Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ee relatie begint in het hart van je hart!

Pagina's : [1] 2

Billyx63
15-02-2003, 18:23

heb je problemen praat er dan over ,enje kunt het ook bij mij kwijt.

SowFunny
15-02-2003, 18:32
tof dat je er zo voor de leden bent

Masriya
15-02-2003, 18:46
Billyx63 alhamdolilah heb ik geen problemen. maar heel lief van je dat je er voor de leden ben;) KUss Masriya

qwatra
16-02-2003, 22:04
Salaam, dank jewel, in geval van nood zal ik je zeker contacteren!! maha salama

al_hamka
16-02-2003, 22:05

Eerst over praten en dan kijken wat je hart wil.... :(:verdriet:

praatjes
16-02-2003, 22:11
Door middel van een praatje heb je toegang tot elk hart.

the_silver_one
16-02-2003, 22:14
Origineel gepost door Billyx63 heb je problemen praat er dan over ,enje kunt het ook bij mij kwijt. Ik denk dat stel je voor als ik een vriend had en mijn vriend vreemd zou gaan dat het dan aan mij zou liggen. Hij had dan immers niet genoeg aan mij

praatjes
16-02-2003, 22:34
Origineel gepost door the_silver_one Ik denk dat stel je voor als ik een vriend had en mijn vriend vreemd zou gaan dat het dan aan mij zou liggen. Hij had dan immers niet genoeg aan mij Nee zo werkt dat niet, dat ligt niet aan jou maar aan hem. Wat je dan doet is pennaltie schieten of een praatje maken helpt altijd.

the_silver_one
16-02-2003, 22:35
Origineel gepost door praatjes Nee zo werkt dat niet, dat ligt niet aan jou maar aan hem. Wat je dan doet is pennaltie schieten of een praatje maken helpt altijd. Ik weet niet hoor, ik zou dan toch het gevoel hebben dat het aan mij lag dat ik tekort was geschoten

praatjes
16-02-2003, 22:41
Origineel gepost door the_silver_one Ik weet niet hoor, ik zou dan toch het gevoel hebben dat het aan mij lag dat ik tekort was geschoten Degene die vreemd gaat is gewoon schuldig, en jij zou je zelfvertrouwen moeten bewaren en hem tot de orde moeten roepen en indien nodig permanent straffen.

the_silver_one
16-02-2003, 22:46
Origineel gepost door praatjes Degene die vreemd gaat is gewoon schuldig, en jij zou je zelfvertrouwen moeten bewaren en hem tot de orde moeten roepen en indien nodig permanent straffen. Ik vind dan toch dat ik dan tekrt ben geschoten afgezien het feit dat mannen eerder hun pik dan hun verstand volgen

praatjes
16-02-2003, 22:52
Origineel gepost door the_silver_one Ik vind dan toch dat ik dan tekrt ben geschoten afgezien het feit dat mannen eerder hun pik dan hun verstand volgen Je zegt het zelf ; mannen gebruiken eerder hun ... dan hun verstand. Wie zijn er dan schuldig; de mannen die hun ... gebruiken. :)

the_silver_one
16-02-2003, 22:55
Origineel gepost door praatjes Je zegt het zelf ; mannen gebruiken eerder hun ... dan hun verstand. Wie zijn er dan schuldig; de mannen die hun ... gebruiken. :) Zit er hier ergens een addertje onder het gras? Ben jij wel een man? Don't Blame Me, ik ben van nature erg wantrouwend

Karim_nour
16-02-2003, 23:53
Origineel gepost door Billyx63 heb je problemen praat er dan over ,enje kunt het ook bij mij kwijt. Dan moet je wel een HART hebben, de meeste weten niet waar dat ding ligt. ;)

Chatefemqemamu
17-02-2003, 01:41

blij dat ik t wel weet.... waar en bij wie..

Pagina's : [1] 2