
Sjemmelia
10-03-2005, 14:30
Dag meid, Ik heb toevallig vorige week ook een Crosstrainer via wehkamp besteld de Buffalo 62360 die is maar 99euro is, super ding ;) , zeer geschikt om mee te beginnen. Later als je gevorderd ben kun je een duurder en echt proffesioneel apparaat bestellen :)
Hé rbattiiaa, ik zat net te kijken op wehkamp en die is ook best goedkoop alleen het jammere ervan vind ik dat er geen steunhouding in 't midden is :( Ik vind dat wel fijn, want op de sportschool heb ik gemerkt dat dat best handig is voor als je een beetje moe begint te worden. Je hebt ook die van 139 euro van B-Ammoth die is heeft wel zo'n steun in 't midden, tis wel wat duurder maar dat vind ik niet erg.
En gebruik je 'm vaak? En wat ook belangrijk is zie je ook resultaat? :D
chomoloco
10-03-2005, 16:33
Ik heb zelf ook een crosstrainer thuis , Alleen k maak er bijna nooit gebruik van :maf:
T zijn hele goeie apparaten ;)
rbattiiaa
10-03-2005, 16:52
Hé rbattiiaa, ik zat net te kijken op wehkamp en die is ook best goedkoop alleen het jammere ervan vind ik dat er geen steunhouding in 't midden is :( Ik vind dat wel fijn, want op de sportschool heb ik gemerkt dat dat best handig is voor als je een beetje moe begint te worden. Je hebt ook die van 139 euro van B-Ammoth die is heeft wel zo'n steun in 't midden, tis wel wat duurder maar dat vind ik niet erg.
En gebruik je 'm vaak? En wat ook belangrijk is zie je ook resultaat? :D
Tot nu toe wel ja, heb hem ook pas. Ik ben nu nog wel gemotiveerd :hihi: . heb hem een tijdje op sportschool gebruikt en min. 3x per week 30 min maand lang :banana: en dan zie je zekers resultaat :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.