Bekijk originele versie : Meisje (15) maandenlang door loverboys misbruikt
cj_tetuani
09-03-2005, 21:41
Het 15-jarig meisje uit Putten die dit weekend spoorloos was
schijnt ook maandenlang misbruikt te zijn door diverse loverboys.
Zij probeerde meerdere keren hulp te krijgen zonder resultaat
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2005/02_februari/16/binnenland/0216_meisje_in_ban_van_loverboys_0830.xml
hafsaaaatje
10-03-2005, 11:14
Meskiena ze is dan nog zooo jong maar 15.....triest
Greetz hafsa
La_Cosa_Nostra
14-03-2005, 08:10
LEjenher dind Loverboys Kk Vieze vuile *******s Die Kontelikkers zielige potenTikkers Zulke verhalen kunnen bloed onder mijn nagels vandaan halen en mij helemaal laten doordraaien..15 jaar en dan dwingen tot sex met andere mensen gebruiken geld verdienen op haar rug en dan psychisch in een isollement plaatsen 15 jaar...AsaHbie tfoe Hatelijke mensen die loverBOys.
zullen we maar een anti-loverboys eenheid oprichten..!? de nederlandse wet volstaat niet om ze aan te pakken, doen we het lekker zelf.. gegarandeerd suc6!
:zweep: :auw:
Het 15-jarig meisje uit Putten die dit weekend spoorloos was
schijnt ook maandenlang misbruikt te zijn door diverse loverboys.
Zij probeerde meerdere keren hulp te krijgen zonder resultaat
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2005/02_februari/16/binnenland/0216_meisje_in_ban_van_loverboys_0830.xml
Als ze mijn dochter was ik zou zonder pardon al die pikken van die loosers er af laten hakken!!!
Viese goren etterbakken uuuuuuuuuuuuuwwlllll
NaChTmErRiE
14-03-2005, 09:52
kijk dmes lees het boek loverboy & girl dan weet je alles over de loverboys
kijk dmes lees het boek loverboy & girl dan weet je alles over de loverboys
hoef niks over lover boys te weten!
in een woord LOOSERS!!!!!!
NaChTmErRiE
14-03-2005, 10:09
jouw mening
zullen we maar een anti-loverboys eenheid oprichten..!? de nederlandse wet volstaat niet om ze aan te pakken, doen we het lekker zelf.. gegarandeerd suc6!
:zweep: :auw:
nou mijn zegen heb je ;)
ik doe mee! :banana:
allemaal afhakken die dingen
bescherming voor onze dochters!!
ik háát loverboys mogen ze met het aids virus besmet raken!
La_Cosa_Nostra
14-03-2005, 16:52
nou mijn zegen heb je ;)
ik doe mee! :banana:
allemaal afhakken die dingen
bescherming voor onze dochters!!
welke functie wil je dan bekleden..? :)
welke functie wil je dan bekleden..? :)
:confused:
ja hallo dit is al oud nieuws hoor?
nou ik wis er niks van meid dus geen oud nieuw
Chica_misterios
14-03-2005, 17:34
Tja, wat er wel allemaal gebeurt. Maar ja wat ik raar vindt is dat het nu zo een hype is terwijl het al jarenlang bekend is.
En ja nu zijn voornamelijk marokkaanse meisjes de slachtoffer(ze zijn namelijk te pakken volgens de loverboys, ze mogen geen vriend, geen sex etc)
Een tijdje terug was er op nova, ook een reportage daar over. En toen ging ook al over een marokkaanse (arabische) meisje dat in de handen van een loverboy was. ZIj werdt onherkenbaar gefilmd.
Of die andere aflevering die afgelopen zondag in NMO over loverboys ging. Waarin ook een marokkaanse meisje haar ervaring vertelde over loverboys (onherkenbaar natuurlijk)
Waar gaat het heen :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.