Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Is Liefde een Illusie??

Imene
15-02-2003, 10:26

heey iedereen Ik wou even vragen Of liefde een Illusie is Ik heb een paar vriendjes gehad die stuk voor stuk beweerden dat ze zoo ongelofelijk veel van me hielden en dat ze niet zonder me zouden kunnen leven. Maar zodra ze je hart hebben veroverd :Iluvu: hebben ze genoeg van je En dan bellen ze niet meer je ziet ze niet meer En dan komt de grote klap PATSBOEM yah ik heb een ander, jij bent niks Dacht je werkelijk dat ik van je hou? En net een ezel stoten de meeste meisje zich wel 20 keer aan dat paal!! En dan op zulke momenten denk je Is liefde een Illusie?? Ik denk het niet Want op een dag zal de prins op het witte paard voorbij komen En dan............dan is het nog een kwestie van je kans grijpen.Dat moet wel......

miss_kreta
15-02-2003, 11:10
Toen ik 15 was, wist ik niet eens wat liefde was....ik vond jongens maar eng.... :zwaai:

HalfBlood
15-02-2003, 13:00
dus je bent nu 3e hands ?:hihi:

Imene
15-02-2003, 13:40
luister es Kijk als jij mij 3de hands wil noemen fijn doe wat je niet laten kunt Maar weet wel dat ik niet met de 2ste de beste neem Omdat ik gewoonweg niet zo ben En als jij 3de hands ervan maakt dan is dat jouw probleem Wat geeft jou eigenlijk het recht om zo over mij te praten ??En zoals je zegt discusseer nooit met iemand lager dan jou niveau want anders behoor je tot het zelfde niveau. Als je nu boos bent sorry maar jij bent begonnen

C_warrior
15-02-2003, 13:45

lieve imene, ik persoonlijk denk wel dat liefde bestaat, maar persoonlijk vind ik het maar iets kleins. Ik vergelijk het het liefst met een bom Liefde is net als de lont die je aansteekt heel belangrijk maar niet de hoofdzaak de lont brengt je naar het woord houden van. Soms kan je van iemand houden zonder verliefd op hem te zijn alleen hoe hij er voor je is en hoe hij voor je doet. maar soms kan de lont onder weg uitgaan en hij heeft dan nooit van je gehouden jongens hebben altijd lege praatjes van dag 1 zeggen ze ik hou van je terwijl dat bla is gewoon om jouw goed te laten voelen. ik zou zeggen geloof het pas na 3 maanden dat je met een jongen bent dan kan hij het wel beginnen te menen. Groetjes chabab P.s als dit een beetje onduidelijk was dat komt omdat ik nog een beetje slaperig bent :D

Chaimaa
15-02-2003, 13:59
Origineel gepost door miss_kreta Toen ik 15 was, wist ik niet eens wat liefde was....ik vond jongens maar eng.... :zwaai: :hihi: tijden veranderen... :D

Imene
15-02-2003, 14:50
haha chabab Ik begrijp precies wat je bedoelt en weetje Ik ga die stukje tekst van je uitprinten En ik ga `m helemaal uit mn hoofd leren Dankjewel, lieverd :zwaai:

C_warrior
15-02-2003, 15:54
Aaaaahh Wat lief van je, ik voel me vereerd imene dat ik je kon helpen :) Groetjes chabab

chouroek
15-02-2003, 16:15
Liefde is altijd een beetje blind voor de fouten van anderen. Als liefde en vriendschap kwijnen, gaat ook deze sympathieke 'blindheid' verloren! Je krijgt slechte ogen en je ziet ten slotte niets anders meer dan fouten en gebreken... Lelijke dingen!