Bekijk originele versie : Ergenis!
Ik erger me aan de politie, die boetes uitschrijven terwijl criminelen worden gekweekt in dit crimineelvriendelijk land, maar ja ze moeten hun marge halen he, nationaal recherche, people just try 2 make a living, fiod, ben je eenmaal binnen, pakken ze je alles terug met een duur woord, wederrechtelijk verkregen bla bla, rechters, bij wie het schuldig is tot het tegendeel is bewezen, gevangenisbewaarders die erop geilen je te fouilleren, stiekem aan je fockin kont zitten, zelfs de kantinemedewerker / schoonmaker in de kantine, die meedoen aan het gevangeniswezen, die er geld aan verdienen, zelfs de fockin architect die het bouwt...parkeer / tram controleurs, die met hun zonnebril denken dat ze fbi zijn terwijl ze de afgrond vd maatschappij zijn met hun melkert banen, stadstoezicht hoort daar ook bij... mensen die een baan krijgen, die ipv uitkering zou bezig worden gehouden met kutbaantjes, en dat gwn niet door hebben, en serieus hun werk uitvoeren met hun fockin regels, deurwaarders, die erop kicken om je kaal te plukken, die er gwn een stijve van krijgen, 1 boete van 20 euro kan oplopen tot duizenden euro's door zogenaamde proces / deurwaarderskosten nonsensekosten en shit ,belastingdienst, die zelfs belasting heft op drugs, prostitutie, alcohol & gokken, terwijl dat vroeger illegaal was...the goverment is fighting the bad guys? they are the bad guys!...overheid is de grootste maffia! ze stoppen ons in de gevangenissen om concurrentie tegen te gaan..ze maken nog geld over onze rug...Mijn ergenis lijst is enorm, er is gwn geen eind, maar dit is een begin.. :lekkerpuh
Waar ergeren jullie je aan in onze maatschappij..
(En begin niet over moslim en niet moslim discussies) :hadj:
Einherjer
09-03-2005, 18:31
Als je het elders beter kan krijgen..ga dan!!!.tjonge..wees tevreden met wat je hebt.
Hij heeft gelijk! De politie met hun "prestatiecontract" ........Zolang je maar genoeg bonnen schrijft heb je een inkomen bij de politie. Dat ik nog een wietrokende rondhangjongere was kwamen ze ook elke x op dezelfde plek dezelfde agenten.
Als je het elders beter kan krijgen..ga dan!!!.tjonge..wees tevreden met wat je hebt.
Ben ook zeer tevreden met wat ik heb.. Maar zodra ik een stap omhoog doe, krijg ik een klap richting beneden. :rolleyes:
Ik zeik niet over het verzorgingsstaat, maar over de manier hoe er met de mensen word omgegaan.. In dit land.
En voor de verandering heb ik het niet over allochtoon autochtoon, maar over situaties waarin elke burger van Nederland zich in kan plaatsen.
Hou je ondoordachte opmerkingen voor je :lekkerpuh
Einherjer
09-03-2005, 18:57
Hier kan je tenminste rondhangen met een blow in je snavel.Probeer dat maar eens in turkije of weet ik veel waar.Nogmaals..als je t hier niet tof vind..ga je toch weg?..geen mens zeg dat je hier moet blijven.
TatTwamAsi
09-03-2005, 18:57
Ik denk wel eens: zouden we niet beter af zijn zonder de politie, justitie, OM, advocaten, en gevangenissen? Zou miljarden Euro's per jaar schelen!
De meeste criminelen maken elkaar al af. Die zijn daar 1000x efficiënter in dan de politie.
Een winkelier wil een winkeldief ook wel eens aanpakken ... Reken maar dat dat heel anders gaat dan nu.
Overlast in de metro? Ik heb mijn honkbalknuppel bij me ...
Een fietsendief die aan mijn fiets zit? FF in elkaar tremme.
Rijd ik 40km/u te hard? Lekker toch?
Hé, een inbreker die dood voor de deur ligt? Kan hij niet tegen 220V op de deurknop?
:lekkerpuh
Nee heb liever de sharia dan. stenen op me kop.
Einherjer
09-03-2005, 19:02
Ben ook zeer tevreden met wat ik heb.. Maar zodra ik een stap omhoog doe, krijg ik een klap richting beneden. :rolleyes:
Ik zeik niet over het verzorgingsstaat, maar over de manier hoe er met de mensen word omgegaan.. In dit land.
En voor de verandering heb ik het niet over allochtoon autochtoon, maar over situaties waarin elke burger van Nederland zich in kan plaatsen.
Hou je ondoordachte opmerkingen voor je :lekkerpuh
Ondoordachte opmerkingen?.Lul niet zo dom.Vergeleken met andere landen zijn de hollandse agentjes maar doetjes.En dan heb ik het nog niet eens over de rechtspraak.Nergens is de rechtspraak zo soft als hier in holland.Dus klaag niet zo.He had t slechter kunnen treffen. :hihi:
SweetinMidar
09-03-2005, 19:03
Niet klagen.............
