a topppieeee berberse muziek:banana:
fouadino
02-05-2005, 10:35
Ja volgens mij is hij er al, want dit is al een aantal jaar geleden. Hahah ja daarom indd zong hij vaak over Frankrijk. ;) :p Ja ik vond zijn muziek ook altijd leuk ja.
Dat heb ik inderdaad ook gehoord dat abdelmoula gaat stoppen. jammer hoor..
Blijkt toch zoals ik dacht bull shit te zijn dat Abdelmoula gaat stoppen. was gisteren nog van de partij bij dat feest in a'dam en bovendien heeft hij pas geleden weer 3 nieuwe albums uitgebracht.. :ego:
Blijkt toch zoals ik dacht bull shit te zijn dat Abdelmoula gaat stoppen. was gisteren nog van de partij bij dat feest in a'dam en bovendien heeft hij pas geleden weer 3 nieuwe albums uitgebracht.. :ego:
hoe was het gister? nog drukkies?? :o
fouadino
02-05-2005, 10:56
hoe was het gister? nog drukkies?? :o
viel wel mee met drukte.. Van al die artiesten was Milouda :goedzo:
zo origineel en zo'n heerlijke stem waar je kippenvel van krijgt.. ;)
voor de rest was het wel gezellig
viel wel mee met drukte.. Van al die artiesten was Milouda :goedzo:
zo origineel en zo'n heerlijke stem waar je kippenvel van krijgt.. ;)
voor de rest was het wel gezellig
Wou ook gaan maar was veelste warm om naar zoiets te gaan :o
ahh toppie dus :goedzo: ze heeft wel een stem waar je spontaan wakker van kan worden :hihi:
Wallah deze ben ik je echt dankbaar!!!!!!!!! Hier was ik al een tijdje naar op zoek.Hij is een goeie vriend van me broer...
Die gozer maakte echt prachtnummers!!! Jammer dat ie is gestopt, tjahhh wat liefde wel niet voor elkaar kan krijgen...
Hij heet by the way hafid ben taib niet hafid riffi
Jazeker mooie muziek die hij maakt maar ja nu is hij in Frankrijk daarom zingt hij niet meer.
chantermocro
02-05-2005, 12:52
Vraagjeee wie heeft er voor mij abdelkader ariaf 1,2,3 en thit inoe tazermeddd tezra men wa tezri............... (op windows mediaplayer want die andere doet zielig bij mij)
SHOKRANNN
& Said ben nog op Abdelkader Ariaf aan het wachten;) haha
1.2.3 aerobic muziek:hihi:
nadoria86
02-05-2005, 13:00
hmm jammer :( ik wil dat liedje zo graag..
nieman anders die weet waar ik het over heb??
Nadoria
Misz_Amazighh
02-05-2005, 13:05
En daarna komen mn trouw-liedjes?...,,,tochh Sa3ied :D
chantermocro
02-05-2005, 13:10
1.2.3 aerobic muziek:hihi:
Niet spotten met Ariaf :lekkerpuh
sabah19utr
02-05-2005, 13:13
:hihi: hey fouadino ik had het van jou :haha:
maar fenana samira ze bregnt ook niks meer uit :confused: via had ik gehoord dat zij ook was gestopt :rolleyes:
Niet spotten met Ariaf :lekkerpuh
ik zou niet durven :maf2: ...hij is goed en klein :hihi: een briljant stem :o
:hihi: hey fouadino ik had het van jou :haha:
maar fenana samira ze bregnt ook niks meer uit :confused: via had ik gehoord dat zij ook was gestopt :rolleyes:
ik heb 1 liedje van haar op een verzamel cd en dta is een nieuwe van haar..maar zelf heeft ze geen album uitgebracht en dat is al een tijdje geleden..zij ha daltijd van die leuke swingende muziek
chantermocro
02-05-2005, 13:22
ik zou niet durven :maf2: ...hij is goed en klein :hihi: een briljant stem :o
Hier kan ik dus uit afleiden dat je op t feest was van 10 april :D :maf2:
haha
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.