Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Koekjes (recepten)?

WomanIncognito
15-02-2003, 14:56

Salaam, Allereerst Aidkoum Mubarak Saieed!! Ik vroeg mij af of er nog mensen zijn met innovatieve,leuke recepten voor koekjes. Ik ben momenteel alleen thuis, en mijn ouders komen bijna vanuit Hadj terug. Ik heb wel wat kunnen maken. Maar het is naar mijn mening niet genoeg. Ik heb recepten nodig. Dus alle hulp is welkom en uiteraard mijn eeuwige dank.Mijn e-mailadres is: jamilafemme@hotmail.com Allah i'ktar gairkoem.

RiFFia_GirLie
15-02-2003, 14:58
ik zou je graag willen helpen maar ik heb er geen verstand van :( :zwaai: :zwaai:

ahlam22
17-02-2003, 13:01
salaam inschaAllah gaat alles goed met je ouders ik heb wel een resepje voorje ken je marokaanse pinda koekjes je hebt nodig halve pak ongezoute pindas halve glas gemaale suiker (poeder suiker) 1 glas olie en bloem pindas doe je ook maalen tot ze heel fijn zijn dan doe je ze in een bak samen met olie en suiker dan ga je mengen beetje voor beetje gooi je er bloem bij tot het deeg goed is dan maakje kleine bolletjes net zo groot als een walnoot die leg je op de bak plaat als ze bruin worden niet te bruin haal je ze uit de oven bij de marokaanse winkel heb je speciale papiertjes om ze in te doen succes

WomanIncognito
17-02-2003, 17:36
Shoukran Ahlam, Ik heb deze soort al gemaakt. maar ik vind het erg aardig dat je me hierbij helpt. Thanx. Ik was van plan die koekjes te maken waar dadels in zitten, het recept hiervoor weet ik niet. Dus wellicht weet jij het wel? Alvast bedankt.

halima180
17-02-2003, 22:29

het recept van die koekjes met dadels staat verder op ook in cuisine dus effe goed zoeken dan heb je m als je m niet kan vinden dan zet ik m er morgen wel op.

WomanIncognito
17-02-2003, 22:39
Oke , dank je wel Halima. Is het heel veel moeite als je hem er toch opzet? Ik heb het zo druk, dat ik niet eens even normaal de tijd heb om alles door te spitten in Cuisine. Als het niet gaat , dan geeft het niks. Beslemma.. :zwaai:

halima180
18-02-2003, 11:04
okedan hier komt ie: deeg: meel 1 pakje bona 4 eetlepels mazhar 2 eieren 1 kleine glas gemalen suiker alles goed mengen en dan meel erbij doen totdat je een soepel deeg hebt moet niet hard zijn. voor de vulling: 1 kilo dadels ,ontpit 1 eelepel mazhar 1 eetlepel kaneel de dadels stomen totdat ze zacht zijn in een kom doen mazhar en kaneel erbij doen en alles goed kneden. Danpak je het deeg dat verdeel je in kleine balletjes die je uitrolt met de deegroller ,met een glas vorm je een rondje deeg,moet niet te dun zijn ook niet te dik,op het rondje doe je wat van het dadelmengsel en dan sluit je het in de vorm van een maan. dan bakken in de oven,niet bruin laten worden en dan als ze afgekoeld zijn poedersuiker derop strooien. Ik hoop dat dit de recept is die je zoekt,als het niet zo is dan hoor ik het wel van je.

n_girl
30-12-2005, 17:36
sallem halima so jij heb veel verstand van veel recepten en ik heb er veel van gemaakt en ze waren allemaal lkker HALIMAAA ALS JE NOG MEER VAN DDIE LKKERE RESEPTEN WEET stuur een email naar LEKKERE_MAROCGIRL@HOTMAIL.COM XXXXXXX JE BENT EEN SGATTT