Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : demonstratie Irak...een dag om niet te vergeten!!!

Pagina's : [1] 2

ffeiza
15-02-2003, 17:01

ffeiza is back van weggeweest;) Vroeg in de ochtend alle zaakjes regelen, om daar zo snel mogelijk te zijn. Het was een van mijn mooiste dagen. Drukker dan ooit natuurlijk..veel bekenden...en mooie toespraken.. Daar liepen we dan met ongeveer 45.000 mensen. Marokanen, Turken, Nederlanders, Surinamen, Chineze, Irakezen...iedereen en alles.. en het moooiste daarvan allemaal voor een en een voor allen.... Echt sobhanAllah echt een heerlijk gevoel.. En vooral.. het Marokkaane groepje... LA Ilah A Inna Allah Mohammed Rasoulou Allah. Echt gewoon om kippevel van te krijgen... mouhim conclusie een mooie dag, hamdoulilah geen rellen.. Jammer dat het niet echt helpt, want die Lihoudi Bush trekt zich daar niks van aan, al zou de hele wereld ertegen zijn... :zwaai:

SowFunny
15-02-2003, 17:03
hamdoulilah dat het goed verlopen was

Trebendo
15-02-2003, 17:04
Shit man, ik kon niet komen. Zo te zien heb ik veel gemist!! Mijn bed was te warm, solly. Die jood bush krijgt zijn loon wel, let maar op!!

ATLANTICA
15-02-2003, 17:05
:huil: Wallah ik baaaaaaaaaaaaaaaaal! Ik moest thuis helpen, want er komt visite, ook was ik "blut" voor treinkaartje en kon ik niemand regelen! Ik wilde echt gaan en weer schreeuwen/ betogen netals die demo voor de PALESTIJNEN! Me mektebsh! Beslema oe thallew

SowFunny
15-02-2003, 17:07

ik denk dat er in belgie ook een demonstratie word gehouden

SA3IED
15-02-2003, 17:07
IK WAS ER OOK ECHT GOEDE SFEER WAS DAAR WAT MIJ OP VIEL IS DAT ER WEINIG MAROKAANSE DAMES AANWEZIG WAREN

ffeiza
15-02-2003, 17:09
Atlantica wie weet komt er een volgend keer, dan kun je op mijn kosten komen:) sa3ied...euhh dames jewel hoor... hangt ervan af waar je liep...op een gegeven moment liepen wij ook tussen alleen maar nederlanders en junken ensoow...

SA3IED
15-02-2003, 17:13
Origineel gepost door ffeiza sa3ied...euhh dames jewel hoor... hangt ervan af waar je liep...op een gegeven moment liepen wij ook tussen alleen maar nederlanders en junken ensoow... MAAR HET BELANERIJKSTE IS DAT HET GOED VERLIEP :zwaai:

Chaimaa
15-02-2003, 17:17
Origineel gepost door SA3IED IK WAS ER OOK ECHT GOEDE SFEER WAS DAAR WAT MIJ OP VIEL IS DAT ER WEINIG MAROKAANSE DAMES AANWEZIG WAREN jou naam doet me weer aan iemand denken :(

Asri
15-02-2003, 17:19
Het was meer een stille tocht...de Sfeer en de leuzen waren niet hetzelfde als de vorige keer Het was ook Fakking koud...Brrrrrrrrr heb 't nog steeds koud :D -Y-

SA3IED
15-02-2003, 17:23
Origineel gepost door Chaimaa jou naam doet me weer aan iemand denken :( CHAIMAA JOU NAAM DOET ME OOK AAN IEMAND DENKEN ;)

ATLANTICA
15-02-2003, 17:34
Origineel gepost door ffeiza Atlantica wie weet komt er een volgend keer, dan kun je op mijn kosten komen:) sa3ied...euhh dames jewel hoor... hangt ervan af waar je liep...op een gegeven moment liepen wij ook tussen alleen maar nederlanders en junken ensoow... Shoekran hoor! Maar dat wallah ik haat visite, anders was ik echt gegaan! (Inshallah) Beslema oe thallew

ffeiza
15-02-2003, 17:56
asrii koud was het zeker.. maar ma3lish tussen al die mensen werd het wel wat warmer...

SowFunny
15-02-2003, 17:59
en nu hopen dat het wat opgebracht heeft

Masriya
15-02-2003, 18:29

ffeiza stond je ook bij dat marokkaanse groepje, een man had zo een grote microfoon ofzo je weet wel die luidspreker ofzo en nog een marokkaanse meisje had der ook 1, was je daar ook bij??? Kuss Masriya

Pagina's : [1] 2