Nadorstylo
01-05-2005, 00:51
said probeert lekker te doen :(
midaartje
01-05-2005, 09:42
wat ik me afvraag mensen ..hafid ben tayeb is dat gewoon hafid riffi :confused:
anders heb ik maar een liedje voor je midaartje van hafid ben tayeb
en hafid riffi staat op pagina 100 ;)
dacht het wel dat ze van hafid ben tayeb zijn die liedjes :) maar ja
zou je die ene liedje die je dan van hem hebt toch wille plaatse misschien is da het liedje da ik zoek :D
merci
graag gedaan simran ;)
ik zat er al en tijdje mee van is hafid riffi nou hafid ben tayeb
maar nu weet ik et cker dankzij jou :D
Hahah nu weet je t zekr ;)
Sa3ied_Aker3ie
01-05-2005, 13:40
dacht het wel dat ze van hafid ben tayeb zijn die liedjes :) maar ja
zou je die ene liedje die je dan van hem hebt toch wille plaatse misschien is da het liedje da ik zoek :D
merci
hafid ben tayeb - tandient ne nador
http://s41.yousendit.com/d.aspx?id=28NOZJWLQB5WU1CHUKOSAWSBAU
sabah19utr
01-05-2005, 14:40
Wallah deze ben ik je echt dankbaar!!!!!!!!! Hier was ik al een tijdje naar op zoek.Hij is een goeie vriend van me broer...
Die gozer maakte echt prachtnummers!!! Jammer dat ie is gestopt, tjahhh wat liefde wel niet voor elkaar kan krijgen...
Hij heet by the way hafid ben taib niet hafid riffi
is tie gestopt :eek:
is tie gestopt :eek:
Ja hij is een tijd geleden gestopt ja. Hij wilde graag met zijn nicht uit Frankrijk trouwen, en toen heeft zijn oom de voorwaade gesteld dat hij alleen mag trouwen met zijn dochter als hij stopt met zingen. En toen heeft hij gekozen om te stoppen met zingen en met zijn nicht te trouwen...
sabah19utr
01-05-2005, 18:33
Ja hij is een tijd geleden gestopt ja. Hij wilde graag met zijn nicht uit Frankrijk trouwen, en toen heeft zijn oom de voorwaade gesteld dat hij alleen mag trouwen met zijn dochter als hij stopt met zingen. En toen heeft hij gekozen om te stoppen met zingen en met zijn nicht te trouwen...
wejou! dus hij komt naar europa :p
hij kon echt mooi zingen ben gek op zijn muziek :) over abdelmoula heb ik ook gehoord dat tie gaat stoppen :o
daarom zong hij vaak over frankerijk yek :hihi:
midaartje
01-05-2005, 18:54
hafid ben tayeb - tandient ne nador
http://s41.yousendit.com/d.aspx?id=28NOZJWLQB5WU1CHUKOSAWSBAU
deze heb ik al maar toch bedankt :)
nadoria86
01-05-2005, 19:32
Komt abdelkader ariaf nu??? :)
kent iemans zo'n liedje die gaat ongeveer zo:
laila mara tegsed.....en dan nog iets ben t ff kwijt
het is echt een mooi liedje het wordt gezongen door een
man/jongen..iemand die me kan helpen???
Nadoria :)
Sa3ied_Aker3ie
01-05-2005, 21:01
Komt abdelkader ariaf nu??? :)
kent iemans zo'n liedje die gaat ongeveer zo:
laila mara tegsed.....en dan nog iets ben t ff kwijt
het is echt een mooi liedje het wordt gezongen door een
man/jongen..iemand die me kan helpen???
yep next abdelkader ariafff :banana:
en kweet niet of ik die liedje heb ..ik ga alles plaatsen van em zo snel mogelijk ;)
Sa3ied_Aker3ie
01-05-2005, 22:25
zou je deze please please willen uploaden
tnx :kus:
1- http://s9.yousendit.com/d.aspx?id=0BJ4ISPX732V2Z0TKCO2V8R3D
2- http://s9.yousendit.com/d.aspx?id=24O9AQY3EKCW7044NVZEFC26V6
nadoria86
01-05-2005, 22:58
die liedje van laila mara tegsed enekes tiegoefawien, maga wagafie tadied remie edgieg dermeskien die zoek ik is niet van abdelkader ariaf ik weet niet wie het zingt weet alleen dat het van een man/jongen is..
Sa3ied_Aker3ie
01-05-2005, 23:33
die liedje van laila mara tegsed enekes tiegoefawien, maga wagafie tadied remie edgieg dermeskien die zoek ik is niet van abdelkader ariaf ik weet niet wie het zingt weet alleen dat het van een man/jongen is..
hmmm die ken ik niet ..dus heb em ook niet voor je :o
wejou! dus hij komt naar europa :p
hij kon echt mooi zingen ben gek op zijn muziek :) over abdelmoula heb ik ook gehoord dat tie gaat stoppen :o
daarom zong hij vaak over frankerijk yek :hihi:
Ja volgens mij is hij er al, want dit is al een aantal jaar geleden. Hahah ja daarom indd zong hij vaak over Frankrijk. ;) :p Ja ik vond zijn muziek ook altijd leuk ja.
Dat heb ik inderdaad ook gehoord dat abdelmoula gaat stoppen. jammer hoor..
wie kent dat liedje van alla la termouth inoe ik weet dat je hem ook in het arabisch hebt maar wil hem in het berbers wie kan mij helpen alvast bedankt gewed ik vroeg me af of iemand liedjes van rachid kasmi heeft op zijn pc ben hellemaal weg van zijn muziek kusjes moi :kus: :kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.