Sa3ied_Aker3ie
22-05-2005, 17:08
Pff ik heb een boel nummers van Rachid Kasmi oud en nieuw maar weet niet welke jij allemaal gaat plaatsen :p
weet je wat we spreken iets af ..ik plaats alles wat ik heb van rachid kasmi ..en als ik er klaar mee ben dan plaats jij liedjes van hem die ik niet heb geplaatst ..deal ?? :D
bentayeb_beauty
22-05-2005, 17:10
weet je wat we spreken iets af ..ik plaats alles wat ik heb van rachid kasmi ..en als ik er klaar mee ben dan plaats jij liedjes van hem die ik niet heb geplaatst ..deal ?? :D
Hey is goed dat doen we! :D
zine_loco
22-05-2005, 17:16
WHAHAAH NEEEJ IK HEB WAL0U VAN RACHID KASMI WANT MIJ PC STAAN ...WANT MIJ PC IS HELMAAAL OPNIEUW GEINSTALLEERDT SORRY :d
mAARRE WILLEN JULLIE HIER OUDE NUMMERS VAN RACHID KASMI PLAATSEN ...?
ALVAST BEDANKT :d
sabah19utr
22-05-2005, 17:20
mishem yorien a sabah :rolleyes:
tetoumayie :huil:
bentayeb_beauty
22-05-2005, 17:22
WHAHAAH NEEEJ IK HEB WAL0U VAN RACHID KASMI WANT MIJ PC STAAN ...WANT MIJ PC IS HELMAAAL OPNIEUW GEINSTALLEERDT SORRY :d
mAARRE WILLEN JULLIE HIER OUDE NUMMERS VAN RACHID KASMI PLAATSEN ...?
ALVAST BEDANKT :d
Wil je nou nog oude nummers van Laila Chakir of niet? want dan moet je t even zeggen anders verspil ik mn tijd aan dat uploaden voor niets dalijk ;)
zine_loco
22-05-2005, 17:23
Ja heel graag als je wilt....
:D
Sa3ied_Aker3ie
22-05-2005, 17:25
tetoumayie :huil:
ela 3emass :sjans: ..heb je om liedjes gevraagd dat ik over et hoofd heb gezien ofso :confused:
Sa3ied_Aker3ie
22-05-2005, 17:25
Wil je nou nog oude nummers van Laila Chakir of niet? want dan moet je t even zeggen anders verspil ik mn tijd aan dat uploaden voor niets dalijk ;)
je verspilt er nooit tijd aan hoor ..er zijn zoveel die hier downloaden haha ..ik zelf ook soms van andere die hier plaatse :hihi:
bentayeb_beauty
22-05-2005, 17:32
je verspilt er nooit tijd aan hoor ..er zijn zoveel die hier downloaden haha ..ik zelf ook soms van andere die hier plaatse :hihi:
:haha: eerlijk ik hou dr niet van, wil je een nummer van me doe ik het met alle plezier om het voor je te uploaden het hier te plaatsen snappie :hihi:
Gelukkig ze wilt t wel zine_loco komt in orde ;)
madame_nadia
22-05-2005, 17:32
eywa ik ben ook maar en mens he die vergeten wel es dingen weet je :p
en die goud ..ik geef jou wel jij bent et meer waard :D
Ik ben geen ding e jemshoem :hihi:
en hoeveel goud krijg ik? :p
zine_loco
22-05-2005, 17:34
Aardig van je dat je mij wel gunt :D
bentayeb_beauty
22-05-2005, 17:39
Aardig van je dat je mij wel gunt :D
Hey doe ik graag hoor;)
Sa3ied_Aker3ie
22-05-2005, 17:42
Ik ben geen ding e jemshoem :hihi:
en hoeveel goud krijg ik? :p
haha zoveel je ma wilt ..eerst trouwen :hihi:
sabah19utr
22-05-2005, 17:42
ela 3emass :sjans: ..heb je om liedjes gevraagd dat ik over et hoofd heb gezien ofso :confused:
:vrede: ja ik vroeg of je een liedje kan van awatif hij gaat zo(re3mar dezidjie...)
en nog een vraagje :o :o heb je iets van ene zangeres ZINA ze heeft bijna net zo een stem als awatif dus niet zo een piepstemtje...kan ook zijn dat liedje van haar is... :melig2: en shoukran voor je werk jongen je krijgt een 10 :goedzo:
sabah :zwaai:
Sa3ied_Aker3ie
22-05-2005, 17:43
:vrede: ja ik vroeg of je een liedje kan van awatif hij gaat zo(re3mar dezidjie...)
en nog een vraagje :o :o heb je iets van ene zangeres ZINA ze heeft bijna net zo een stem als awatif dus niet zo een piepstemtje...kan ook zijn dat liedje van haar is... :melig2: en shoukran voor je werk jongen je krijgt een 10 :goedzo:
sabah :zwaai:
ik zal strx voor je kijken ..beloofd :D
adaher ath3emar a3edies ino amezwar smarmita :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.