Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geboortekaartjes

Pagina's : [1] 2

haffie8
10-03-2005, 09:56

Verwacht je binnenkort je baby! Dan kan je bij mij geboortekaartjes bestellen. De prijzen zijn 1.50 inclusief tekst en enveloppen. Ik heb een aantal voorbeelden en je kan mij ook een foto van je kindje opsturen! Ik hoor het wel!

zwangermeisje
10-03-2005, 11:59
hemm om eerlijk te zijn best duur bij vele drukkerij's kan je een hele leuke kaart plus tekst voor 80 cent per kaartje

haffie8
11-03-2005, 10:10
ik ben wel erg benieuwd welke drukkerij het voor 80 eurocent doet. Ik ken heel veel drukkerijen die zeggen inderdaad 8o eurocent, maar ze hebben apart de drukkosten en dat is altijd minimaal 45 euro. Maar succes meid! Mag ik dat adres van die drukkerij, want ik ga zelf ook binnenkort bevallen en heb geen tijd om ze voor mezelf te maken!

kellie
11-03-2005, 10:22
Hallo Haffie ik ga binnenkort bevallen en ik zoek geboortekaartjes, kan je foto's plaatsen van voorbeelden??? ;)

Bling
10-04-2005, 16:52

Hoi ik ben wel geinteresseerd. Kan je mij foto's sturen?

Zusterke001
10-04-2005, 17:02
ik ben wel erg benieuwd welke drukkerij het voor 80 eurocent doet. Ik ken heel veel drukkerijen die zeggen inderdaad 8o eurocent, maar ze hebben apart de drukkosten en dat is altijd minimaal 45 euro. Maar succes meid! Mag ik dat adres van die drukkerij, want ik ga zelf ook binnenkort bevallen en heb geen tijd om ze voor mezelf te maken! Als je geen tijd hebt om het voor jezelf te doen, hoe ga je het dan voor de rest doen? Is maar een vraagje hoor ;) .

manalltje
10-04-2005, 19:23
Als je geen tijd hebt om het voor jezelf te doen, hoe ga je het dan voor de rest doen? Is maar een vraagje hoor ;) . hahahahha :hihi:

kookgek
23-05-2005, 13:59
Verwacht je binnenkort je baby! Dan kan je bij mij geboortekaartjes bestellen. De prijzen zijn 1.50 inclusief tekst en enveloppen. Ik heb een aantal voorbeelden en je kan mij ook een foto van je kindje opsturen! Ik hoor het wel! hallo haffie8, ik ben wel geintreseerd kan je mij een voorbeeld sturen en wat heb je allemaal. en wat voor kaarten zijn het is het hier in amsterdam kan ik komen kijken. het is inderdaad goedkoper dan de drukkerij heb al bij velen geinfomeerd maar wil wel zien wat ik er voor krijg. groetjes kookgek

miss_kreta
23-05-2005, 23:17
Verwacht je binnenkort je baby! Dan kan je bij mij geboortekaartjes bestellen. De prijzen zijn 1.50 inclusief tekst en enveloppen. Ik heb een aantal voorbeelden en je kan mij ook een foto van je kindje opsturen! Ik hoor het wel! Hoi, ik heb wel interesse. Kun je een paar voorbeelden laten zien? Alvast bedankt,

mam758
24-05-2005, 13:38
nee hoor ik heb mijn kaartjes laten drukken in tilburg en was 1euro per kaartje kwijt incl. tekst en envelop geen drukkosten

miss_kreta
24-05-2005, 13:41
nee hoor ik heb mijn kaartjes laten drukken in tilburg en was 1euro per kaartje kwijt incl. tekst en envelop geen drukkosten Heb je voor mij een adres of internetsite daarvan? Sturen ze de kaarten op of moet je ze zelf ophalen? Alvast bedankt!

mam758
24-05-2005, 13:47
mijn zusje heeft t voor me geregeld maar ik denk dat dat bij de meeste drukkers wel kan is gewoon n hollandse drukker.

miss_kreta
24-05-2005, 13:52
Ik heb veel op internet gesurfd en tot nu toe hanteren alle drukkerijen naast de kosten van kaart en envelop ook drukkerijkosten. Dus als je wat meer weet hoor ik het graag!

mam758
24-05-2005, 13:55
volgens mij was t smeulders in de brucknerln 8 in tilburg noord weet t niet zeker

miss_kreta
28-05-2005, 00:52

Verwacht je binnenkort je baby! Dan kan je bij mij geboortekaartjes bestellen. De prijzen zijn 1.50 inclusief tekst en enveloppen. Ik heb een aantal voorbeelden en je kan mij ook een foto van je kindje opsturen! Ik hoor het wel! Hé haffie8, ik heb je gisteren een PM gestuurd met de vraag of je mij een aantal voorbeelden kunt opsturen. Heb je de PM ontvangen? Zo nee, dan wil ik je bij deze vragen om mij een aantal voorbeelden op te sturen. Alvast bedankt!

Pagina's : [1] 2