Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : A Walk To Remember

Pagina's : [1] 2

LZN
15-02-2003, 03:39

Prachtige film, hij was echt zoeter dan zoet, een aanrader mensen !!!!! :) :Iluvu: http://ffmedia.ign.com/filmforce/image/awalktoremember-poster_sm.jpg xxx-jes babylove.

Moderator
15-02-2003, 03:51
wel een erg hoog EO-gehalte ;) Moderator

Moderator
15-02-2003, 03:56
Origineel gepost door babylove say what??! Om maar in de sfeer van Al Thompson(??) te blijven; bible-hugging, crusifix-wearing, hunk-if-you-love-Jesus-gehalte :D Moderator

Moderator
15-02-2003, 04:08
Origineel gepost door babylove halleluja i hear you, i hear you halleluja :D Ondanks het 'EO-gehalte' vond ik het één van de betere films die ik gezien heb :lekkerpuh Sure, als je een meisje van 12 bent, waarbij handje vasthouden nog zeer opwindend is :D De film was best aardig, alleen lichtelijk voorspelbaar op sommige punten. En sommige dingen hadden we verwacht, die juist niet gebeurde, zoals op het einde. Ik was echter meer onder de indruk van de acteerprestaties van Mandy Moore, schijnt dat ze 3 filmcontracten heeft binnengesleept voor 2003 na deze film en ook Broadway staat te springen en dat op 16 jarige (??) leeftijd. Kassa :) (mocht ook wel nu haar zangcarriere flopt, het experiment met Elton John was ook al geen succes, slurp) Kreeg alleen lange tijd dat melodietje van Only Hope niet uit mijn hoofd :kwaad: Moderator

Moderator
15-02-2003, 04:09

grappig :) UMO???

Moderator
15-02-2003, 04:11
Origineel gepost door Moderator grappig :) UMO??? he wie ben jij?? UMO als in,... Unidentified Moderating Object? :D >Hicham<

Moderator
15-02-2003, 04:14
Origineel gepost door Moderator he wie ben jij?? UMO als in,... Unidentified Moderating Object? :D >Hicham< Gotcha :goedzo: Even over de film, het is er wel één die je niet snel vergeet, de theme song Only Hope van Mandy vond ik ook prachtig :) [Off-topic mode] Zeg Hicham, waarom kijkt een stoere Marokkaan als jij naar dergelijke chickflicks?? :confused: :D [/Off-topic mode] grtz, >Khadija<

Webmaster
15-02-2003, 04:17
jakkes, nog meer 'Serendipity' figuren, kom op, op de brandstapel :), Maarja,... lang leve divx en xvid zou ik zeggen :D Webhamster

Moderator
15-02-2003, 04:20
Origineel gepost door Moderator Gotcha :goedzo: Even over de film, het is er wel één die je niet snel vergeet, de theme song Only Hope van Mandy vond ik ook prachtig :) [Off-topic mode] Zeg Hicham, waarom kijkt een stoere Marokkaan als jij naar dergelijke chickflicks?? :confused: :D [/Off-topic mode] grtz, >Khadija< ik werd gedwongen, laten we het daar maar op houden, life is all about priority's :D; "Een vrouw moet ook wel errug goed zijn om beter te zijn dan,..... GEEN vrouw" (copyright 1900-2003 ikke :D ) >hicham<

Moderator
15-02-2003, 04:24
Origineel gepost door Webmaster jakkes, nog meer 'Serendipity' figuren, kom op, op de brandstapel :D he makker hou je een beetje in :kwaad:, FYI; je diplomatieke onschendbaarheid op dit forum vervalt in de late uurtjes :D, en ga slapen, of denk je hiermee 200% uitbetaalt te krijgen? :p En blijf af van Serendipity, or else i'll have to kill you!!* >Khadija< *PS, je weet toch GirlPower, ik zet een week lang thee voor je, just keep it off-the-record :D

Moderator
15-02-2003, 04:27
Origineel gepost door Moderator ik werd gedwongen, laten we het daar maar op houden, life is all about priority's :D; "Een vrouw moet ook wel errug goed zijn om beter te zijn dan,..... GEEN vrouw" (copyright 1900-2003 ikke :D ) >hicham< aaaah wat lief :Iluvu: >samira<

Moderator
15-02-2003, 04:36
Origineel gepost door babylove jaaaaaaaaaaaaaaa, Serendipity, dat vond ik ook een heeeeele leuke film :), heb hem 3 keer gezien xxx-jes babylove jij vraagt om een pak slaag, die film was echt gewoon irritant zoet, en ontzettend voorspelbaar! >hicham<

Moderator
17-02-2003, 22:38
Origineel gepost door babylove hihihi ja inderdaad Hicham, waarom kijk je naar 'chickie'-films?? :p xxx-jes babylove :lol: >Aziz<

SweetRose
17-02-2003, 22:42
Moderators? Zijn jullie wat :stoned: ofzo? :maf2:

Moderator
17-02-2003, 22:46

Origineel gepost door Moderator :lol: >Aziz< remember?; http://moderator.marokko.nl/showlogs.php?s=&logid=439 :D >selma<

Pagina's : [1] 2