Bekijk originele versie : Hoogmoed en gezonde arroganttie??
Hoogmoed.. Gezonde arrogantie??
Hoogmoed komt voor de val, dat weten we. En vallen daar houden we niet van. Bescheidenheid siert de mens, is een andere uitdrukking. Maar te veel bescheidenheid is ook niet goed. Waar ligt de grens tussen zelfverzekerdheid en hoogmoed?
Kan iemand mij dat vertellen hier. Ik hoor wel eens via via dat sommige meiden mij (van mijn leeftijd) mij aij arrogant vinden, heel merkwaardig dat dat altijd wordt gezegd door meiden die zo onzeker zijn...Dus vandaar dit onderwerp.................
Maar is een beetje hoogmoed wel zo slecht?
Met een gezonde dosis arrogantie en trots is op zich niks mis mee..toch??. wie twijfelt aan zijn eigen capaciteiten en het werk van anderen altijd beter vindt dan zijn eigen geknoei, komt nergens in het leven...althans dat denk ik....Hoe kunnen mensen nou het vertrouwen in jou hebben, als je zelf niet het minste vertrouwen hebt in je eigen capaciteiten? Maar waar ligt de grens tussen gezonde zelfverzekerdheid en arrogantie of hoogmoed?
Misschienhahahahahaha is hoogmoed niet zo'n mooie karaktertrek. Maar toch: de wereld veroveren gaat volgens mij een flink stuk makkelijker als je overtuigd bent van je eigen potentieel....Ik vraag me af hoe andere hier over denken??
Als ik tegen Vin zeg dat hij geen betere vrouw op deze wereld kan krijgen dan ik :D ...wat natuurlijk ook waar is...heeft hier niks met hoogmoed te maken...puur met realisme natuurlijk....
SowFunny
15-02-2003, 17:40
damnnnn dat kan nooit gezond zijn
SowFunny
15-02-2003, 17:46
wat bedoel je met jezelf niet vertrouwen?bedoel je soms injezelf geloven of wat?
Origineel gepost door SowFunny
wat bedoel je met jezelf niet vertrouwen?bedoel je soms injezelf geloven of wat?
Snowfunny, sommige mensen hebben zo weinig vertrouwen in hun zelf, ze zijn zo onzeker dat ze aan zich zelf gaan twijfelen, dat kan op allerlei gebieden zijn....Klopt dus wat je dacht dat het was......ze geloven niet in zich zelf en sluiten op deze manier veel (leuke) dingen uit in het leven....
Origineel gepost door butterfly1983
Kijk eens naar de devil's advocate! Als je daar geen zin hebt dan vertel ik het alvast ...Hoogmoed is de duivels (gespeeld door Al Pacino)favoriete zonde ...logisch ook!
ff offtopic @ butterfly:
waarom heb je zo'n avatar waarbij Mariah's scheve boobs zo 3 km vooruit steken:D:giechel:
Devil's Advocate heb ik natuurlijk ook gezien....Wat een film is dat zeg...Ik was onder de druk toen ik het zag...
Lady_Cazawia
15-02-2003, 20:40
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
ff offtopic @ butterfly:
waarom heb je zo'n avatar waarbij Mariah's scheve boobs zo 3 km vooruit steken:D:giechel:
:melig:..a gek....:D
Kun je er nie tegen ofzo ????? (op een lieve manier gezegd :D )
neej dat is het niet, het viel me gewoon op :D
Damnz ze zijn egt scheef men :eek::D
Hé D@T KrAy-Z MoCrO!!
naast Vin, ben jij mijn grootste favoriet hier :zwaai:
Origineel gepost door Missy20
Hé D@T KrAy-Z MoCrO!! :zwaai:
naast Vin, ben jij mijn grootste favoriet hier :zwaai:
I knew it :cool::D
she has no braw on boy! Er is geen eeeeeeeeeeeeen vrouw op de wereld waarvan de borsten precies gelijk aan elkaar zijn zonder een BH. Sorry dat ik je dit slecht nieuws moet doorgeven.
dat is niet erg ofsjow, maar dan moet ze dus NOOIT een BH dragen, want ze zagen er nooit recht uit bij haar, lijkt net of ze aan de zijkant van har lichaam zijn geplakt :eek::D
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
I knew it :cool::D
You know....:Iluvu:
Origineel gepost door Missy20
You know...:Iluvu: :verliefd:
conclusie: ze zijn scheef:D
Nou nee ik vind ze echt niet scheef... maar ik vind Mariah's donker haar veel leuker staan!
ik vind mariah hoerig, ik ga liever voor Jessica Alba :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.