Hij heeft gelijk! De politie met hun "prestatiecontract" ........Zolang je maar genoeg bonnen schrijft heb je een inkomen bij de politie. Dat ik nog een wietrokende rondhangjongere was kwamen ze ook elke x op dezelfde plek dezelfde agenten.
:D Dit blijf ik uitleggen... wie het prestatiegebeuren van de pliessies eens goed bekijkt, zal ontdekken dat het er op neerkomt dat één agent één bon per dag uit moet schrijven, om aan zijn quotum te voldoen. Wellicht stond je overigens, als wietrokende rondhangjongere, bij mensen voor de deur, die dat op hun beurt erg vervelend vonden.
Ik erger me aan de politie, die boetes uitschrijven terwijl criminelen worden gekweekt in dit crimineelvriendelijk land, maar ja ze moeten hun marge halen he, nationaal recherche, people just try 2 make a living, fiod, ben je eenmaal binnen, pakken ze je alles terug met een duur woord, wederrechtelijk verkregen bla bla, rechters, bij wie het schuldig is tot het tegendeel is bewezen, gevangenisbewaarders die erop geilen je te fouilleren, stiekem aan je fockin kont zitten, zelfs de kantinemedewerker / schoonmaker in de kantine, die meedoen aan het gevangeniswezen, die er geld aan verdienen, zelfs de fockin architect die het bouwt...parkeer / tram controleurs, die met hun zonnebril denken dat ze fbi zijn terwijl ze de afgrond vd maatschappij zijn met hun melkert banen, stadstoezicht hoort daar ook bij... mensen die een baan krijgen, die ipv uitkering zou bezig worden gehouden met kutbaantjes, en dat gwn niet door hebben, en serieus hun werk uitvoeren met hun fockin regels, deurwaarders, die erop kicken om je kaal te plukken, die er gwn een stijve van krijgen, 1 boete van 20 euro kan oplopen tot duizenden euro's door zogenaamde proces / deurwaarderskosten nonsensekosten en shit ,belastingdienst, die zelfs belasting heft op drugs, prostitutie, alcohol & gokken, terwijl dat vroeger illegaal was...the goverment is fighting the bad guys? they are the bad guys!...overheid is de grootste maffia!
Tjonge, wat een waslijst. Toch hebben de meeste piepeltjes die in de nor zitten dat echt aan zichzelf te danken. Iemand die overvallen pleegt, kan zichzelf ook verexcuseren met "just try 2 make a living" en vervolgens ben jij het een keer die een vuurwapen op het voorhoofd gedrukt krijgt. Politie en justitie zijn bittere noodzaak, al worden ook daar fouten gemaakt.
Zeker de rol van de politie ligt bij de burger moeilijk, geloof ik. Zodra je een bon krijgt van oom agent, is hij je grootste vijand. Verlenen ze je eerste hulp of komen ze je met toeters en bellen te hulp, terwijl je in elkaar geslagen wordt, zijn ze opeens weer je beste vriend.
Parkeerbeheer is denk ik de grootste irritatie van menig automobilist. Toch hebben die allemaal, bij het halen van hun rijbewijs, de regels een keer uitgelegd gekregen. Waar mag ik wel parkeren, en waar niet... en nee, ik mag geen 160 rijden, waar 80 is toegestaan. We proberen het allemaal wel, het is een soort kat-en-muisspel geworden, en soms wordt je dan gepakt.
Mijn buuf heeft een invalidenparkeerplaats. Negen van de tien keer kan zij daar haar eigen autootje niet kwijt, omdat een of andere onverlaat daar onrechtmatig geparkeerd staat. En als die een bon krijgt, of wellicht bij de takelateur op bezoek mag, vind ik dat alleen maar prima. De onverlaat zelf zal er uiteraard een volstrekt andere mening over hebben...
ze stoppen ons in de gevangenissen om concurrentie tegen te gaan..ze maken nog geld over onze rug...
Zo voelt dat misschien, maar zoals ik eerder al zei; de meesten die in de gevangenis belanden, hebben dat aan zichzelf te danken. Als iemand flink geld heeft verdiend aan overvallen, het kweken van hennep, door diefstal, witwassen of fraude... is hij is ook financieel het haasje. Weg mooie auto, dag dikke bankrekening en een poosje brommen op de koop toe. Want "just try 2 make a living" kan ook gewoon met een baan.
Mijn ergenis lijst is enorm, er is gwn geen eind, maar dit is een begin..Waar ergeren jullie je aan in onze maatschappij..
Wellicht aan mensen die zelf de overtredingen begaan, maar de overheid de schuld geven. Oh, en de onroerend goedbelasting, uiteraard.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.