Bekijk originele versie : Denken jullie dat er oorlog komt tussen Amerika en Irak?
missysaloua01
15-02-2003, 12:56
Ik denk van wel
nee ik weet het zeker
Sanae-01
15-02-2003, 13:13
ik denk dat er helaas wel oorlog dreigt te komen
antiapartheid
15-02-2003, 14:03
Zo bloeddorstig als ze zijn al twee eeuwen ,denk ik dat het dit keer ook er weer van komt want hun economie leeft er van plus de bonus en dat is de olie kraan van de wereld terwijl de vraag naar olie allen maar toe neemt denk maar aan china met haar 1,5 mijard mensen die straks meschien een auto wellen rijden, en de euro bedrijgt hun belangen du dan een crisis op steen worp van europa om het in de portemonie te voelen zie maar de spaarloon regeling is al afgeschaft om er patriots van te betalen made in de usa of mother****er bush.
SowFunny
15-02-2003, 18:13
ik hoop van niet!!Deze keer zit amerika fout!
Ik denk dat de oorlog er ook zal komen. Saddam zal zich niet overgeven, Bush ook niet.
SowFunny
15-02-2003, 18:59
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb
Ze zitten al 50 jaar fout in dat gebied.
Die amerikanen zijn toch echte ruziezoekers met kapsones damn wat haat ik die landje....
masterabdel
16-02-2003, 13:12
ik denk van wel... :(
masterabdel :zwaai:
D oorlog is onvoorkombaar..geschiedenis zionbeestamerikaanen heeft ons laten zien sinds zijn ontstaan alleen maar vernietigingen van ander bevolkingen kijk naar de oorsprokelijk bewoners van marika zelf, die zijn meer dan 120 mlj mensen uitgemoord ....
zionbeest bestaat voor een ding en dat is vernietiging...dus als moslims geen conclusies kunnen trekken van het verleden van zionbeest zullen net zo afgeslacht als Indianen....dus verzet is enige middel om deze zionbeest tegen te houden..
zionbeest is zo groot en zo sterk dat alleen prikkel akties, die hem gek kunnen maken..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.