Bekijk originele versie : Terrorisme
Shokker7
15-02-2003, 18:05
A het moet afgelopen zijn met al dat gezeik het is elke dag wel raak er is geen dag dat je het woord niet hoort ik wordt er gewoon schijtziek van.
Als je me zou vragen wat haat je dan zou ik zeggen het woord
( TERRORISME )
Moonshine
15-02-2003, 20:17
terrorisme en moslimextreminsten begint ook mijn neus uit te hangen.........
Nee, zo lang extremisme bestaat zullen jullie maar ook eens de angst voelen die wij in onze landen elke dag ervaren, het is héél goed dat er extremisme bestaat, want we mogen toch niet met gelijke wapens strijden.
JULLIE OOGSTEN WAT JULLIE ZAAIEN
20j geleden hebben jullie haat en verdeeldheid gezaaid in de Islamitische wereld en nu oogsten jullie terreur en verderf!
Jah maar wij hebben dat niet voor het bepalen
Shining_Star
17-02-2003, 20:29
Terrorisme,integratie,***marokkanen en ga zo maar door http://www.smilies.nl/nono.gif :zwaai:
Twee
.......Nee, zo lang extremisme bestaat zullen jullie maar ook eens de angst voelen die wij in onze landen elke dag ervaren, het is héél goed dat er extremisme bestaat, want we mogen toch niet met gelijke wapens strijden......
"wij in onze landen". Het lijkt wel of je DAAR woont. Wat zijn "onze" landen?????????????????????
KoRnOnTheCops
18-02-2003, 11:26
onrecht begaan is erger dan onrecht ondergaan
onrecht geeft je niet het recht om zelf onrecht te doen
als de palestijnen geen zelfmoordaanslagen zouden uitvoeren, was er een veel grotere symphatie geweest vanuit de westerse wereld voor palestijnen. door zelfmoordaanslagen uit te voeren geef je de moslimhater een stok om je te slaan.
ik heb niet gestemd omdat ik die vraag raar is gesteld........terorisme......WIE BEDOEL JE EIGENLIJK ...DE MOSLIMS?????????????.......dat noem ik geen terorisme
elhabiba
18-02-2003, 18:25
tzzzzz alle moslims zijn terroristen....in de ogen van koeffar dan...maar in mijn ogen zijn het gewoon praktiserende moslims...ma shalla 3liehoem...allah jekawie elislaam!!!
liefs elhabiba :zwaai:
BintElmagreb
20-02-2003, 14:45
Als je zo doorgaat dan kun je er een woordenboek over maken.
Al die woorden..........pufff
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.