Bekijk originele versie : mj man is bijna jarig
Dag lieve mensen mijn man is over een paar weekjes jarig en ik zou graag weten wat jullie zouden doen of kopen en als jullie wat zouden liefst in antwerpen
kaftanmode
09-03-2005, 09:59
Dag lieve mensen mijn man is over een paar weekjes jarig en ik zou graag weten wat jullie zouden doen of kopen en als jullie wat zouden liefst in antwerpen
salaam alaykoum meid, surf effe op deze site's www.aquatis.be en www.lakonia.be en huur 1 van deze af om een onvergetelijke dag te hebben met je man, ik wil je er wel op wijzen dat verjaardag vieren bidha is, net als valentijn e.d. feestdagen, maar daar doe je natuurlijk mee wat je zelf wil. Ghair inchallah. Ik ga volgende week met m'n man inchallah naar aquatis in deurne, effe ontspanning voor ons beide en het is heerlijk. Je moet wel ruim op voorhand vastleggen, anders kan het mss te laat zijn.
Veel succes en vooral veel plezier.
Mhasalamaa
bedankt lieve meid ik heb net op die site gekeken en t leek me wel leuk die aquatis ben je al in lakonia geweest
kaftanmode
09-03-2005, 11:48
bedankt lieve meid ik heb net op die site gekeken en t leek me wel leuk die aquatis ben je al in lakonia geweest
Aquatis wordt de eerste keer dat ik er naartoe ga, ook de eerste keer dat ik samen met mn man ga inchallah.
Lakonia ben ik al eerder geweest samen met een bende vriendinnen, het is echt een eiland, zoals ze het beschijven op de site, met binnenzwembad, buitenzwembad, jaccuzi, stoombad, koude ton, sauna, je hebt verschillende eilandjes en het is er enorm gezellig en romantisch, over aquatis heb ik ook heel veel positiefs gehoord en daarom wilde ik daar ens proberen voor de verandering, het is ook een verrasing voor mn man, kijk er al echt naar uit.
ahlam007
09-03-2005, 11:57
Sallam alaykoem
Eeen verjaardag vieren kan je op 2 manieren doen..
Of je leeft je echt in deze verjaardag ..en je doet echt aan bida3a
Of je dankt allah swt dat Hij je geliefde nog een jaar langer bij jou heeft gelaten.Andere mensen maken die leeftijd misschien niet meer mee.
Ik vind dat sauna gedoe echt ideaal.
Kaftanmode,is het ook leuk zo onder vriendinnen?Hoeveel betaal je in lakonia als je met een groep meiden gaat,lijkt lme wel leuk.
ahlam007
09-03-2005, 12:02
hihi,heb net de site bekeken.Never mind.
kaftanmode
09-03-2005, 12:09
hihi,heb net de site bekeken.Never mind.
Hoezo waarom niet meid, het is echt de moeite waard en in het echt is het er nog veel mooier, wat betreft de prijzen, hant ervan af hoelang en met hoeveel, ik kan me herinneren dat wanneer we met 10 man gingen ieder ongeveer 18 € betaalde voor 2 uur, wat ruim genoeg is naar mijn mening, en we gingen om de 3 maanden ongeveer, dus valt da nog best mee, maar aquatis is goedkoper. Hoemeer man, hoe goedkoper natuurlijk, dan kan je de kosten verdelen, bij aquatis betaal ik voor 2 personen voor 2 uur, 50 € alles inbegrepen. :goedzo:
ahlam007
09-03-2005, 18:05
hey meid
ik bedoelde never mind omdat ik eerst info vroeg,en daarna zag ik dat je de site had gegeven,snap je.niet never mind ...dat ik het ni meer wil ofzo..haha
Lijkt me echt fantastisch om er een dagje door te brengen met een groep meiden.en ooit incha allah met mijn husband...hihi
Sargento_Girl
10-03-2005, 12:42
MIJN MANNETJE IS VANDAAG JARIG IK HEB HEM EEN DIKKE ZILVERE PLAATARMBAND GEGEVEN MET MIJN NAAM IN GEGRAVEERD EN EEN PAKKET MET ZIJN STANDAARD GEURTJE vERSACE, EN BVLGARI. VOND HIJ WEL LEUK.....
Wat leuk in aquatis! Is dat dan wel prive met je man of vriendinnen??
ibtisem_21
10-03-2005, 14:30
mijn mannetje is in deze zomer jarig inshallah, en ik neem hem mee naar een atractie park, savonds uiteten, en daarna gaan we met zen 2tjes een luchtvaart maken in een luchtballon, romantisch toch ,oowja en daar geef ik hem zijn kadootje zilveren armband met mijn naam erin en die van hem, alles bij elkaar kwam ik op 900 euro uit!!
kaftanmode
10-03-2005, 14:34
Wat leuk in aquatis! Is dat dan wel prive met je man of vriendinnen??
Ja hoor, het is volledig privé, zelfs het personeel komt er niet in, je betaald er ook voor, dus het zou maar erg zijn he. Maar het is echt de moeite waard om te doen en je zal er zeker geen spijt van krijgen, zowel niet als je met je vriendinnen gaat of met je man. Met je man is het romantsich en met vriendinnen is het fun!!!
Ghizlane76
10-03-2005, 15:00
Ja hoor, het is volledig privé, zelfs het personeel komt er niet in, je betaald er ook voor, dus het zou maar erg zijn he. Maar het is echt de moeite waard om te doen en je zal er zeker geen spijt van krijgen, zowel niet als je met je vriendinnen gaat of met je man. Met je man is het romantsich en met vriendinnen is het fun!!!
ik had net gebeld wilde met vriendinnen voor mijn bruidloft maar helaas ze waren vol het lijkt mij zo leuk daaar ik baal gewoon echt jammer :traan1: :traan1: maar volgend keer beter
kaftanmode
10-03-2005, 15:16
ik had net gebeld wilde met vriendinnen voor mijn bruidloft maar helaas ze waren vol het lijkt mij zo leuk daaar ik baal gewoon echt jammer :traan1: :traan1: maar volgend keer beter
hey meid, is idd jammer, maar er zijn er nog meerdere in antwerpen hoor :
www.lakonia.be
www.aquasauna-antwerpen.com ( hier is de kans groter dat je wat vrij vindt op je datum,hier ga ik naartoe, als ik telaat vastleg en het is er ook mooi en romatisch )
De Clou (Privé Sauna Center) tel . 03/541.44.88 ( wel geen website gevonden en nog nooit naartoe geweest )
www.saunaatlantis.be
www.nirvana.be
Ik hoop dat ik je al wat verder heb geholpen en dat je alsnog wat vindt :goedzo:
Ghizlane76
10-03-2005, 15:35
hey meid, is idd jammer, maar er zijn er nog meerdere in antwerpen hoor :
www.lakonia.be
www.aquasauna-antwerpen.com ( hier is de kans groter dat je wat vrij vindt op je datum,hier ga ik naartoe, als ik telaat vastleg en het is er ook mooi en romatisch )
De Clou (Privé Sauna Center) tel . 03/541.44.88 ( wel geen website gevonden en nog nooit naartoe geweest )
www.saunaatlantis.be
www.nirvana.be
Ik hoop dat ik je al wat verder heb geholpen en dat je alsnog wat vindt :goedzo:
dank je wel meid je bent een schat :kus: :kus:
ik ga kijken dan hoor je het van me..
thanks
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.