Bekijk originele versie : DISCO AMAZIGH MUSIC athawem dikadem Sa3ied Aker3ie
ta7amoesht_
24-03-2005, 00:23
semhaye ..et moet zijn LAILA CHAKIR :o
en slaap lkkr beslama :zwaai:
Aaaaaah beetje hoop weg, ik d8 al, k zag niemand om Milouda vragen, jammer, :(
Ja is goed Insha' Allah, jij ook, :p
Sa3ied_Aker3ie
24-03-2005, 00:24
morgen LEILA CHAKIR clasicssssss
mami
ourino
3emas nesh adehnig
doard a gari
edouard rari
inaye beslama
la la la
roeh tinithas
sh7ar en seb3a
shaouar
washek tatoer
Sa3ied_Aker3ie
24-03-2005, 00:25
omdat jij zo lief bent :hihi: ga ik voor jou en keer milouda erop zetten
men3edaye da serhad shem 3awed :maf:
ben nu echt weg ciaoo :kus:
ta7amoesht_
24-03-2005, 00:27
omdat jij zo lief bent :hihi: ga ik voor jou en keer milouda erop zetten
men3edaye da serhad shem 3awed :maf:
ben nu echt weg ciaoo :kus:
K ben lieeff, qa snegh, :engel:
Aahhaaa yak,
Byee byeeeee, :hihi:
fouadino
24-03-2005, 00:35
jij kan toch nog leven met die Reggadiates van haar of nie :hihi:
ta7amoesht_
24-03-2005, 00:40
jij kan toch nog leven met die Reggadiates van haar of nie :hihi:
Ben ik al op uitgekeken, :(
K ga weer altijd trug naar de oudere nummers van haar, die blijven het moooooist, !
Maar ja als er wat nieuws is of iets da ik ngo nie heb hé, jaaaaaaa dan wil ik da wel hebben :o
ta7amoesht_
24-03-2005, 00:45
khoor ook stukjes in et berbers in dat lied ;)
Aaah deze ken ik ja, had hem in de topic van Fouadino tijdje trug gedownlaod,
fouadino
24-03-2005, 00:50
Ben ik al op uitgekeken, :(
K ga weer altijd trug naar de oudere nummers van haar, die blijven het moooooist, !
Maar ja als er wat nieuws is of iets da ik ngo nie heb hé, jaaaaaaa dan wil ik da wel hebben :o
Ik geef je gelijk. oude nrs zijn de beste van haar. ben eigenlijk ook een fan van haar :D
ps. Vraag mij af waarom zij nooit optreedt op concerten :confused: , want ik zie haar toch als belangrijkste rif zangeres aller tijden. gehoord nog geruchten dat het niet van haar man mag, maar geloof er niks van :D
ta7amoesht_
24-03-2005, 00:54
Ik geef je gelijk. oude nrs zijn de beste van haar. ben eigenlijk ook een fan van haar :D
ps. Vraag mij af waarom zij nooit optreedt op concerten :confused: , want ik zie haar toch als belangrijkste rif zangeres aller tijden. gehoord nog geruchten dat het niet van haar mag, maar geloof er niks van :D
Aaaah ngo een fan erbij, maar k denk nie dat je erger bent dan mij, :stoned:
Hmm concerten, k denk wel dat meerdere mensen zich dat afvragen,
Maar vele zeggen dat Najmet Rif gewoon Milouda is, klopt da nou, want als dat nou egt is dan heeft ze zeker een keer opgetreden op een bruiloft van mesnen die ik ken,
Ik heb weleen keer een stukje film gezien waarop Milouda zingt, :D Was wel anders,
fouadino
24-03-2005, 00:59
Aaaah ngo een fan erbij, maar k denk nie dat je erger bent dan mij, :stoned:
Hmm concerten, k denk wel dat meerdere mensen zich dat afvragen,
Maar vele zeggen dat Najmet Rif gewoon Milouda is, klopt da nou, want als dat nou egt is dan heeft ze zeker een keer opgetreden op een bruiloft van mesnen die ik ken,
Ik heb weleen keer een stukje film gezien waarop Milouda zingt, :D Was wel anders,
klopt, alleen Farida el hoceimia gebruikt ook die benamingen. Dus kan zowel farida als milouda zijn. stemherkenning van de twee is ook minimum! :D oude vriendinnen van elkaar. heb nog een videoband van die 2 samen met oulad sheikh mohend :D
ta7amoesht_
24-03-2005, 00:59
ff tussendoor, ff als het ware gejat/geleend van een andere site,
Nummertje van Rafrou3, als het ware 2 nummertjes in één
En dan het tweede gedeelte, :love:
Mimoun Rafrou3 - Tegsegh shem, oeshaayd foes enem, amoe r7enni yoghien (http://www.**********.nl/forum/download.php?id=515)
ta7amoesht_
24-03-2005, 01:02
klopt, alleen Farida el hoceimia gebruikt ook die benamingen. Dus kan zowel farida als milouda zijn. stemherkenning van de twee is ook minimum! :D oude vriendinnen van elkaar. heb nog een videoband van die 2 samen met oulad sheikh mohend :D
, :hihi:
Dan heeft ze nog een jaartje of 2 geleden op een bruiloft opgetreden in Tetouan,
Mensen schrokken toen ze haar zeggen, msaken ze verw8ten shi n fotomodel ofzo, :hihi:
Aaaaah serieuss, :eek:, Weet je hoe leuk, Mag ik vragen hoe je aan die videoband komt, :o
fouadino
24-03-2005, 01:29
, :hihi:
Dan heeft ze nog een jaartje of 2 geleden op een bruiloft opgetreden in Tetouan,
Mensen schrokken toen ze haar zeggen, msaken ze verw8ten shi n fotomodel ofzo, :hihi:
Aaaaah serieuss, :eek:, Weet je hoe leuk, Mag ik vragen hoe je aan die videoband komt, :o
ik weet ongeveer hoe zij eruit ziet, iemand liet mij een tijdje geleden haar echte foto's zien :D videoband dateert misschien van 1992. weet eigenlijk niet vanwaar het gekocht is. Als het goed is woont ze ook in Tetouan.
Narkotic
24-03-2005, 09:54
Heey volgens mij heb ik die cd wel, das tog die van alloe yemaa, shoezjed ataay, zjoezjed atay, nesh qa gowreght zi marseille, ( als je het ontcijfere kunt, :hihi: )
jaah dat is em :o
en er komt ook een spaans liedje in
Narkotic
24-03-2005, 09:57
en mag ik Mustapha Tarka3 requesten aub? :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.