Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ..::Spanningen tussen Heren en Dames::..

Pagina's : [1] 2 3

EMIEN
15-02-2003, 15:36

Is het jullie nooit opgevallen dat als je langs een marokkaans (voor de jongens: een meisje;...voor de meisjes: een jongen) persoon loopt voel je gewoon die spanning. Je weet niet of het beleefd is om haar richting op te kijken, anders krijg je zo'n boze look terug.....zo van wat kijk je vieze player.....ofzo...terwijl ze gewoon toevallig je aandacht trekt.... Altijd voel ik die spanning in de buurt van een marokkaanse dame.... En ik vraag me af waarom? :( Want zo is het best wel dan een onsociale wereld tussen de marokkanen..... Hebben jullie dat ook? En weet je waarom? >>>EMIEN<<< :hoedaf:

mimi3000
15-02-2003, 15:38
:( :( :( Ik kijk altijd heel liefff hoor.....

Lady_Cazawia
15-02-2003, 15:43
Ik kijk ook heel liefff hoor..:(.....:p :Iluvu:

EMIEN
15-02-2003, 15:44
Natuurlijk zijn er uitzonderingen...........:p :Iluvu:........................:hoedaf:

mimi3000
15-02-2003, 15:45

Maar het klopt wel wat je zegt....want als er een redskins, stekels, prada type langs me loopt geef ik em me vieste blik....kweet ook niet waarom....:ego: Laatst in de bus.....stond er zo een type achter me....wou ik stoer doen en met me rug naar em toe staan :ego: Toen de bus remde ging ik op me bek......:( Dat was echt lelijk....

Oem_Lena
15-02-2003, 15:47
ik kijk niet

Lady_Cazawia
15-02-2003, 15:48
Maar soms kan ik het best begrijpen dat sommige meide effe een boze blik moeten trekken..:kwaad:..en soms kan ik het ook begrijpen dat sommige meiden ook effe in actie moeten komen..:zweep:....Want je hebt inderdaad echt van die marokkaanse jongens die absoluut op een onrespectvolle manier bij een meisje aandacht proberen te trekken.

SowFunny
15-02-2003, 15:50
wel ik doe ook alsof ik die nie zie staan damnnnn oogcontact durf ik nie en zodra die weg is dan is de spanning over

EMIEN
15-02-2003, 15:54
Origineel gepost door Lady Cazawia Maar soms kan ik het best begrijpen dat sommige meide effe een boze blik moeten trekken..:kwaad:..en soms kan ik het ook begrijpen dat sommige meiden ook effe in actie moeten komen..:zweep:....Want je hebt inderdaad echt van die marokkaanse jongens die absoluut op een onrespectvolle manier bij een meisje aandacht proberen te trekken. Ja dat kan wel kloppen Maar mensen als ik,......als je gewoon toevallig kijkt....dan krijg je ook die kwade look Terwijl je verder geen bedoelingen hebt Ik: :) Zij: :kwaad: Ik: :) Zij: :kwaad: Ik: :) Zij: :kwaad: Ik: :( (kijk maar snel weg) Zij ::ego:

SowFunny
15-02-2003, 15:56
nie iedereen is zo

Wal
15-02-2003, 15:57
Origineel gepost door EMIEN Ja dat kan wel kloppen Maar mensen als ik,......als je gewoon toevallig kijkt....dan krijg je ook die kwade look Terwijl je verder geen bedoelingen hebt Ik: :) Zij: :kwaad: Ik: :) Zij: :kwaad: Ik: :) Zij: :kwaad: Ik: :( (kijk maar snel weg) Zij ::ego: :lol: :hihi:

mimi3000
15-02-2003, 16:00
Origineel gepost door EMIEN Ja dat kan wel kloppen Maar mensen als ik,......als je gewoon toevallig kijkt....dan krijg je ook die kwade look Terwijl je verder geen bedoelingen hebt Ik: :) Zij: :kwaad: Ik: :) Zij: :kwaad: Ik: :) Zij: :kwaad: Ik: :( (kijk maar snel weg) Zij ::ego: :eek: Das niet zo aardig van die meisjes....maar ik denk dat het komt omdat we niet weten wat we moeten verwachten van marokkaanse jongens.......met nadruk op IK DENK.........als je teruglacht word je in mijn buurt al snel als h.oer uitgemaakt....of diegene ziet het als een aanmoediging en gaat bizonnen......dus tjaa.....kweenie hoor :confused:

Lady_Cazawia
15-02-2003, 16:00
Origineel gepost door EMIEN Ja dat kan wel kloppen Maar mensen als ik,......als je gewoon toevallig kijkt....dan krijg je ook die kwade look Terwijl je verder geen bedoelingen hebt hahahaha ja sommige maroc meiden zijn inderdaad een beetje..:ego: Maar misschien komt dat doordat ze andere ervaringen met maroc jongens hebben gehad en nu heel anders tegen ze gaan opkijken dat ze allemaal zo zijn en ze inderdaad zo'n blik ( :ego: en :kwaad: ) verdienen en trouwens kijk jij naar andere meisjes :kwaad:.....:zweep:...mezjen!! :D :p

EMIEN
15-02-2003, 16:04
Origineel gepost door Lady Cazawia hahahaha ja sommige maroc meiden zijn inderdaad een beetje..:ego: Maar misschien komt dat doordat ze andere ervaringen met maroc jongens hebben gehad en nu heel anders tegen ze gaan opkijken dat ze allemaal zo zijn en ze inderdaad zo'n blik ( :ego: en :kwaad: ) verdienen en trouwens kijk jij naar andere meisjes :kwaad:.....:zweep:...mezjen!! :D :p Ik begrijp het wel.....maar vind het wel jammer dat die spanning er nu is.........:( Enneh....... Ik zeg toch toevallig :p............je weet toch....iemand loopt langs....je kijkt op....

Lady_Cazawia
15-02-2003, 16:05

Origineel gepost door EMIEN Ik begrijp het wel.....maar vind het wel jammer dat die spanning er nu is.........:( Enneh....... Ik zeg toch toevallig :p............je weet toch....iemand loopt langs....je kijkt op.... jaahaa ik weet.....:D :p

Pagina's : [1] 2 3